2023 წელს Radisson Hotel Group-მა 30000-ზე მეტი ნომერი დაამატა, რაც კომპანიისთვის რეკორდული მაჩვენებელი იყო.
კერძოდ, Radisson Individuals-ის ბრენდს დაემატა ისეთი ობიექტები, როგორიცაა Hotel Berlin, YAC Paris Clichy, Flightgate Munich Airport Hotel და სხვა.
გარდა ამისა, Radisson Blu-ს ბრენდმა 2023 წელს მე-12-ჯერ დაადასტურა თავისი სტატუსი, როგორც ყველაზე დიდი უმსხვილესი ბრენდი ევროპაში.
კოლექციის ბოლო ობიექტები წარმოდგენილია ფლორიდაში Porsche Design Tower.-ში ასევე გასულ თვეში ჯგუფმა გამოაცხადა, რომ ბრენდი წარმოდგენილი იქნება პარიზში, Tour Triangle კომპლექსში.
გარდა ამისა, ცოტა ხნის წინ ცნობილი გახდა, რომ London Marriott Twickenham სტადიონთან ახლოს მდებარე Twickenham-ის რემონტის შემდეგ სასტუმრო უკვე Radisson RED-ის ბრენდის ქვეშ იქნება.
„მადლობელი ვართ ჩვენი მფლობელებისა და კოლეგების, რომლებიც დაგვეხმარნენ წარმატების მიღწევაში 2023 წელს: საერთო ჯამში, ჩვენ გავაფორმეთ 250-ზე მეტი ხელშეკრულება მსოფლიოში და ჩვენი პორტფელი გაიზარდა 30000-ზე მეტი გასაღებით, რაც იყო ჩვენი ყველაზე მაღალი მაჩვენებელი“, - აღნიშნა Radisson Hotel Group-ის აღმასრულებელმა ვიცე პრეზიდენტმა და გლობალური განვითარების დირექტორმა
ელი იუნესმა.
უახლესი
17 საათის წინ
დედაქალაქში „საახალწლო სოფელი“ გაიხსნა