Amazon-ი მიწოდების სიჩქარის გასაუმჯობესებლად ხელოვნური ინტელექტის (AI) გამოყენებას იწყებს.
ამის შესახებ ინფორმაციას CNBC ავრცელებს, რომელიც თავის მხრივ ჩრდილოეთ ამერიკასა და ევროპაში კორპორაციის ვიცე-პრეზიდენტს კლიენტთა მომსახურების და გლობალური საოპერაციო მომსახურებების საკითხებში სტეფანო პერეგოს ეყრდნობა.
ხელოვნური ინტელექტი უკვე აქტიურად გამოიყენება Amazon-ის საქმიანობის სხვადასხვა სფეროში. მისი გამოიყენება ხდება ტრანსპორტის საკითხების ოპტიმიზაციისთვის, რუკებისა და მარშრუტის დაგეგმვისთვის.
უფრო მეტიც, ხელოვნური ინტელექტი ეხმარება მომხმარებლებს იპოვონ საჭირო პროდუქტები Amazon-ზე ძიებისას. თუმცა, ძირითადი აქცენტი გაკეთებულია ხელოვნური ინტელექტის გამოყენებაზე მათი ინვენტარის ყველაზე ეფექტური ადგილმდებარეობის დასადგენად.
პერეგოს განმარტებით, მარაგების განთავსება განიხილება, ერთ-ერთ საკვანძო საკითხად, რომელსაც Amazon-ი მომსახურების ხარჯების შესამცირებლად მიიჩნევს.
ეს გამოწვეულია საქონლის ისე განთავსების აუცილებლობით, რომ მიწოდებას მინიმალური დრო დასჭირდეს და შეამციროს ხარჯები.
ამიტომ, Amazon აქტიურად მუშაობს „რეგიონალიზაციის“ პროექტზე, რათა საქონელი მიაწოდოს მომხმარებლებს მათ უახლოესი საწყობებიდან და არა ქვეყნის შორეული რეგიონებიდან.
სასაწყობო სისტემების ოპტიმიზაციის გზით Amazon შეძლებს მიწოდებას იმავე ან მომდევნო დღეს.
საინტერესოა აღინიშნოს, რომ Amazon-ის მომხმარებელთა შეკვეთების 75% უკვე ნაწილობრივ მუშავდება რობოტების მიერ. პერეგომ აღწერა ეს ავტომატიზაცია, როგორც "თანამშრომლობითი რობოტიკა".
Pew Research-ის გამოკითხვის თანახმად, ამერიკელთა 62%-ი მიიჩნევს, რომ ხელოვნური ინტელექტის დანერგვა დიდ გავლენას მოახდენს სამუშაო ადგილებზე მომდევნო 20 წლის განმავლობაში.
უახლესი