მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესი
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ყველა სიახლეტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკა
ფინანსური განათლებასტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველი
საზოგადოებაკიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრება
პერსონალური ფინანსებიპოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსი
ბიზნეს მრჩეველიშაინენერჯიAversi Pharma
flag
AMD 7083
0.0113
flag
AZN 1.601
-0.0015
flag
CNY 38.005
0.003
flag
EUR 3.191
0.0028
flag
GBP 3.7287
-0.0089
flag
KZT 52.33
-0.0001
flag
TRY 0.0684
0.0001
flag
USD 2.7227
-0.0009

დღეიდან, ბაქო-თბილისი-ყარსის მონაკვეთი სატვირთო გადაზიდვების კუთხით ამოქმედდა

news image

დღეიდან, 20 მაისიდან ბაქო-თბილისი-ყარსის მონაკვეთი სატვირთო გადაზიდვების კუთხით ამოქმედდა და დაუბრუნდა 2022 წლის ნიშნულს, როდესაც იყოს სატესტო რეჟიმში გადაზიდვები, - ამბობს საქართველოს რკინიგზის ხელმძღვანელი. დავით ფერაძემ „იმედის დილაში“ რუბრიკა Business Insider Georgia-ში სტუმრობისას განაცხადა, რომ აღნიშნული სარკინიგზო მაგისტრალზე 24 საათში ნახევარი დღე იქნება სამშენებლო სამუშაოები, ხოლო ნახევარი დღე იქნება სატვირთო გადაზიდვები.

„შესაბამისად პროექტი სრულად დასრულებული არ არის. ველოდებით, რომ უახლოეს თვეებში აზერბაიჯანული მხარე ამას დაასრულებს.

1520 მმ ლიანდაგი უერთდება ახალ სადგურს და ახალ სადგურზე გადადის ე.წ. ევროპულ ლიანდაგებზე - 1435 მმ. არსებობს შესაბამისი დეპო, სადაც ამ მატარებლის აწევა ხდება“, - აღნიშნა ფერაძემ.

კითხვაზე, თუ რატომ არ ხდება საქართველოს სარკინიგზო ლიანდაგების ევროპულ სტანდარტზე გადასვლა, ფერაძემ თქვა, რომ აღნიშნულ პროექტს რამდენიმე მილიარდი და 10 წელი დასჭირდება, რისი საჭიროებაც დღეისათვის არ დგას.
„იყო საუბრები და კითხვები მედიაში, რატომ არ გადადის საქართველოს რკინიგზა ან შია დერეფანი ევროპული ლიანდაგის სტანდარტზე. ამის საჭიროებას დღეს ჩვენ ვერ ვხედავთ“, - აღნიშნა ფერაძემ. მისივე განმარტებით, აღნიშნული პროექტის განხორციელების შემთხვევაში, საქართველო, ინფრასტრუქტურის შეუსაბამობის გამო გამოეთიშება შუა დერეფანს. 
 

news banner
ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ყველა სიახლე
image

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა