დამატებულია კალათაში მარაგში არ არი საკმარისი რაოდენობა დამატებულია სურვილების სიაში უკვე დამატებულია სურვილების სიაში
კომერციულ ბანკებში მომხმარებელთა მიერ დაფიქსირებული პრეტენზიების რაოდენობა თვის ჭრილში გაიზარდა

კომერციულ ბანკებში მომხმარებელთა მიერ დაფიქსირებული პრეტენზიების რაოდენობა თვის ჭრილში გაიზარდა

03-02-2025 18:00:00

2024 წლის დეკემბერში კომერციულ ბანკებში დაფიქსირებული პრეტენზიების რაოდენობამ  2 295 ერთეული შეადგინა, რაც ნოემბრის მაჩვენებლებთან შედარებით 12%-იანი ზრდაა, ხოლო 2023 წლის დეკემბრის მაჩვენებლებთან 11%-იან კლებას მოიაზრებს. სებ-ის ინფორმაციით, 2024 წლის ნოემბერში კომერციულ ბანკებში მომხმარებელთა მხრიდან 2 054 პრეტენზია დაფიქსირდა, ხოლო 2023 წლის დეკემბერში  2 571 პრეტენზია.

დეკემბერში დაფიქსირებული პრეტენზიებიდან ყველაზე მეტი, საუბარია 65%-ზე მიმდინარე ანგარიშთან/სადებეტო ბარათთან დაკავშირებული პრეტენზიები იყო. მხოლოდ დეკემბერში სამომხმარებლო სესხთან დაკავშირებით კომერციულ ბანკები 272 პრეტენზია დაფიქსირდა.

რაც შეეხება პრეტენზიის ხასიათის მიხედვით სტატისტიკას, ის ასე გამოიყურება:

  • ადმინისტრაცია/მომსახურება - 436
  • მომსახურების საკომისიოები - 76
  • რეკლამა, გაყიდვები, რჩევები - 10
  • საპროცენტო შენატანები - 36
  • სხვა გადასახდელები - 7
  • ტრანზაქციები - 1269
  • ჯარიმები და ვადაგადაცილების საკომისიოები - 71
  • კრედიტის წინსწრებით დაფარვის საკომისიო  - 4
  • თანამშრომლის მიერ არასწორად მიწოდებული ინფორმაცია - 47
  • მომხმარებლის შესახებ კონფიდენციალური ინფორმაციის გაცემა - 21
  • ხელშეკრულების პირობებთან დაკავშირებული პრეტენზიები - 199​
  • ეთიკასთან დაკავშირებული - 20
  • პრეტენზიები დაკავშირებული საკრედიტო ხელშეკრულების მხარის მიერ მესამე პირებთან დაკავშირებით - 0
  • ეროვნული ბანკის პრეზიდენტის #32/04 ბრძანების მოთხოვნის დარღევა ინფორმაციის მიუწოდებლობაზე  - 4
  • სხვა - 95

ავტორი:

მაია არაბიძე
ავტორის ყველა სიახლე

უახლესი

მოსაზრება


მსგავსი სიახლეები