სექტემბერში კომერციულ ბანკებში მომხმარებელთა მხრიდან დაფიქსირებულმა პრეტენზიებმა 2 222 ერთეული შეადგინა, რაც გასულ თვესთან შედარებით 36%-ით მეტი მაჩვენებელია, ხოლო გასული წლის ანალოგიური პერიოდის მონაცემს კი 46%-ით აღემატება.
სებ-ის სტატისტიკის მიხედვით, მომხმარებელთა მხრიდან ყველაზე მეტი პრეტენზია მიმდინარე ანგარიშს/სადებეტო ბარათებს უკავშირდება, ამ მიმართულებაზე მთლიანი პრეტენზიების 40%-ი მოდის.მეორე ადგილზეა სამომხმარებლო სესხებთან დაკავშირებული პრეტენზიები.
რაც შეეხება დაფიქსირებულ პრეტენზიებს, სტატისტიკა ასეთია:
ხელშეკრულების პირობებთან დაკავშირებული პრეტენზიები - 763 პრეტენზია;
ტრანზაქციები - 739 პრეტენზია;
ადმინისტრაცია/მომსახურება - 305 პრეტენზია;
ჯარიმები და ვადაგადაცილების საკომისიოები - 80 პრეტენზია;
თანამშრომლის მიერ არასწორად მიწოდებული ინფორმაცია - 75 პრეტენზია;
მომსახურების საკომისიოები - 64 პრეტენზია;
საპროცენტო შენატანები - 36 პრეტენზია;
ეთიკასთან დაკავშირებული - 28 პრეტენზია;
მომხმარებლის შესახებ კონფიდენციალური ინფორმაციის გაცემა - 21 პრეტენზია;
სხვა გადასახდელები - 6 პრეტენზია;
სექტემბერში დაფიქსირებული 2222 პრეტენზიიდან კომერციულმა ბანკებმა 905 პრეტენზია უსაფუძვლოდ მიიჩნიეს, ხოლო 501 პრეტენზია - საფუძვლიანად.
811 პრეტენზიაზე კომერციული ბანკებში განხილვა ჯერ არ დასრულებულა, ხოლო 5 პრეტენზიის შემთხვევაში განხილვა დასრულებულია, პრეტენზია მიჩნეულია საფუძვლიანად, თუმცა პრობლემა არ არის აღმოფხვრილი.
უახლესი