Price Per Kilometer – ახალი მიდგომა მეტი ეფექტიანობისთვის – რას სთავაზობს „თეგეტა ბიზნესი“ კორპორაციულ მომხმარებელს
მეტი სარგებელი თითოეულ კილომეტრში – „თეგეტა“ ავტოპარკის მართვაზე მიდგომას ცვლის და ბიზნესს საშუალებას აძლევს რესურსები უფრო ოპტიმალურად გამოიყენოს. Price Per Kilometer – „თეგეტა ბიზნესის“ ფარგლებში კომპანია კორპორაციულ მომხმარებელს საბურავების შერჩევისას ახალ საფასო მოდელს სთავაზობს, რა დროსაც საბურავის ღირებულება ერთ კილომეტრზე გამოთვლით განისაზღვრება. ეს ნიშნავს, რომ საბურავის ფასი ავტომობილის გარბენზე ნაწილდება, რაც ცვეთის ეკონომიურად მართვის მოდელია და საოპერაციო ხარჯებისა და ხარისხის საუკეთესო ბალანსს წარმოადგენს. ხარჯთეფექტურობის ფორმულა კომპანიამ ამჯერად სატვირთო და დიდი გაბარიტების მქონე სატრანსპორტო საშუალებებზე გამოთვალა.
ნიკოლოზ მამუკაშვილი, „თეგეტა მოტორსის“ პროდუქტების უფროსი ოფიცერი, PPK პროექტის ხელმძღვანელი: „ჩვენი მიდგომა ფოკუსირებულია რეალურ დანახარჯებზე და მომხმარებელს საშუალებას აძლევს აირჩიოს არა ყველაზე იაფი, არამედ ყველაზე ეფექტიანი გადაწყვეტილება, გრძელვადიან პერსპექტივაში.
პრემიუმ ბრენდის პროდუქციის (საბურავის) გამოყენების შემთხვევაში ავტომობილს აქვს გაუმჯობესებული მართვადობა, მცირდება სამუხრუჭე მანძილი, მეტად დაცულია სატრანსპორტო საშუალების სავალი ნაწილი. დაბალი ცვეთა და ტექნიკური ხარვეზების შემცირება კი, თავის მხრივ, ნაკლებ სერვისს მოითხოვს, უზრუნველყოფს მეტ უსაფრთხოებას და სტაბილურობას, რაც სატვირთო და კომერციული ავტოპარკის მფლობელებისათვის ძალიან მნიშვნელოვანია. ასევე ხაზგასასმელია, რომ ინოვაციური ტექნოლოგიებით წარმოებული პრემიუმ საბურავები საწვავის მოხმარებას 3-5%-ით ამცირებს.
ჩვენი გზავნილი მკაფიო და მარტივად დათვლადია – პრემიუმ ხარისხის საბურავი არა ზედმეტი ხარჯი, არამედ ფინანსური რესურსის რაციონალურად გამოყენების წინაპირობაა“
ჰოლდინგში აცხადებენ, რომ PPK ფორმულა ყველა იმ პრემიუმ ბრენდის პროდუქციას ერგება, რომლებსაც „თეგეტა“ ოფიციალურად წარმოადგენს, მათ შორისაა Bridgestone, Michelin, Continental თუ Pirelli. პროცესს უშუალოდ „თეგეტა“ წარმართავს პარტნიორების ტექნიკური მხარდაჭერით.
გამოთვლის მიმდინარეობა მარტივი და აბსოლუტურად გამჭვირვალეა: საბურავის მონტაჟის პროცესში „თეგეტა მოტორსის“ გუნდი დეტალურად ინიშნავს სატვირთო ავტომობილის მონაცემებს, მათ შორის, გარბენს. ამის შემდეგ იწყება ყოველთვიური მონიტორინგი. ინტენსიურად მოწმდება მაჩვენებლების ცვლილება, რაც საბურავის ექსპლუატაციის ვადის ამოწურვამდე გრძელდება. შემდგომ საავტომობილო პროდუქტის (საბურავის) ღირებულება იყოფა განვლილ მანძილზე და დგინდება ფასი ერთ კილომეტრზე, რაც გაწეულ ხარჯებზე ნათელ სურათს იძლევა. კომპანიაში ამბობენ, რომ შედეგებზე სრულ პასუხისმგებლობას იღებენ და უზუსტობის შემთხვევაში კონკურენტულ ბრენდებთან სხვაობის ასანაზღაურებლადაც მზად არიან.
კომპანია კიდევ ერთხელ უსვამს ხაზს მომხმარებელზე ორიენტირებულ მიდგომას. ბიზნესის მხარდაჭერის ფარგლებში შემუშავებული ეს მოდელი არა მხოლოდ ფინანსური სარგებლის მიღებას, არამედ გამართული ავტოპარკის მეშვეობით, მომხმარებლისთვის ყოველდღიური ოპერაციების გამარტივებასაც ისახავს მიზნად.
დღის ტოპ 10 სიახლე
სხვა სიახლეები
09.07.2025.17:24
ორი ქვეყნის ეკონომიკური ურთიერთობების გაძლიერების საკითხები განიხილეს თბილისში, ეკონომიკის სამინისტროში გამართულ შეხვედრაზე, სადაც ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრმა, მარიამ ქვრივიშვილმა და უზბეკეთის საგარეო საქმეთა მინისტრმა, ბახტიორ საიდოვმა ისაუბრეს თანამშრომლობის გაღრმავებაზე, მათ შორის, ისეთ სექტორებში, როგორიცაა ვაჭრობა, ინვესტიციები, ტრანსპორტი და საერთაშორისო მარშრუტები, ლოგისტიკა, ტურიზმი, ავიაცია და ა.შ.
მარიამ ქვრივიშვილმა უზბეკეთის დელეგაციას გააცნო საქართველოს ბოლო წლების ეკონომიკური მაჩვენებლები და ის ეკონომიკური პოლიტიკა, რომლის შედეგადაც ქვეყანა ინარჩუნებს მაღალ ეკონომიკურ ზრდას, რეკორდულ მაჩვენებლებს ტურიზმის, დასაქმებისა და სიღარიბის შემცირების კუთხით. მინისტრმა ხაზი გაუსვა საქართველოს უპირატესობებს უცხოური ინვესტიციების მოზიდვისთვის, მათ შორის, დაბალ გადასახადებს, წვდომას ძირითად საერთაშორისო ბაზრებზე თავისუფალი ვაჭრობის შეთანხმებების მეშვეობით, ასევე საერთაშორისო საფინანსო ორგანიზაციების მაღალ შეფასებებს და პროგნოზებს, რომლის მიხედვით, 2025 წელს საქართველო გლობალურად იქნება ერთ-ერთი ლიდერი ქვეყანა ეკონომიკური ზრდის თვალსაზრისით. როგორც შეხვედრაზე აღინიშნა, ეს გარემოებები ძალიან მნიშვნელოვანი და საინტერესოა უზბეკი ინვესტორებისთვის, რომლებსაც აქვთ შესაძლებლობა, დაინტერესდნენ პროექტების განხორციელებით პრიორიტეტულ სექტორებში, როგორიცაა ტრანსპორტი და ლოგისტიკა, ენერგეტიკა და უძრავი ქონება.
„ჩვენი ამოცანაა, რომ გაიზარდოს ქვეყნებს შორის ვაჭრობა, ურთიერთობები ბიზნესებს შორის, სექტორული ინვესტიციები და ტურისტული სეგმენტი - ამის მისაღწევად განვიხილეთ ურთიერთთამშრომლობის განვითარების სხვადასხვა პლატფორმების შექმნის შესაძლებლობები. უახლოეს პერიოდში იგეგმება ჩვენი ვიზიტიც უზბეკეთში, სადაც კიდევ ერთხელ განვიხილავთ ამ დღის წესრიგის შესრულებისა და ზოგადად, ორ ქვეყანას შორის ეკონომიკური ურთიერთობების გაღრმავების საკითხებს" - აღნიშნა მარიამ ქვრივიშვილმა.
ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი თემა, რაც მარიამ ქვრივიშვილმა და ბახტიორ საიდოვმა განიხილეს, იყო თანამშრომლობა ტრანსპორტის სფეროსა და შუა დერეფნის ფარგლებში. როგორც შეხვედრაზე ითქვა, ბოლო წლების განმავლობაში, მნიშვნელოვნად გაიზარდა საქართველოს სატრანზიტო და ლოგისტიკური პოტენციალი, ქვეყანა ჩართულია დაკავშირებადობის სხვადასხვა ინიციატივებში, რომლებიც მიზნად ისახავს ევროპასა და აზიას შორის მოკლე და კონკურენტუნარიანი სატრანსპორტო მარშრუტების განვითარებას, მათ შორის TRACECA, ტრანს-კასპიის საერთაშორისო სატრანსპორტო მარშრუტი – შუა დერეფანი და CAREC. ქართულმა მხარემ აღნიშნა, რომ ფოთისა და ბათუმის ორი მრავალფუნქციური პორტით, სუფსასა და ყულევის ნავთობტერმინალებით, კარგად ინტეგრირებული სახმელეთო და სარკინიგზო ქსელით და მსხვილი ინფრასტრუქტურული პროექტებით, რომლებიც ამჟამად ქვეყანაში ხორციელდება, საქართველოს შეუძლია კიდევ უფრო გაზარდოს თავის როლი და მნიშვნელობა შუა დერეფნის განვითარებაში.
უზბეკეთი საქართველოს მნიშვნელოვანი სავაჭრო-ეკონომიკური პარტნიორია. 2025 წლის იანვარ-მაისში ორ ქვეყანას შორის სავაჭრო ბრუნვა 20 პროცენტით გაიზარდა, მათ შორის, ექსპორტის ზრდის მაჩვენებელი 46 პროცენტს შეადგენს. აღსანიშნავია, რომ 2024 წლის სტატისტიკური მონაცემებით, საქართველო-უზბეკეთს შორის სავაჭრო ბრუნვა 40%-ით იყო გაზრდილი. მზარდია უზბეკეთიდან საქართველოში ინვესტიციების მოცულობაც, მათ შორის, ისეთ მიმართულებებში, როგორიცაა უძრავი ქონება, ტრანსპორტი და ლოგისტიკა, სასტუმროები, რესტორნები და ა.შ. გარდა ამისა, ხაზგასასმელია ტურიზმის სფეროში თანამშრომლობის განვითარება და ვიზიტორთა ზრდის დინამიკა. უზბეკეთი საქართველოსთვის ერთ-ერთი საინტერესო ტურისტული ბაზარია.