მთავარიბიზნესიეკონომიკატურიზმი
ფინანსებიჯანდაცვასპორტიყველა სიახლე
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრებაპერსონალური ფინანსები
პოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიშაინენერჯი
flag
AMD 7086.6
0.0074
flag
AZN 1.6127
-0.0008
flag
CNY 38.043
-0.0039
flag
EUR 3.0732
-0.009
flag
GBP 3.6467
-0.0141
flag
KZT 53.7
-0.0034
flag
TRY 0.0709
0.0001
flag
USD 2.7425
-0.0011

QuickShipper-ი საკურიერო მომსახურება ერთი ფანჯრის პრინციპით

news image

QuickShipper-ი - ასე ეწოდება ლევან კილაძის, მარიამ ახვლედიანისა და ილია გიჯაშვილის მერ შექმნილ ქართულ სტარტაპს, რომლის მეშვეობითაც ბიზნესებს შეუძლიათ ნებისმიერი არხიდან შემოსული შეკვეთების მართვა, მათი დაბინავება, მომხმარებლებთან კომუნიკაცია და შედეგების ანალიზი.

როგორც კომპანიაში Business Insider Georgia- თან განმარტეს, პლატფორმა ბიზნესებს ეხმარება ნებისმიერი არხიდან მიღებული შეკვეთების ეფექტიანად მიწოდებაში, იქნება ეს საკუთარი თუ გარე საკურიერო კომპანიების დახმარებით. ,

„ელექტრონული კომერციის ბოლო, მაგრამ ყველაზე საპასუხისმგებლო მომენტი - ამანათის მომხმარებლისთვის მიწოდებაა. ეს სწორედ ის ეტაპია, რომელზეც ყველაზე მეტია დამოკიდებული. როგორც წესი, მომხმარებლების 83% არ ასრულებს ყიდვის პროცესს, თუ მიტანის დროები მათთვის მიუღებელია და როცა შეკვეთის სტატუსების შესახებ ინფორმაცია არ აქვთ.

სწორედ ამ პრობლემების დაძლევაში კომპანიებს ქართული ტექნოლოგიური სტარტაპი QuickShipper-ი ეხმარება. კურიერები ასეთ დროს აპლიკაციის მეშვეობით მუშაობენ და რეალურ დროში აახლებენ შეკვეთების სტატუსებს. ეს კი კომპანიებს საშუალებას აძლევს საკუთარ მომხმარებელთან ჰქონდეთ გამჭვირვალე კომუნიკაცია", - ამბობს კომპანიის წარმომადგენელი.

ისეთ კომპანიას კი, რომელსაც კურიერი არ ჰყავს, QuickShipper-ის მეშვეობით შეუძლია საქართველოში არსებული ყველა საკურიერო კომპანიის შეთავაზებებისა და ფასების შედარება, თანაც ერთ სივრცეში. კომპანიებს აღარ უწევთ სხვადასხვა საკურიერო კომპანიასთან ცალკე ხელშეკრულებების გაფორმება, ანგარიშსწორება და ინდივიდუალური კონტაქტი, რადგან ეს ყველაფერი QuickShipper-ის ერთ ფანჯარაშია ცენტრალიზებული.

ცნობისთვის, QuickShipper-ის პირველადი ვერსია ნოემბერში ჩაეშვა და ამ დროისთვის უკვე საქართველოს უმსხვილესი კომპანიები იყენებენ.

პროდუქტის განვითარების მხრივ გუნდს ბევრი საინტერესო გეგმა აქვს. როგორც კომპანიაში აცხადებენ, წლის ყველაზე დატვირთულ სეზონზე - დეკემბერში, კომპანიებს საგრძნობლად გაუმარტივებენ საჩუქრების დარიგების პროცესს.

QuickShipper-ის მიზანია, მიტანის ორგანიზებაში თითოეულ კომპანიას მინიმალური დრო, ენერგია და რესურსი ეხარჯებოდეს.

QuickShipper-ში ოპერირებისათვის ბიზნესები მათი შეკვეთების რაოდენობიდან გამომდინარე იხდიან საფასურს. ეს შეიძლება იყოს ფიქსირებული თანხა თითოეულ შეკვეთაზე, ან პაკეტური შეთავაზება თვის ჭრილში. ყველაფერი დამოკიდებულია იმაზე, თუ რა მოცულობაზეა საუბარი.

პროდუქტის იდეა დაახლოებით 1 წლის წინ გაჩნდა, ინოვაციური პლატფორმის დამფუძნებლებმა ტესტირება 2022 წლის იანვრიდან დაიწყეს იმის გამოსაკვლევად, თუ რამდენად იყო ბაზარზე მისი მოთხოვნა.

კომპანიაში აცხადებენ, რომ წლის ბოლომდე მომხმარებლებს შესთავაზებენ სრულიად ახალ პროდუქტს, რომლის ანალოგიც საქართველოში და რეგიონში არ არსებობს.

news banner
ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











მოსაზრება

quote

ჩვენი ამოცანაა, ბიზნეს სექტორის ინტერესების წარმოდგენა

საჭიროა, ამ დადგენილებების მოდიფიცირება ისეთი გზით, რომ არ დაზიანდეს არც ბიზნესის და არც სახელმწიფოს ინტერესები.

author სოსო ფხაკაძე

სხვა სიახლეები

ყველა სიახლე
image

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა