რუსეთში ფეხსაცმლის საშუალო ფასი წლის განმავლობაში 25%-ით, ტანსაცმლის - 21%-ით გაიზარდა, გამოთვალეს My Warehouse სერვისის ანალიტიკოსებმა.
ორი წლის განმავლობაში, ფეხსაცმელი 51%, ხოლო ტანსაცმელი 41% გაძვირდა. ფასების ასეთი ზრდის ფონზე, მომხმარებელთა ქცევა არასტაბილურია, აღნიშნავენ ანალიტიკოსები: ტანსაცმლის გაყიდვები იზრდება, მაგრამ ფეხსაცმლის გაყიდვები ეცემა. შიდა ბრენდები გაყიდვების ლიდერები ხდებიან, ხოლო მასობრივი სეგმენტის მიმართ ინტერესი კლებულობს
ექსპერტების აზრით, მიმდინარე წლის ოქტომბერში ფეხსაცმლის შესყიდვების რაოდენობა 2021 წლის იმავე თვესთან შედარებით 11%-ით, გასული წლის ოქტომბერთან შედარებით 5%-ით შემცირდა. ამასთან, ოქტომბერში ტანსაცმლის გაყიდვები 19%-ით გაიზარდა 2021 წლის ოქტომბერთან შედარებით, ხოლო 22%-ით 2022 წლის ოქტომბერთან შედარებით.
გასულ წელს შესყიდვების აქტივობა დაბალი იყო: ტანსაცმლის გაყიდვები 2021 წელთან შედარებით 3%-ით, ფეხსაცმლის გაყიდვები 6%-ით შემცირდა.
წელს, ტანსაცმლის გაყიდვები იზრდება, მიუხედავად ფასების ზრდისა, რადგან მყიდველები ელიან, რომ ფასების ზრდა გაგრძელდება მომავალში და ცდილობენ „იყიდონ მომავალი გამოყენებისთვის“, განუმარტეს Forbes-ს My Warehouse სერვისის ანალიტიკოსებმა.
გაყიდვების ყველაზე აქტიური ზრდა შეინიშნება საშუალო ფასების სეგმენტში, სადაც საშუალო გადასახადი იწყება 15 ათასი რუბლიდან.
უახლესი
1 საათის წინ
ანანასის იმპორტი 46%-ითაა გაზრდილი