სამგზავრო და მსუბუქი კომერციული მანქანების გაყიდვები რუსეთში 62,1%-ით შემცირდა და 2023 წლის თებერვალში 41,851 შეადგინა, რაც 68,590 ერთეულით ნაკლებია 2022 წლის თებერვალის მაჩვენებელზე.
ამის შესახებ Forbes Russia - AEB Automobile Manufacturers Committee-ის მონაცემებზე დაყრდნობით წერს.
ამავდროულად, რუსული ბრენდი Lada ბაზრის ლიდერი გახდა. მას მოსდევს ჩინური Haval-ი.. თებერვალში ამ მარკის 5324 ავტომობილი გაიყიდა, რაც 49%-ით მეტია ერთი წლის წინანდელ მაჩვენებელზე. მესამე ადგილზეა Geely-ი, 85%-იანი წლიური გაყიდვების ზრდით - კომპანიამ რუსეთის ბაზარზე 4 053 ავტომობილის გაყიდვა.
ხუთეულში ასევე შედიოდა კომერციული რუსული GAZ (2525 მანქანა, მინუს 31% 2022 წლის თებერვალთან შედარებით), კორეული Kia (1515 ერთეული; მინუს 90%), რუსული UAZ ბრენდის მანქანები (1525 ერთეული, მინუს 9%).
„ჩინური ბრენდები თებერვლის ბოლო კვირაში რუსეთში სამგზავრო მანქანების გაყიდვებით დაწინაურდნენ.
20 თებერვლიდან 26 თებერვლამდე პერიოდში რუსებმა ჩინური მარკის 4 663 ახალი ავტომობილი შეიძინეს, რაც მთლიანი რაოდენობის 41,6%-ია. მეორე ადგილი რუსულმა მანქანებმა (4552 ერთეული) დაიკავა 40,7%-იანი წილით.
უახლესი
1 საათის წინ
როგორია მსუბუქი ავტომობილების რეექსპორტის სტატისტიკა1 საათის წინ
ADB-ის ახალი პრეზიდენტი ჰყავს2 საათის წინ
კიბერრჩევები შავი პარასკევისთვის