საქართველოს ბანკი როგორც წარმატებული ტექნოლოგიური კომპანია, მუდმივად ზრუნავს განავითაროს ციფრული პროდუქტები და გაიზიაროს საერთაშრისო გამოცდილება. სწორედ ამიტომ, საქართველოს ბანკის წარმომადგენლები, გადახდების, ელექტრონული კომერციისა და საცალო ვაჭრობის ღონისძიება - Seamless Europe 2024 - ში მონაწილეობდნენ.
Seamless Europe 2024 მიუნხენში გაიმართა. ღონისძიებამ მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყნიდან 4,000 -ზე მეტი მოწვეული სტუმარი, 300 სპიკერი და 200 გამოფენის მონაწილე გააერთიანა. მათ შორის, ისეთი კომპანიების წარმომადგენლები, როგორიცაა : Deutsche Bank, European Central Bank, Nestle, Kiko Milano, Douglas, Ikea, Shein, Alibaba.com, J.P Morgan, Signify, Volkswagen Group, Mercedes Pay, Ernst & Young, და სხვა.
მსოფლიოს მასშტაბით მიწვეულ სპიკერებს შორის იყვნენ საქართველოს ბანკის წარმომადგენელები, რომლებმაც სხვადასხვა პანელურ დისკუსიაში მიიღეს მონაწილეობა.
„მოხარულები ვართ, რომ გვქონდა შესაძლებლობა, მონაწილეობა მიგვეღო Seamless 2024 - ზე და საერთაშორისო აუდიტორიისთვის გაგვეცნო ის ციფრული პროდუქტები, ინოვაციები და ტექნოლოგიები, რომელიც საქართველოს ბანკში წარმატებით შევიმუშავეთ და უახლოეს მომავალში დავნერგავთ. ღონისძიებაზე, პანელური დისკუსიის ფორმატში, ვისაუბრეთ და საქართველოს ბანკის მაგალითზე განხვიხილეთ ისეთი საკითხები როგორებიცაა: გადახდების მონაცემების მონეტიზაციების სტრატეგიები, როგორ შევქმნათ პერსონალიზებული სამომხმარებლო გამოცდილება და როგორ შევთავაზოთ მომხმარებლებს მეტი კომფორტი. ასევე ვისაუბრეთ გადახდებისა და ტრადიციული ბაზრის შესაძლებლობებსა და მის სამომავლო ტრანსფორმაციაზე. ჩვენი გუნდი აქტიურ რეჟიმში მუშაობს, რათა მომხმარებლებს უკეთესი სამომხმარებლო გამოცდილება შევუქმნათ. მსგავს ღონისძიებებში მონაწილეობა კი ძალიან მნიშვნელოვანია, რადგან, ერთი მხრივ, ჩვენს ინოვაციურ პროდუქტებს ვაცნობთ ფართო აუდიტორიას, მეორე მხრივ კი, ეს ღონისძიება საერთაშორისო კომპანიების გამოცდილების გაცნობის შესაძლებლობას გვაძლევს“, - განაცხადეს საქართველოს ბანკის წარმომადგენლებმა.
უახლესი
50 წუთის წინ
ნოემბერში სებ-მა რეზერვები 85.7 მლნ დოლარით შეავსო1 საათის წინ
ნამიბია - ქართული ლოკოკინას ახალი საექსპორტო ბაზარი