მთავარიბიზნესიეკონომიკატურიზმი
ფინანსებიჯანდაცვასპორტიყველა სიახლე
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნესმრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრებაპერსონალური ფინანსები
პოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიშაინენერჯი
flag
AMD 7022.7
-0.0128
flag
AZN 1.6174
-0.0012
flag
CNY 37.678
0.0001
flag
EUR 3.1249
-0.0025
flag
GBP 3.6389
-0.0123
flag
KZT 52.57
0.0004
flag
TRY 0.0721
-0.0001
flag
USD 2.7503
-0.002

ვინ ყიდულობს Ferrari-ს და რატომ აწარმოებს კომპანია იმაზე ნაკლებს ვიდრე ბაზარი ითხოვს

news image

მიუხედავად იმისა, რომ ზოგიერთ მანქანაზე სამწლიანი ლოდინის სია არსებობს Ferrari-ს აღმასრულებელმა დირექტორმა თქვა, რომ მოთხოვნის დასაკმაყოფილებლად კომპანია არ გეგმავს წარმოების გადატვირთვას.  

"ჩვენ ვართ ბრენდი, რომელიც არ ეძებს მოცულობას", - განუცხადა Ferrari-ს აღმასრულებელმა დირექტორმა ბენედეტო ვინიამ CNBC-ს ექსკლუზიურ ინტერვიუში.

შეზღუდული მიწოდების მიუხედავად, კომპანია განაგრძობს წვდომის გაფართოებას ახალგაზრდა, ახალ კლიენტებისთვის. 

„ჩვენ ვართ ბრენდი, რომელიც ეძებს ღირებულებას და პატივს სცემს მომხმარებელს. ჩვენთვის მომხმარებელი ძალიან, ძალიან მნიშვნელოვანია. მომხმარებელი ანიჭებს ჩვენს მანქანებს ღირებულებას, რადგან ისინი უნიკალურია, რადგან მათზე წვდომა შეზღუდულია, რადგან ისინი ექსკლუზიურია,” - თქვა ბენედეტო ვინიამ.  . 

ბალანსის ზრდა და ექსკლუზიურობა ფერარისთვის არასოდეს ყოფილა ასეთი კრიტიკული. კომპანიის აქციების ფასი გასულ წელს 44%-ით გაიზარდა, რაც უფრო მაღალია, ვიდრე Ford-ისა ან General Motors-ის აქციების ფასი. 

ბრენდი დეფიციტზეა აგებული – და მფლობელები ეყრდნობიან შეზღუდულ წარმოებას თავიანთი მანქანების ღირებულების შესანარჩუნებლად . 

გასულ წელს Ferrari-მ გამოუშვა 13,221 მანქანა, რაც 18,5%-ით მეტია 2021 წელთან შედარებით. მოთხოვნა ჯერ კიდევ ბევრად აღემატება მიწოდებას.

დილერები ამბობენ, რომ ახალი Purosangue SUV-ისა და სხვა მოდელებზე მოლოდინის რეჟიმი სამი წელი ან მეტია. ბევრი მყიდველი ამბობს, რომ ვერც კი მოხვდება მანქანის მომლოდინეთა სიაში, რადგან უბრალოდ არ არის საკმარისი წარმოება. 

დამფუძნებელმა ენცო ფერარიმ თქვა, რომ Ferrari აწარმოებს "ნაკლებს, ვიდრე ბაზრის მოთხოვნაა". 

დღევანდელი დეფიციტი გაცილებით დიდია, ზოგიერთი ანალიტიკოსის თქმით, კომპანიას შეუძლია ადვილად გაყიდოს ორჯერ მეტი მანქანა, ვიდრე აწარმოებს. Ferrari აშენებს ახალ ქარხანას თავისი ჰიბრიდული და ელექტრო მანქანებისთვის, მაგრამ გაურკვეველია, რამდენად გაზრდის კომპანია წარმოებას.

ბენედეტო ვინიამ თქვა, რომ შეზღუდული მიწოდების მიუხედავად, კომპანია აგრძელებს წვდომის გაფართოებას ახალგაზრდა, ახალ კლიენტებს შორის. მისი კლიენტების ბაზა გაფართოვდა ზედიზედ 10 კვარტალის განმავლობაში და ახალი კლიენტების 30% - 40 წელზე ახალგაზრდაა. 

მისივე თქმით, Ferrari-ს ყიდვა არასოდეს არ უნდა იყოს მარტივი.

„ფერარის მისაღებად საჭიროა გამოცდილება, რომელიც იწყება იმ მომენტიდან, როცა პირველად ხედავ ამ ბრენდის მანქანას“, - თქვა Ferrari-ს აღმასრულებელმა დირექტორმა .

”ეს არ არის ის, რისი მიღებაც ძალიან მარტივად შეგიძლიათ“, - აღნიშნა ბენედეტო ვინიამ. 

news banner
ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











მოსაზრება

quote

ჩვენი ამოცანაა, ბიზნეს სექტორის ინტერესების წარმოდგენა

საჭიროა, ამ დადგენილებების მოდიფიცირება ისეთი გზით, რომ არ დაზიანდეს არც ბიზნესის და არც სახელმწიფოს ინტერესები.

author სოსო ფხაკაძე

სხვა სიახლეები

ბიზნეს სიახლეები
image

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა