Radisson Hotel ჯგუფის რეგიონული მარკეტინგის მენეჯერის იეშიმ დოგუქანის განცხადებით, ბიზნეს-ჯგუფის მიზანია, გაზარდონ თბილისის Radisson RED-ის ცნობადობა საქართველოში, რათა კიდევ უფრო მეტ სტუმარს უმასპინძლონ.
სწორედ ამ მიზნით, გასულ კვირას Radisson RED-ში თბილისობის ფესტი გაიმართა.
„კეთილი იყოს თქვენი მობრძანება Radisson RED თბილისში, მოხარული ვართ ვუმასპინძლოთ ტრადიციული თბილისობის ღონისძიებას ამ საოცარ სივრცეში, რომელიც არის გამორჩეული. თბილისობის ფესტი არის განსაკუთრებული შესაძლებლობა ჩვენთვის, რომ უფრო მეტ ადამიანს გავაცნოთ ჩვენი ლოკაცია და გავზარდოთ მისი ცნობადობა საქართველოში.
ჩვენს ღონისძიებაზე ასევე ვმასპინძლობთ ინფლუენსერებს, რადგან ჩვენთვის საკმაოდ მნიშვნელოვანია საქართველოს პოპულარიზაცია. ჩვენთან ერთად დღეს არიან ინფლუენსერები თურქეთიდან, ყაზახეთიდან და საქართველოდან .
თქვენ ხედავთ ხალხის რაოდენობას - სტუმრები ერთობიან, ატარებენ სასიამოვნო საღამოს. Radisson Hotel ჯგუფისთვის ყველა მომენტი მნიშვნელოვანია. სწორედ ამიტომ ჩვენ ვცდილობთ შევქმნათ დასამახსოვრებელი მომენტები ჩვენს სტუმრებთან ერთად“, - განაცხადა Radisson Hotel ჯგუფის რეგიონული მარკეტინგის მენეჯერმა.
იგივე თემაზე:
უახლესი
5 საათის წინ
დავით ნარმანია სემეკის მომხმარებლებთან ურთიერთობებზე7 საათის წინ
ლარი ევროსთან გამყარდა7 საათის წინ
გერმანიიდან იმპორტი 27%-იან ზრდას აჩვენებს7 საათის წინ
Bitcoin-ის ფასი 7-თვიან მაქსიმუმზეა