მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიყველა ვიდეოყველა სიახლე
flag
AMD 7053.7
0.0052
flag
AZN 1.5907
0.0029
flag
CNY 37.984
0.0068
flag
EUR 3.1798
0.0119
flag
GBP 3.68
0.0201
flag
KZT 50.04
0.0013
flag
TRY 0.0655
0.0002
flag
USD 2.7051
0.0049

ბრენდულ მაღაზიებში გაყიდვები პანდემიამდელ ნიშნულს დაუბრუნდა - Megasport-ი

news image

საქართველოში მსოფლიო ბრენდების North Face-ის, Timberland-ისა და Disel-ის ოფიციალური წარმომადგენელი, კომპანია „მეგასპორტის“ დამფუძნებელი დავით ჩხეიძე Business Insider Georgia- თან აცხადებს, რომ გასული წელი კრიზისის დაძლევას მოანდომეს და ახლა განვითარების ახალ გზას ადგანან.

კერძოდ, როგორც დავით ჩხეიძე აღნიშნავს, 2022 წელს გაყიდვები პანდემიამდელ ნიშნულს დაუბრუნდა და 2023 წელთან დაკავშირებით ამბიციური გეგმები აქვთ.

„აღდგენის პროცესი ყველასთვის ინდივიდუალურია. გააჩნია იმასაც, ვინ რაში ხედავს პოტენციალს. პანდემიისას კვების სექტორს კრიზისი საერთოდ არ დასტყობია, პირიქით, მოთხოვნამ მკვეთრად მოიმატა, ახლა ჩვენ ვიწყებთ ზრდას. ვგეგმავთ, რომ სავარაუდოდ, 15-20 %-ის ფარგლებში გაიზრდება გაყიდვები, რითაც წლის ბოლოს ძალიან კარგ შედეგს დავდებთ.

საკმაოდ ამბიციური გეგმები გვაქვს, რაც პარტნიორებისთვის და ჩვენთვისაც მნიშვნელოვანია. დეტალებზე ჯერ ვერ ვისაუბრებთ. ახალი სტრატეგია გვაქვს და იმედია, გაამართლებს, სიტუაცია აშკარად გამოსწორებისკენაა", - ამბობს დავით ჩხეიძე Business Insider Georgia- თან.

კომპანია „მეგასპორტი“ ამ დროისთვის თბილისის მასშტაბით 11 მაღაზიას ფლობს.

news banner
ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ყველა სიახლე
image

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა