ანალიტიკურმა ვებგვერდმა Switch On Business მსოფლიოს ყველაზე პოპულარული ატრაქციების რეიტინგი გამოაქვეყნა.
რეიტინგის ლიდერი გახდა ბურჯ ხალიფას ცათამბჯენი დუბაიში, რომელსაც ყოველწლიურად 17 მილიონი ადამიანი სტუმრობს. 828 მ სიმაღლის შენობა სამჯერ აღემატება პარიზის ეიფელის კოშკს.
„დუბაი მუდმივად ახდენს შთაბეჭდილებას მსოფლიოზე თავისი შესანიშნავი არქიტექტურით, ინოვაციური ტექნოლოგიებით და მდიდრული ცხოვრების წესით“, – ნათქვამია ინფორმაციაში.
კოშკის ბილეთების გაყიდვიდან წლიური შემოსავალი 621 მილიონი დოლარია. გარდა კოლოსალური მოგებისა, წელიწადში თითქმის 22 მილიონი ძებნა Google-ში ადასტურებს ბურჯ ხალიფას მსოფლიო პოპულარობას.
რეიტინგში მეორე ადგილზეა ინდოეთის ტაჯ მაჰალის სასახლე: ატრაქციას ყოველწლიურად 7,5 მილიონი მოგზაური სტუმრობს. საძიებო სისტემებში მასზე ყოველწლიურად 22 მლნ ძებნა ფიქსირდება.
TOP- 3 ხურავს ნიაგარას ჩანჩქერს აშშ-ში. მის სანახავად ყოველწლიურად დაახლოებით 13 მილიონი ტურისტი მიდის, ინტერნეტ საძიებო სისტემაში ატრაქციონზე მოთხოვნის რაოდენობა 1,2 მილიონს აღწევს.
მსოფლიოს საუკეთესო ატრაქციების სრული ჩამონათვალი Switch On Business-ის მიხედვით:
1. ბურჯ ხალიფა, UAE;
2. ტაჯ მაჰალი, ინდოეთი;
3. ნიაგარას ჩანჩქერი, აშშ;
4. ოქროს კარიბჭე (ხიდი), აშშ;
5. ეიფელის კოშკი, საფრანგეთი;
6. მაჩუ-პიქჩუ, პერუ;
7. საგრადა ფამილია, ესპანეთი;
8. თავისუფლების ქანდაკება, აშშ;
9. ბიგ ბენი, დიდი ბრიტანეთი;
10. ჩინეთის დიდი კედელი, ჩინეთი;
11. სტოუნჰენჯი, დიდი ბრიტანეთი;
12. ბუკინგემის სასახლე, დიდი ბრიტანეთი;
13. ევერესტი, ტიბეტი/ნეპალი;
14. მონ სენ-მიშელი, საფრანგეთი;
15. აია სოფია, თურქეთი.
Insider WEEKEND-ის მხარდამჭერია სელფი მობაილი
უახლესი
19 საათის წინ
დედაქალაქში „საახალწლო სოფელი“ გაიხსნა