დამატებულია კალათაში მარაგში არ არი საკმარისი რაოდენობა დამატებულია სურვილების სიაში უკვე დამატებულია სურვილების სიაში
თოჯინა Barbie აშშ-ს Forbes-ის ყველაზე გავლენიან ქალთა რეიტინგშია

თოჯინა Barbie აშშ-ს Forbes-ის ყველაზე გავლენიან ქალთა რეიტინგშია

10-12-2023 09:30:49

Barbie არის პირველი გამოგონილი პერსონაჟი, რომელიც Forbes-ის აშშ-ს ყველაზე გავლენიან ქალთა რეიტინგშია. ეს ფაქტი მთელს ისტორიაში პირველად დაფიქსირდა. მის გარდა სიაში 99 ნამდვილი ქალია.

ეს არჩევანი უჩვეულოა და შეიძლება საკამათო ჩანდეს, განსაკუთრებით ომის, გარემოსდაცვითი კატასტროფების და ქალთა უფლებებზე მუდმივი თავდასხმის დროს მთელ მსოფლიოში.

მაგრამ Forbes USA-ს რედაქტორებმა გადაწყვიტეს ბარბი შეეტანა მათ სიაში, რადგან თოჯინა ებრძვის რეალურ და არა წარმოსახვით პრობლემებს.

2023 წელს ბარბი აღარ არის მხოლოდ თოჯინა. მადლობა გრეტა გერვიგის Warner Bros. სათამაშოდან, რომელიც შთააგონებდა გოგონებს და მათ დედებს ათწლეულების განმავლობაში, ის გახდა ქალთა უფლებებისთვის ბრძოლის სიმბოლო.

წელს ქალებს ასეთი სიმბოლო უფრო მეტად სჭირდებოდათ, ვიდრე ოდესმე. და ბარბი გამოჩნდა. "დაბადებიდან" თითქმის 65 წლის შემდეგ 29 სანტიმეტრიანი თოჯინა კარიერის პიკზეა.

„ძნელია არ იყო ისეთი ფიგურა, რომლის გათვალისწინებაც შეიძლება“, - თქვა ლიზა მაკნაიტმა, Mattel-ის მარკეტინგის მთავარმა ოფიცერმა, რომელიც მართავს Barbie-ს ბრენდს მთელ მსოფლიოში. „ის გახდა მთელი მოძრაობის კატალიზატორი. ბარბი დღეს კარიერის პიკზეა."

2023 წლის მესამე კვარტალში, თოჯინის გაყიდვები 16%-ით გაიზარდა და 605 მილიონ დოლარს მიაღწია (2022 წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით).

ანალიტიკური სააგენტო Euromonitor International აცხადებს, რომ ეფექტი არ შემოიფარგლება მხოლოდ Mattel-ით: 2027 წლისთვის ბარბის შეუძლია სხვადასხვა თოჯინების გაყიდვების ზრდა 14 მილიარდ დოლარამდე გაზარდოს.  

მსოფლიო სალაროებში  ფილმმა Barbie-მ გამოიმუშავა 1,4 მილიარდი დოლარი, რაც საკმარისია იმისთვის, რომ ფილმის შემქმნელი გრეტა გერვიგი ისტორიის წიგნებში შევიდეს, როგორც პირველი ქალი რეჟისორი, რომელმაც მილიარდი დოლარის ღირებულების ჰიტი გადაიღო. 

Barbie-ს შეუძლია დაიკვეხნოს სოციალურ ქსელებში გავლენიანი ქალის სტატუსით. მას ჰყავს 5 მილიონზე მეტი გამომწერი TikTok-სა და Instagram-ზე და თითქმის 12 მილიონი YouTube-ზე.

ავტორი:

ნინო ნატროშვილი
ავტორის ყველა სიახლე

უახლესი

მოსაზრება


მსგავსი სიახლეები