Apple უკვე მეორე წელია მსოფლიოში ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდია. ირკვევა, რომ ერთი წლის განმავლობაში ბრენდის ღირებულება წელიწადში 11%-ით გაიზარდა და 574,5 მილიარდი დოლარი შეადგინა. Brand Finance Global 500-ის თანახმად, რეიტინგში მეორე ადგილი კვლავ Microsoft-მა დაიკავა, რომელმაც 35%-იანი ზრდა (461,1 მილიარდ დოლარამდე) აჩვენა, ხოლო მესამე პოზიციაზე Google-ია (+24%, 413 მილიარდი დოლარით), მეოთხე ადგილს Amazon-ი (+15%-მდე, $356,4 მილიარდი) იკავებს
Walmart-მა წელს მეექვსე ადგილიდან მეხუთე ადგილზე გადმოინაცვლა, მისი ღირებულება წელიწადში 42%-ით გაიზარდა და $137,2 მილიარდი შეადგინა.
ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდების ათეულში ასევე მოხვდა Samsung-ი ($110.6 მილიარდი), TikTok-ი ($105.8 მილიარდი), Facebook-ი ($91.5 მილიარდი), Nvidia ($87.9 მილიარდი) და State Grid Corporation of China (85.6 მილიარდი დოლარი). ირკვევა, რომ Nvidia-ს ბრენდის ღირებულება ერთ წელიწადში თითქმის გაორმაგდა.
Deutsche Telekom აღიარებულ იქნა ევროპის ყველაზე ძვირადღირებულ ბრენდად, რომელიც საერთო რეიტინგში მე-11 ადგილს იკავებს (+16%, $85,3 მილიარდი).
ყველაზე ძვირადღირებული ბრენდების რეიტინგშიInstagram მე-12 ადგილზეა (79,9 მილიარდი დოლარი).
იაპონურ ბრენდებს შორის ლიდერი Toyota აღმოჩნდა, რომელიც რეიტინგში მე-18 ადგილზეა ($64,7 მილიარდი, +23%).
ტოპ 500-ში შედის 193 ამერიკული ბრენდი, რაც მთლიანი ღირებულების ნახევარზე მეტს შეადგენს, ნათქვამია მოხსენებაში. ჩინეთი რეიტინგში წარმოდგენილია 69 ბრენდით, გერმანია 27 ბრენდით (შესაბამისად, მთლიანი ღირებულების 15% და 6%).
მსოფლიოს 500 ყველაზე ძვირფასი ბრენდის ერთობლივი ღირებულება გასული წლის განმავლობაში 10%-ით გაიზარდა და თითქმის 9,5 ტრილიონი დოლარი შეადგინა.
უახლესი
5 საათის წინ
სებ-მა"ზირაათ ბანკი საქართველო" დააჯარიმა7 საათის წინ
საერთაშორისო ბირჟებზე შაქრის ფასი დაეცა8 საათის წინ
,,დადარი" თბილისში მაღაზიის გახსნას გეგმავს