მთავარიბიზნესიეკონომიკატურიზმი
ფინანსებიჯანდაცვასპორტიყველა სიახლე
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნესმრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრებაპერსონალური ფინანსები
პოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიშაინენერჯი
flag
AMD 7022.7
-0.0128
flag
AZN 1.6174
-0.0012
flag
CNY 37.678
0.0001
flag
EUR 3.1249
-0.0025
flag
GBP 3.6389
-0.0123
flag
KZT 52.57
0.0004
flag
TRY 0.0721
-0.0001
flag
USD 2.7503
-0.002

განვითარებაზე ორიენტირებული ბრენდი ვართ - IKANI

news image

ხელნაკეთი სამკაულის ქართული ბრენდი IKANI 2016 წელს შეიქმნა. მისი ყველა ნაკეთობა მზადდება უმაღლესი სინჯის ვერცხლით და ნატურალური ქვებით, მათ შორის: ფლურიტი, გიშერი, სადაფი, ამეთვისტო, ფირუზის / მალაქიტის მოზაიკა.  2019 წელს, IKANI-მ პირველი სამკაულის ნიმუშის სოციალურ ქსელში განთავსებიდან 1,5 წელიწადში, თბილისში პირველი მაღაზია გახსნა. შემდეგ კი ეტაპობრივად მოხდა მაღაზიათა გაფართოება. სიახლეების შესახებ კომპანიის დამფუძნებელმა გიორგი სანებლიძემ Business Insider Georgia-სთან ისაუბრა. 

გარკვეულ სიახლეებს ვგეგმავთ. აქვე, შემიძლია გითხრათ ის, რომ გავფართოვდით და მოლებში შევედით. კერძოდ, სითი მოლსა და გლდანი მოლში“, - აცხადებს კოპანიის დამფუძნებელი გიორგი სანებლიძე.

ქართული ბრენდი დაახლოებით 3 წელია ქვეყნის საზღვრებს გასცდა და ნამუშევრებს უკვე ამერიკელი მომხმარებლებისთვისაც ქმნის. ბრენდის მიზანი მუდმივი განვითარებაა.

ზოგადად, როგორც ადრე განვითარებაზე და წინსვლაზე ორიენტირებული ბრენდი ვართ. თვე არ გავა ამ ნაწილზე, რომ არ ვიმუშაოთ. ყოველთვის წინ და წინ მივდივართ. შესაბამისად, ცნობადობის გაზრდა საქმეზეც კარგად აისახება", - ამბობს კოპანიის IKANI-ს დამფუძნებელი.

news banner
ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











მოსაზრება

quote

ჩვენი ამოცანაა, ბიზნეს სექტორის ინტერესების წარმოდგენა

საჭიროა, ამ დადგენილებების მოდიფიცირება ისეთი გზით, რომ არ დაზიანდეს არც ბიზნესის და არც სახელმწიფოს ინტერესები.

author სოსო ფხაკაძე

სხვა სიახლეები

ბიზნეს სიახლეები
image

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა