საქართველოს ბანკი ბიზნესების მხარდაჭერას განაგრძობს. ამჯერად, Ads მენეჯერის ახალი კამპანიის ფარგლებში, ბანკი მცირე და საშუალო ბიზნესებს საკუთარი მომხმარებლებისთვის განსაკუთრებული შეთავაზების შექმნის შესაძლებლობას აძლევს. სექტემბრის ბოლომდე, Ads მენეჯერით შეთავაზების შექმნისას, ბიზნესები მომხმარებლებს აძლევენ შესაძლებლობას, 10-ჯერ მეტი პლუს ქულა დააგროვონ, ხოლო კამპანიის ფარგლებში, ბიზნესების მიერ გაწეულ ხარჯს - მომხმარებლისთვის გადაცემულ 10-ჯერ მეტ პლუს ქულას, (მაქს. 5000 Plus ქულა თითო მომხმარებლის ჭრილში), AmEX და საქართველოს ბანკი დააფინანსებენ.
Ads მენეჯერი რეგიონში უნიკალური პლატფორმაა, რომლის დახმარებით ბიზნესებს შეუძლიათ, საქართველოს ბანკის მომხმარებლებისთვის ფასდაკლების, ქეშბექის ან პლუს ქულების შეთავაზებები შექმნან. შეთავაზებები კი საქართველოს ბანკის მობილბანკში, sCoolApp-სა და Offers.bog.ge-ზე გამოჩნდება.
„მოხარული ვართ, რომ საქართველოს ბანკის განახლებული Ads მენეჯერი ბიზნესებს მომხმარებლების მოზიდვის, გაყიდვების ზრდისა და ცნობადობის ამაღლების შესაძლებლობას აძლევს. „გიპოვის ის, ვინც გეძებს“ Ads მენეჯერის ახალი გზავნილია და იგი ზუსტად ასახავს პლატფორმის შესაძლებლობებს. უახლესი შეთავაზება კი, რომელიც მცირე და საშუალო ბიზნესისთვის შეიქმნა, კიდევ უფრო მეტად დაეხმარება მათ, სამიზნე აუდიტორიას დაუკავშირდნენ და ლოიალური მომხმარებლების შეიძინონ. საგულისხმოა, რომ ციფრულ პლატფორმებს, სადაც შეთავაზება ჩანს, დღეს 1 500 000 მომხმარებელი იყენებს. ჩვენ არ ვჩერდებით და მომავალშიც არაერთ საინტერესო ინიციატივას შევქმნით ბიზნესებისთვის“, - ამბობენ საქართველოს ბანკში.
ინფორმაციისთვის, კამპანიაში მონაწილეობა შეუძლია ბიზნესებს, რომელთა ყოველთვიური ბრუნვა ბოლო სამი თვის განმავლობაში 1 000 000 ლარს არ აღემატება. Ads მენეჯერით შეთავაზების შექმნის დეტალური გზამკვლევი იხილეთ აქ, შეთავაზებაზე სრული ინფორმაციისთვის ან დამატებითი შეკითხვების შემთხვევაში ეწვიეთ ბმულს, შეავსეთ ფორმა და საქართველოს ბანკის პარტნიორებთან ურთიერთობის მენეჯერი ამომწურავ პასუხებს გაგცემთ.
უახლესი
22 საათის წინ
დედაქალაქში „საახალწლო სოფელი“ გაიხსნა