მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესი
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ყველა სიახლეტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკა
ფინანსური განათლებასტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველი
საზოგადოებაკიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრება
პერსონალური ფინანსებიპოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსი
ბიზნეს მრჩეველიშაინენერჯიAversi Pharma
flag
AMD 7074.2
-0.0013
flag
AZN 1.5979
0.0001
flag
CNY 37.877
0.0035
flag
EUR 3.1875
0.007
flag
GBP 3.6965
0.0052
flag
KZT 52.38
-0.0001
flag
TRY 0.0678
0
flag
USD 2.7174
0.0002

ყველაზე დაბალ ფასად Shell-ისა და Mobil-ის სატვირთო ძრავის ზეთები "თეგეტა ბიზნესისგან"

news image

ბიზნესის მხარდასაჭერად შექმნილი ახალი მიმართულების „თეგეტა ბიზნესის“ ფარგლებში კომპანიაში კორპორაციული მომხმარებლებისთვის განსაკუთრებული შეთავაზება იწყება. ბიზნესმომხმარებლები, რომლებიც ფლობენ ან მართავენ სატვირთო და კომერციულ ტექნიკას, პრემიუმ ხარისხის Shell-ისა და Mobil-ის ზეთებს „თეგეტა მოტორსის“ ფილიალებში სააქციო ფასად შეიძენენ:

  • Shell Rimula & Mobil Delvac-ის 15W40 სიბლანტის ძრავის ზეთი - 1 ლიტრი 8.5 ლარ
  • Shell Rimula & Mobil Delvac-ის 10W40 სიბლანტის ძრავის ზეთი - 1 ლიტრი  11 ლარი

 

შეთავაზება სრულად მომხმარებლის ინტერესებსა და საჭიროებებზეა მორგებული და მცირე და საშუალო კომპანიებისთვის ოპერაციული ხარჯების შემცირებით მათი ბიზნესის ხელშეწყობას ისახავს მიზნად. „თეგეტა ბიზნესის“ ინიციატივა 10 ივნისიდან შევა ძალაში და ერთი თვის განმავლობაში გაგრძელდება. 

მიხეილ ვაშაკიძე, „თეგეტა მოტორსის“ გაყიდვების მთავარი ოფიცერი: „ჩვენთვის მნიშვნელოვანია, რომ ადგილობრივმა ბიზნესებმა შეძლონ სტაბილურად ფუნქციონირება და ამ ინიციატივის ამოსავალი წერტილი სწორედ ჩვენი კორპორაციული მომხმარებლები არიან. ბაზრის შესწავლის შემდეგ პირველი შეთავაზებისთვის სატვირთო და სპეციალური ტექნიკის ძრავის ზეთები შევარჩიეთ. ინიციატივა „თეგეტა მოტორსის“ მრავალწლიანი პარტნიორების, Shell-ისა და Mobil-ის, ჩართულობით დამუშავდა და მომზადდა. მსოფლიო ბრენდები სრულად იზიარებენ ჩვენს წამოწყებას მცირე და საშუალო ბიზნესის მხარდასაჭერად და პროცესში ერთვებიან. შედეგად, შესაძლებლობა გვაქვს, ბიზნესმომხმარებლებს უმაღლესი ხარისხის პროდუქცია შევთავაზოთ, რაც მათ არა მხოლოდ ხარჯების ოპტიმიზაციაში, არამედ ტექნიკის ხანგრძლივ მუშაობასა და ბიზნესის უწყვეტად წარმოებაში დაეხმარება.

ეს არის პირველი ნაბიჯი იმ წამოწყებაში, რომელსაც ადგილობრივ საავტომობილო ბაზარზე ანალოგი არ აქვს. „თეგეტა ბიზნესის“ ფარგლებში არაერთი შეთავაზება უკვე დამუშავების პროცესშია, მათ შორის არის სხვადასხვა საავტომობილო პროდუქტი თუ მაღალი სტანდარტის სერვისი, რომლის მიღებაც ჩვენს ფილიალებშია შესაძლებელი. 

გვჯერა, რომ ასეთ მხარდაჭერას რეალური ეფექტი ექნება ბაზარზე, რაც, საერთო ჯამში, ქვეყნის ეკონომიკაზე დადებითად აისახება“.

სპეციალური ფასდაკლებით სარგებლობა მთელი საქართველოს მასშტაბით „თეგეტა მოტორსის“ ნებისმიერ ფილიალშია შესაძლებელი. სატვირთო და კომერციული ტექნიკის მფლობელები პრემიუმ ხარისხის პროდუქციას მათთვის ხელსაყრელი პირობებით შეიძენენ. 

უმსხვილესი საერთაშორისო ბრენდები, Shell და Mobil, ძრავის ზეთების ბაზარზე ლიდერის პოზიციას წლებია, ინარჩუნებენ. 

ბრიტანული ბრენდი Shell მსოფლიოში საუკეთესო ხარისხის საცხებ-საპოხი მასალების მწარმოებლად მიიჩნევა. Shell არის პირველი კომპანია, რომელმაც გამოიყენა GTL - ბუნებრივი აირის გათხევადების ტექნოლოგია საწვავისა და ზეთის წარმოებაში, რაც ძრავის ზეთის უმაღლეს ხარისხს უზრუნველყოფს. 

ამერიკული ბრენდის, Mobil-ის, პროდუქციის ხარისხი დამტკიცებულია როგორც ლაბორატორიულად, ისე მილიარდობით კილომეტრის პრაქტიკული გამოყენებით მთელი მსოფლიოს მასშტაბით. Mobil-ის ზეთები გამოირჩევა მაღალი თერმული სტაბილურობით, რაც უზრუნველყოფს ძრავის დაცვას მაღალი ტემპერატურების პირობებში.

უახლოეს პერიოდშითეგეტა მოტორსიშეთავაზებების პაკეტს კიდევ უფრო გააფართოებს და მოიცავს ყველა სახის ტექნიკას, საავტომობილო პროდუქტებს როგორც მძიმე და სპეციალური ავტოტრანსპორტის, ისე მსუბუქი მანქანებისათვის, ასევე თანამედროვე დანადგარებსა და ინსტრუმენტებს - ყველაფერს, რაც საავტომობილო ინდუსტრიასთან არის დაკავშირებული

ახალი მიმართულებათეგეტა ბიზნესიკორპორაციული მომხმარებლებისთვის არის განკუთვნილი და მათი მხარდაჭერის მიზნით შეიქმნა. მთავარი ფოკუსი იმ ბიზნესკომპანიებზეა, რომლებიც ფლობენ ან მართავენ მსუბუქ, სატვირთო, სამშენებლო თუ სპეციალური დანიშნულების ტექნიკას და სურთ ოპერაციული ხარჯების შემცირება, სერვისის დიგიტალიზაცია და ავტოპარკის ეფექტიანად მართვა.

ჰოლდინგში აცხადებენ, რომ განაგრძობენ ინოვაციებზე დაფუძნებული სერვისების განვითარებას და ქმნიან ბიზნესგარემოს, სადაც ტექნიკური სანდოობა და ფინანსური გამჭვირვალობა მთავარი ღირებულებებია. შედეგად, საავტომობილო ინდუსტრიის ლიდერი კომპანია ადასტურებს ახალი წამოწყების მთავარ მიზანს, მხარი დაუჭიროს ადგილობრივ ბიზნესებს და წვლილი შეიტანოს ქვეყნის ეკონომიკის განვითარებაში.

news banner
ნინო ჭანტურია ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

თეგეტა ბიზნესი
image Price Per Kilometer – ახალი მიდგომა მეტი ეფექტიანობისთვის – რას სთავაზობს „თეგეტა ბიზნესი“ კორპორაციულ მომხმარებელს

04.07.2025.17:40

მეტი სარგებელი თითოეულ კილომეტრში – „თეგეტა“ ავტოპარკის მართვაზე მიდგომას ცვლის და ბიზნესს საშუალებას აძლევს რესურსები უფრო ოპტიმალურად გამოიყენოს. Price Per Kilometer – „თეგეტა ბიზნესის“ ფარგლებში კომპანია კორპორაციულ მომხმარებელს საბურავების შერჩევისას ახალ საფასო მოდელს სთავაზობს, რა დროსაც საბურავის ღირებულება ერთ კილომეტრზე გამოთვლით განისაზღვრება. ეს ნიშნავს, რომ საბურავის ფასი ავტომობილის გარბენზე ნაწილდება, რაც ცვეთის ეკონომიურად მართვის მოდელია და საოპერაციო ხარჯებისა და ხარისხის საუკეთესო ბალანსს წარმოადგენს. ხარჯთეფექტურობის ფორმულა კომპანიამ ამჯერად სატვირთო და დიდი გაბარიტების მქონე სატრანსპორტო საშუალებებზე გამოთვალა.

ნიკოლოზ მამუკაშვილი, „თეგეტა მოტორსის“ პროდუქტების უფროსი ოფიცერი, PPK პროექტის ხელმძღვანელი: „ჩვენი მიდგომა ფოკუსირებულია რეალურ დანახარჯებზე და მომხმარებელს საშუალებას აძლევს აირჩიოს არა ყველაზე იაფი, არამედ ყველაზე ეფექტიანი გადაწყვეტილება, გრძელვადიან პერსპექტივაში.

პრემიუმ ბრენდის პროდუქციის (საბურავის) გამოყენების შემთხვევაში ავტომობილს აქვს გაუმჯობესებული მართვადობა, მცირდება სამუხრუჭე მანძილი, მეტად დაცულია სატრანსპორტო საშუალების სავალი ნაწილი. დაბალი ცვეთა და ტექნიკური ხარვეზების შემცირება კი, თავის მხრივ, ნაკლებ სერვისს მოითხოვს, უზრუნველყოფს მეტ უსაფრთხოებას და სტაბილურობას, რაც სატვირთო და კომერციული ავტოპარკის მფლობელებისათვის ძალიან მნიშვნელოვანია. ასევე ხაზგასასმელია, რომ ინოვაციური ტექნოლოგიებით წარმოებული პრემიუმ საბურავები საწვავის მოხმარებას 3-5%-ით ამცირებს. 

ჩვენი გზავნილი მკაფიო და მარტივად დათვლადია – პრემიუმ ხარისხის საბურავი არა ზედმეტი ხარჯი, არამედ ფინანსური რესურსის რაციონალურად გამოყენების წინაპირობაა“

ჰოლდინგში აცხადებენ, რომ PPK ფორმულა ყველა იმ პრემიუმ ბრენდის პროდუქციას ერგება, რომლებსაც „თეგეტა“ ოფიციალურად წარმოადგენს, მათ შორისაა Bridgestone, Michelin, Continental თუ Pirelli. პროცესს უშუალოდ „თეგეტა“ წარმართავს პარტნიორების ტექნიკური მხარდაჭერით. 

გამოთვლის მიმდინარეობა მარტივი და აბსოლუტურად გამჭვირვალეა: საბურავის მონტაჟის პროცესში „თეგეტა მოტორსის“ გუნდი დეტალურად ინიშნავს სატვირთო ავტომობილის მონაცემებს, მათ შორის, გარბენს. ამის შემდეგ იწყება ყოველთვიური მონიტორინგი. ინტენსიურად მოწმდება მაჩვენებლების ცვლილება, რაც საბურავის ექსპლუატაციის ვადის ამოწურვამდე გრძელდება. შემდგომ საავტომობილო პროდუქტის (საბურავის) ღირებულება იყოფა განვლილ მანძილზე და დგინდება ფასი ერთ კილომეტრზე, რაც გაწეულ ხარჯებზე ნათელ სურათს იძლევა. კომპანიაში ამბობენ, რომ შედეგებზე სრულ პასუხისმგებლობას იღებენ და უზუსტობის შემთხვევაში კონკურენტულ ბრენდებთან სხვაობის ასანაზღაურებლადაც მზად არიან. 

კომპანია კიდევ ერთხელ უსვამს ხაზს მომხმარებელზე ორიენტირებულ მიდგომას. ბიზნესის მხარდაჭერის ფარგლებში შემუშავებული ეს მოდელი არა მხოლოდ ფინანსური სარგებლის მიღებას, არამედ გამართული ავტოპარკის მეშვეობით, მომხმარებლისთვის ყოველდღიური ოპერაციების გამარტივებასაც ისახავს მიზნად.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა