ევროპის უმსხვილესი დაბალბიუჯეტიანი ავიაკომპანიების, Ryanair-ისა და Wizz Air-ის მარშრუტების ქსელები სულ უფრო მეტად იკვეთება, რაც დაბალბიუჯეტიან ავიაკომპანიებს უფრო ძლიერ კონკურენციას აიძულებს.
ამის წყალობით კი მგზავრებს სულ უფრო მეტად ხშირად შეუძლიათ სპეციალური შეთავაზებებითა და აქციები ისარგებლონ.
ბილეთის ფასი:
მგზავრებს შეიძლება შეექმნათ შთაბეჭდილება, რომ Ryanair-ის ბილეთები უფრო იაფია, რადგან დაბალბიუჯეტიანი ავიაკომპანია გთავაზობთ ბილეთს მინიმუმ 10 ევროდ ათობით მიმართულებამდე.
თუმცა, ფაქტობრივად, ბილეთის საშუალო ფასი უფრო დაბალი შესაძლოა, Wizz Air-ის მაგალითზე იყოს, რომელიც ერთი მგზავრისთვის 45,1 ევროს შეადგენს. იგივე შეთავაზება აქვს Ryanair-ს ერთ მგზავრზე.
დამატებითი სერვისები
მიუხედავად იმისა, რომ Wizz Air-ი საშუალოდ უფრო იაფ ბილეთებს ყიდის, დაბალბიუჯეტიანი ავიაკომპანია ანაზღაურებს დაკარგულ შემოსავლებს დამატებითი სერვისების გაყიდვით.
შედეგად, Wizz Air თითოეულ მგზავრზე ყიდის დამატებით მომსახურებას 35,9 ევროდ. Ryanair ამ მაჩვენებლით ერთნახევარჯერ ჩამორჩება კონკურენტს, დამატებითი სერვისების გაყიდვიდან კომპანია 23,3 ევროს იღებს თითოეულ მგზავრზე.
ორივე ავიაოპერატორს აქვს დამატებითი სერვისების გრძელი სია. მგზავრებმა უნდა გადაიხადონ მეტი ხელბარგის საფასური, აირჩიონ ადგილი თვითმფრინავში. ამავდროულად, მომსახურების ფასი შეიძლება იყოს მცურავი – მაღალი მოთხოვნის მქონე ფრენებზე მომსახურება უფრო ძვირი დაჯდება.
ფრენის მთლიანი ღირებულება
ბილეთის საბაზისო ფასსა და დამატებითი სერვისების ფასს თუ დავამატებთ, გამოდის, რომ Ryanair-ის მგზავრი საშუალოდ 72,4 ევროს იხდის ფრენაში, Wizz Air-ის მომხმარებელი კი 81 ევროს.
ფრენის საერთო ფასი Wizz Air-ისთვის უფრო ძვირია, თუმცა დაბალბიუჯეტიან ავიაკომპანიას Ryanair-თან შედარებით საშუალო ბილეთის ფასი უფრო დაბალი აქვს. ეს ნიშნავს, რომ მგზავრს, რომელიც არ ყიდულობს დამატებით სერვისებს, აქვს შანსი Wizz Air-ით იაფად იფრინოს.
Insider WEEKEND-ის მხარდამჭერია სელფი მობაილი
Insider WEEKEND-ის მხარდამჭერია სელფი მობაილი
უახლესი