Coca-Cola განახლებული ნებაყოფლობითი გარემოსდაცვითი მიზნების შესახებ განაცხადა. ეს ევოლუცია ინფორმირებულია ათწლეულების განმავლობაში მდგრადობის, პროგრესის პერიოდული შეფასებისა და გამოვლენილი გამოწვევების შედეგად მიღებული სწავლებით. ამ ამბიციების მიღწევას დასჭირდება მუდმივი ინვესტიციები ინოვაციურ და ინფრასტრუქტურულ გადაწყვეტილებებში.
კომპანია პრიორიტეტულად მიიჩნევს ისეთ ქმედებებს, რომლებიც მიზნად ისახავს 2035 წლამდე მაღალი რისკის ადგილებში წყლის უსაფრთხოება გააუმჯობესოს, შეამციროს ემისიები და შეფუთვის ნარჩენები.
„ჩვენ ვაგრძელებთ ბიზნესის გრძელვადიანი მდგრადობის აშენებას და ჩვენი სოციალური ლიცენზიის მოპოვებას, რათა ვიმოქმედოთ ჩვენი განვითარებული ნებაყოფლობითი გარემოსდაცვითი მიზნებით. ეს გამოწვევები კომპლექსურია და მოითხოვს ჩვენგან უფრო ეფექტურად რესურსების განაწილებას და პარტნიორებთან მუშაობას, რათა მივაღწიოთ გრძელვადიან პოზიტიურ გავლენას“, - თქვა Coca-Cola Company-ის გლობალური კომუნიკაციების, მდგრადობისა და სტრატეგიული პარტნიორობის ოფიცერმა და აღმასრულებელმა ვიცე პრეზიდენტმა ბეა პერესმა.
2035 წლის მიზნები ჩაანაცვლებს კომპანიის მიერ დასახულ წინა გარემოსდაცვით მიზნებს წყალთან, შეფუთვასთან, კლიმატთან და სოფლის მეურნეობასთან დაკავშირებით.
წყალი
მიზნად ისახავს მზა პროდუქტებში გამოყენებული წყლის 100%-ზე მეტის დაბრუნებას მთელს მსოფლიოში, მთლიან დონეზე, ბუნებასა და საზოგადოებებში. 2015 წლიდან კომპანიამ მიაღწია ან გადააჭარბა ამ მიზანს.
მოსალოდნელია, რომ Coca-Cola სისტემის საწარმოო ობიექტების რისკის პროფილი ხელახლა შეფასდება ხუთი წლის განმავლობაში, რათა უზრუნველყოს ინვესტიციების და ქმედებების სათანადო დაკალიბრება. მოხდეს წყლის უსაფრთხოების გაუმჯობესებას იქ, სადაც კომპანია მუშაობს.
კომპანია აგრძელებს ფოკუსირებას წყლის მეთვალყურეობის ხელშეწყობაზე, წყლის გამოყენების ეფექტურობის გაზრდაზე და უსაფრთხო წყლის დამუშავებასა და საზოგადოებაში დაბრუნებაზე.
შეფუთვა
კომპანია მიზნად ისახავს 35%-დან 40%-მდე რეციკლირებული მასალის გამოყენებას პირველად შეფუთვაში (პლასტმასა, მინა და ალუმინი). მათ შორის, რეციკლირებული პლასტმასის მოხმარების გაზრდა 30%-დან 35%-მდე გლობალურად.
Coca-Cola-ს სისტემა მიზნად ისახავს გაზომვადი და ურთიერთდაკავშირებულ ქმედებებზე ფოკუსირებას ორი საყრდენის ქვეშ: დიზაინი და პარტნიორი.
დიზაინი
კომპანია ორიენტირებულია იმის უზრუნველსაყოფად, რომ მისი პირველადი შეფუთვა გადამუშავებადია.
კოლექციონერი პარტნიორი
სასმელების შეფუთვის შეგროვება და გადამუშავება კვლავ გამოწვევად რჩება, რადგან ყველა შტატსა და ქვეყანას აქვს უნიკალური სისტემები, ინფრასტრუქტურა, მარეგულირებელი გარემო და მომხმარებელთა ქცევის ნაკრები. საჭიროა კოლექტიური მოქმედება შეფუთვის შეგროვების ინფრასტრუქტურისა და პოლიტიკის მხარდასაჭერად. კომპანია გააგრძელებს ფოკუსირებას კარგად შემუშავებული შეგროვების სისტემების ადვოკატირებაზე, რადგან ეს ხშირად ყველაზე ეფექტური გზებია შეფუთვის შეგროვების მაჩვენებლების გასაუმჯობესებლად.
გამონაბოლქვი
მიზნად ისახავს კომპანიის 1, 2 და 3 ემისიების შემცირებას 1.5°C ტრაექტორიის შესაბამისად 2035 წლისთვის, 2019 წლის საბაზისოდან.
ამ ამბიციის მიღწევა მოითხოვს დამატებით ინვესტიციებს ახალ ტექნოლოგიებსა და განახლებად წყაროებში და მუშაობას ჩამოსხმის ფრანჩაიზის პარტნიორებთან და მომწოდებლებთან, რათა შემცირდეს მათი პირდაპირი ემისიები, რაც კომპანიის Scope 3 ემისია.
მიმდინარე ქმედებები
მიუხედავად იმისა, რომ კომპანიას აღარ ექნება ნებაყოფლობითი მიზანი სოფლის მეურნეობის შესახებ, ის ცდილობს სოფლის მეურნეობის ინგრედიენტების მდგრადი მოპოვების მხარდასაჭერად გააგრძელოს ინიციატივები და პროგრამები.
კომპანია მოელის, რომ გააგრძელებს ყოველწლიურად მოხსენებას მდგრადობის პროგრესის შესახებ. ის ასევე აპირებს რეგულარულად შეაფასოს თავისი ქმედებები, ბაზრის დინამიკა, დამატებითი ცოდნა და დაინტერესებული მხარეების საჭიროებები, რათა შეინარჩუნოს 2035 წლის მიზნების მჭიდრო შესაბამისობა.
უახლესი
2 კვირაში
Kairos Logistics1 დღეში
HSC Group Hospitality