კოკა-კოლამ საახალწლოდ შუშის ბოთლებში კლასიკური შეფუთვით ლიმიტირებული მოცულობა ჩამოასხა. ბაზარზე ამ შეფუთვითა და სლივის ეტიკეტით კოკა კოლა მალე გამოჩნდება.
„ათწლეულების განმავლობაში გამორჩეული სადღესასწაულო გლობალური კამპანიების შემდეგ, წლევანდელი სადღესასწაულო სეზონი აღსავსე იქნება კოკა-კოლას ნამდვილი მაგიით, რადგანაც ნოემბერსა და დეკემბერში კამპანია მიზნად ისახავს ყველა ჩვენგანში გააღვიძოს სანტა კლაუსი“, - აცხადებენ კომპანიაში.
ამასთა, წელს კოკა კოლას ახალი წლისა და შობისთვის ახალი სლოგანი აქვს:
„წლევანდელ შობას კოკა-კოლა ყველა ჩვენგანში ასხივებს სანტა კლაუსის სულისკვეთებას“
წლევანდელი საშობაო კამპანიით - „მსოფლიოს სჭირდება მეტი სანტა", კოკა-კოლა სანტას სულისკვეთებას თითოეულ ჩვენგანში აძლიერებს.
კოკა-კოლასთვის შობა მუდამ იყო ადამიანური ურთიერთობის ნამდვილი ჯადოსნური ზეიმი და ადამიანთა შეკრება კოკა-კოლასა და სადილზე, რათა ერთმანეთს გაუზიარონ უფრო მეტი, ვიდრე ეს სუფრაზე არსებული საკვებია.
ახალი დიზაინი გადმოგვცემს სადღესასწაულო სიხარულს და სანტა კლაუსისა და კოკა-კოლას საშობაო აქსესუარების ერთიან ფონზე დღესასწაულის დაწყებას იუწყება“, - აცხადებენ კომპანიაში.
უახლესი
2 საათის წინ
ირაკლი კობახიძე აზერბაიჯანის რესპუბლიკას ეწვევა4 საათის წინ
თურქეთი 2026 წელს 5G ინტერნეტის დანერგვას გეგმავს