დამატებულია კალათაში მარაგში არ არი საკმარისი რაოდენობა დამატებულია სურვილების სიაში უკვე დამატებულია სურვილების სიაში
მაისში მომხმარებელთა მიერ კომერციულ ბანკებში დაფიქსირებული პრეტენზიების რაოდენობამ 1 828 შეადგინა

მაისში მომხმარებელთა მიერ კომერციულ ბანკებში დაფიქსირებული პრეტენზიების რაოდენობამ 1 828 შეადგინა

07-07-2023 18:00:46

მაისში მომხმარებელთა მიერ კომერციულ ბანკებში დაფიქსირებული პრეტენზიების რაოდენობამ 1 828 ერთეული შეადგინა, რაც აპრილის სტატისტიკასთან პრეტენზიების 28.7%-იან ზრდას აჩვენებს.

სებ-ის ვებგვერდზე გამოქვეყნებული ინფორმაციის მიხედვით, 2023 წლის აპრილში მომხმარებელთა მიერ დაფიქსირებული პრეტენზიების რაოდენობამ 1 420 ერთეული შეადგინა.

მაისში მომხმარებელთა მიერ კომერციულ ბანკებში დაფიქსირებული პრეტენზიების 55%-ი (1 014) მიმდინარე ანგარიში/სადებეტო ბარათების კუთხით დაფიქსირებულ პრეტენზიებზე მოდის. მეორე ადგილზეა პრეტენზიები სამომხმარებლო სესხთან დაკავშირებით.

მაისში დაფიქსირებული პრეტენზიები ხასიათის მიხედვით - ტოპ-5

  • ტრანზაქციები - 907 პრეტენზია,
  • ადმინისტრაცია/მომსახურება - 408 პრეტენზია,
  • ხელშეკრულების პირობებთან დაკავშირებული პრეტენზიები - 176 პრეტენზია,
  • ჯარიმები და ვადაგადაცილების საკომისიოები - 75 პრეტენზია,
  • მომსახურების საკომისიოები - 55 პრეტენზია.

ავტორი:

გიგი ნოზაძე
ავტორის ყველა სიახლე

უახლესი

მოსაზრება


მსგავსი სიახლეები