ამერიკულმა ჰოლდინგმა Johnson & Johnson-მა ლოგო პირველად განაახლა. ეს დაკავშირებულია სამედიცინო ტექნიკური გადაწყვეტილებების ბაზარზე განვითარებული ბიზნეს გეგმებით. საგულისხმოა, რომ Johnson & Johnson-ი ძველ ლოგოს 135 წელზე მეტი ხნის განმავლობაში იყენებდა.
როგორც Johnson & Johnson-ის განცხადებაშია აღნიშნული, კომპანიამ სამედიცინო და ფარმაცევტულ სეგმენტები ერთი ბრენდის ქვეშ გააერთიანა. ფარმაცევტულ სეგმენტ Janssen-ს ეწოდა Johnson & Johnson Innovative Medicine, ხოლო სამედიცინო ტექნოლოგიების სეგმენტმა შეინარჩუნა სახელი Johnson & Johnson MedTech.
უახლესი
9 საათის წინ
დამატებით დაიბრუნეთ 30% - Black Friday შეთავაზება