მთავარიბიზნესიეკონომიკატურიზმი
ფინანსებიჯანდაცვასპორტიყველა სიახლე
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნესმრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრებაპერსონალური ფინანსები
პოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიშაინენერჯი
flag
AMD 7022.7
-0.0128
flag
AZN 1.6174
-0.0012
flag
CNY 37.678
0.0001
flag
EUR 3.1249
-0.0025
flag
GBP 3.6389
-0.0123
flag
KZT 52.57
0.0004
flag
TRY 0.0721
-0.0001
flag
USD 2.7503
-0.002

აგვისტოს მონაცემებით 41 ტელეარხიდან პირველზე ტვ იმედია, ხოლო 37-41 ადგილზე თანაბარი მაჩვენებლით: BMG, მეტეო 24, ტოკ ტვ და ოდიში

news image

Tri Media Intelligence-ს მიერ შედგენილი სატელევიზიო რეიტინგით, ყურებადობის მიხედვით ტელეკომპანია „იმედი“ ისევ ნომერ პირველი ტელევიზიაა.

როგორც Tri Media Intelligence-ს ვებგვერდზე განთავსებული აგვისტოს მონაცემებიდან ირკვევა, „იმედის“ Share-ს მაჩვენებელი 25.05-ს შეადგენს და აღნიშნული მონაცემებით, ტელეკომპანია მეორე ადგილზე მყოფ პოს ტვ-ს საკმაოდ მაღალი მაჩვენებლებით უსწრებს.

TOP-3-ს რუსთავი 2 ხურავს, რომლის მაჩვენებლებიც პოს ტვ-ს მაჩვენებლებს მცირედით ჩამორჩება.

Tri Media Intelligence-ს გამოქვეყნებული სატელევიზიო რეიტინგი აგვისტოს მონაცემებს ასახავს.

1. იმედი - 25.05
2. პოს ტვ - 8.18
3. რუსთავი 2 - 7.00
4. საზ. მაუწყ. 1-ლი არხი - 5.35
5. მთავარი არხი - 4.32
6. ტვ პირველი - 3.82
7. ჯი დი ესი  - 3.10
8. პირველი არხი სპორტი -  1.84
9. მარაო - 1.30 
10.   კომედი ტვ - 1.11
11. ფორმულა - 1.07
12. მაესტრო - 0.94
13. აჭარა - 0.71
14. ალტ ინფო - 0.60 
15. სილქ უნივერსალი - 0.55
16. სეტანტა სპორტ 1 - 0.42
17. პალიტრა ნიუსი - 0.30
18. ევრონიუს ჯორჯია - 0.27
19. ობიექტივი - 0.23
20. კავკასია - 0.22
21. ერთსულოვნება - 0.22
22. TVC - 0.16 - 0.16
23.  სეტანტა სპორტ 2 - 0.13
24. TV 25 - 0.12
25. თავისუფალი არხი - 0.11 
26.  სეტანტა სპორტ 3 - 00.08
27. თრიალეთი - 0.07
28. ენკი-ბენკი - 0.06
29. რაგბი ტვ - 0.05
30. რიონი - 0.05
31. სტერეო+ - 0.05
32. მიუზიკ ბოქსი - 0.04
33. TV 4 - 0.04
34. გურჯაანი - 0.02
35. TV 24 - 0.02
36. გურია ტვ - 0.02
37. BMG - 0.01
38. მეტეო 24 - 0.01
39. ტოკ ტვ - 0.01
40. საპარლამენტო - 0.01
41. ოდიში - 0.01

TRI MEDIA INTELLIGENCE (TMI) არის სატელევიზიო აუდიტორიის მზომი კომპანია და მსოფლიო ინდუსტრიის ლიდერის KANTAR-ის ოფიციალური სალიცენზიო პარტნიორი. კომპანია უზრუნველყოფს, რომ ხელმომწერებმა მიიღონ ზუსტი და მრავალფეროვანი ინფორმაცია სატელევიზიო მომხმარებელთა ქცევის შესახებ.

TMI ორიენტირებულია ინოვაციებსა და წამყვანი მზომი ტექნოლოგიებისა და საუკეთესო კვლევის პრაქტიკის ქართულ ბაზარზე დამკვიდრებაზე. კომპანიამ 2016 წელს დაიწყო ოპერირება და საქართველოს ბაზრის ტელეყურების მონაცემებით უზრუნველყოფა. ეს იყო პირველი კომპანია, რომელმაც ინდუსტრიას სტუმრებისა და დროში წანაცვლებული ყურება შესთავაზა.

(სამიზნე სეგმენტი - ინდ.4+ სტუმრების გათვალისწინებით / LIVE+Vosdal
ცვლადი - Share - სრული სატელევიზიო ყურებიდან არხის წილი)

news banner
ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











მოსაზრება

quote

ჩვენი ამოცანაა, ბიზნეს სექტორის ინტერესების წარმოდგენა

საჭიროა, ამ დადგენილებების მოდიფიცირება ისეთი გზით, რომ არ დაზიანდეს არც ბიზნესის და არც სახელმწიფოს ინტერესები.

author სოსო ფხაკაძე

სხვა სიახლეები

ბიზნეს სიახლეები
image

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა