დამატებულია კალათაში მარაგში არ არი საკმარისი რაოდენობა დამატებულია სურვილების სიაში უკვე დამატებულია სურვილების სიაში
“საქართველო ფორმაშია” — საქართველოს ბანკი “თანამედროვე მარკეტინგის საფუძვლების” პირველ ქართულ გამოცემაში

“საქართველო ფორმაშია” — საქართველოს ბანკი “თანამედროვე მარკეტინგის საფუძვლების” პირველ ქართულ გამოცემაში

14-08-2024 13:55:00

წელს, ისე, როგორც არასდროს, ქართული ფეხბურთის სიყვარულმა და ჩვენი ნაკრების წარმატებამ მთელისაქართველო გაგვაერთიანა. სახლში, გარეთ თუ სოციალურ ქსელებში ავღნიშნეთ ყველა გამარჯვება დაკიდევ ერთხელ დავრწმუნდით, რომ ფეხბურთი ჩვენი თამაშია. საზეიმო განწყობისა და ერთიანობისშენარჩუნებაში კი საქართველოს ბანკი დაგვეხმარა, რომელიც ჩვენი ფეხბურთელების ყველა წარმატებასჩვენთან ერთად ზეიმობდა და მუდამ გვახსენებდა, რომ საქართველო ფორმაშია.

საქართველო ფორმაშია” — სწორედ ასე ჰქვია საქართველოს ბანკის კამპანიას, რომელმაც წელს მთელისაქართველო ფეხბურთის გულშემატკივრად აქცია. კამპანია იმდენად ყოვლისმომცველი და წარმატებულიგამოდგა, რომ მას მალე მკითხველითანამედროვე მარკეტინგის საფუძვლებისპირველ ქართულგამოცემაში იხილავს.

თანამედროვე მარკეტინგის საფუძვლებშისაქართველოს ბანკი ორი კამპანიით იქნება წარმოდგენილი. წიგნში დეტალურად იქნება განხილული საქართველოს ბანკისა და ეროვნული ნაკრების პარტნიორობა, წინასაკვალიფიკაციო სტრატეგიისა და საკომუნიკაციო კამპანიის შემუშავების პროცესი და შედეგები, ასევე, მომხმარებელთა კმაყოფილების ქეისებიც.

თანამედროვე მარკეტინგის საფუძვლებიმარკეტინგის სფეროს წამყვანი სპეციალისტის, Kotler Impact-ისაWorld Marketing Summit Group-ის დამფუძნებლის, დოქტორი ფილიპ კოტლერის ავტორობით გამოიცემა. თანამედროვე მარკეტინგის მამად წოდებული ფილიპ კოტლერი ამ სფეროში ერთ-ერთი ყველაზეგავლენიანი ფიგურაა. კოტლერს მარკეტინგის შესახებ 50-ზე მეტი წიგნი აქვს გამოშვებული, მათ შორისარის Marketing Management-იც, რომელიც მსოფლიოს წამყვან ბიზნესისა და მარკეტინგის სკოლებშიისწავლება.

ფილიპ კოტლერს მარკეტინგის შესახებ 150-ზე მეტი სტატია აქვს გამოქვეყნებული ისეთ პრესტიჟულჟურნალებში, როგორებიცაა Harvard Business Review, Sloan Management Review, Journal of Marketing, Management Science და .. მსოფლიოს წამყვანი ორგანიზაციები და კორპორაციებიც სწორედ კოტლერისკონსულტაციით იღებენ ისეთ მნიშვნელოვან გადაწყვეტილებებს, რომლებიც შემდგომ გლობალურ ბაზარზემათ წარმატებას განაპირობებს.

თანამედროვე მარკეტინგის საფუძვლებიკოტლერის ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული წიგნია. თითოეულგამოცემაში კონკრეტული ქვეყნისთვის რელევანტური ქეისებია განხილული, რომელზე დაყრდნობითაცმკითხველი მარკეტინგის, ამბის თხრობის, ტექნოლოგიების, ფსიქოლოგიისა თუ სხვა რესურსებისწარმატების მისაღწევად გამოყენებას სწავლობს. წიგნში ისეთი კომპანიები და ორგანიზაციები ხვდებიან, რომლებიც საკუთარი სტრატეგიებითა და ინოვაციური მიდგომებით მარკეტინგის სფეროში მნიშვნელოვანკვალს ტოვებენ და სხვებისთვის სამომავლო ტენდენციებსაც განსაზღვრავენ. სწორედ ამიტომთანამედროვე მარკეტინგის საფუძვლებისგამოცემაში მოხვედრა ნებისმიერი კომპანიისთვის უდიდესიწარმატება და აღიარებაა.

თანამედროვე მარკეტინგის საფუძვლების” ქართულ გამოცემაში საქართველოს ბანკის მოხვედრა კიდევ ერთი უტყუარი ნიშანია იმისა, რომ საქართველოს ბანკი ქვეყნის ყველაზე სანდო ბანკისა და ციფრული საბანკო მომსახურების ლიდერის სტატუსს უცვლელად ინარჩუნებს.

უახლესი

მოსაზრება


მსგავსი სიახლეები