დაბალბიუჯეტიანმა ავიაკომპანია Wizz Air-მა თავის წლიურ ანგარიშში აჩვენა, თუ როგორ ფორმირდება ავიაბილეთების ღირებულება.
როგორც avianews-მა გაარკვია, ავიაკომპანიამ საშუალოდ 85,42 ევრო დახარჯა თითოეული მგზავრის გადაყვანის საოპერაციო ხარჯების დასაფარად.
Wizz Air-ის მარშრუტის საშუალო სიგრძე იყო 1680 კმ, რაც ექვივალენტურია ფრენების თელ-ავივიდან სოფიაში, ვარშავიდან ლონდონში ან ბერლინიდან ვარნაში.
Wizz Air-ის საერთო საოპერაციო ხარჯებმა 2023 ფისკალურ წელს 4 მილიარდ 362,5 მილიონი ევრო შეადგინა. ამ ფულისთვის დაბალბიუჯეტიანმა ავიაკომპანიებმა 51,07 მილიონი მგზავრი გადაიყვანეს.
Wizz Air-მა ფული დახარჯა:
თუ ამ ხარჯებს გავყოფთ მთლიან მგზავრთა ტრაფიკზე, გამოდის, რომ Wizz Air-ის მიერ ერთი მგზავრის გადაზიდვის ღირებულებამ 85,42 ევრო შეადგინა:
მაშინ, როგორ შოულობს Wizz Air-ი ფულს, თუ მისი ბილეთები ხშირად 20 ევრო ღირს?
დაბალბიუჯეტიანი ავიაკომპანია ბილეთებს სხვადასხვა ფასად ყიდის. თუ ფრენას ახორციელებს 186 ადგილიანი Airbus A320neo თვითმფრინავი, მაშინ მხოლოდ რამდენიმე მგზავრი შეძლებს ფრენას დაბალი ტარიფებით, ხოლო დანარჩენი მგზავრები გადაიხდიან მეტს.
Wizz Air-ის მონაცემებით, 2023 ფისკალურ წელს მან ერთ მგზავრზე ბილეთების გაყიდვიდან საშუალოდ 39,65 ევრო მიიღო.
თუ შევადარებთ ტრანსპორტირების ღირებულებას და დაბალბიუჯეტიანი ავიაკომპანიის შემოსავალს ერთ მგზავრზე, გამოდის, რომ Wizz Air-მა 2023 ფინანსურ წელს საშუალოდ 9,14 ევროს შემოსავალი მიიღო და ამიტომ დააფიქსირა. ფისკალურ 2024 წელს დაბალბიუჯეტიანი ავიაკომპანია მომგებიანობის დაბრუნებას ელოდება.
Wizz Air-ის ფინანსურ ანგარიშგებაში ფინანსური წელი არ ემთხვევა კალენდარულ წელს. 2023 ფისკალური წელი მოიცავს პერიოდს 2022 წლის 1 აპრილიდან 2023 წლის 31 მარტამდე.
უახლესი
19 საათის წინ
დედაქალაქში „საახალწლო სოფელი“ გაიხსნა