მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიყველა ვიდეოყველა სიახლე
flag
AMD 7087.9
0.0007
flag
AZN 1.593
-0.0004
flag
CNY 38.15
-0.0022
flag
EUR 3.1462
0.0001
flag
GBP 3.5606
-0.0027
flag
KZT 51.72
-0.0008
flag
TRY 0.064
-0.0001
flag
USD 2.7085
-0.0006

ადგილობრივ და საექსპორტო ბაზრებზე წელს 350 000 ბოთლი ღვინო გავყიდეთ - „ჟუჟუნა“

news image

პირველი ქართული ნახევრად ცქრიალა ღვინო „ჟუჟუნას“ ღვინოები ამ დროისთვის წარმოდგენილია პოლონეთში, ვარშავასა და კრაკოვში, ასევე ლიეტუვასა და აზერბაიჯანში.

როგორც  Business Insider Georgia-სთან „ჟუჟუნას“ თანადამფუძნებელი და დირექტორი მათე აბესაძე აცხადებს, 2024 წელი საკმაოდ მნიშვნელოვანი იყო კომპანიისთვის და არსებული ბაზრების უფრო მეტად გაფართოებით იყვნენ დაკავებული.

„ჩვენი მიზანი 2024 წელს იყო არსებული ბაზრების მეტად ამუშავება, გაყიდვების ზრდა წარმოების დალაგება. წელს 350 ათასი ბოთლი გავყიდეთ, რაც მაღალი მაჩვენებელია“, - ამბობს მეწარმე.  

რაც შეეხება სიახლეებს, კომპანია გეგმავს ახალი ალკოჰოლური ხაზის დამატებას, რომელიც სავარაუდოდ 2025 წელს ჩაეშვება. 

კომპანია ამ დროისთვის 3 სახეობის ღვინოს აწარმოებს:  მწვანე, ვარდისფერი და ქარვისფერი „ჟუჟუნა“. ,,ჟუჟუნა“ პირველი ქართული ნახევრად-ცქრიალა ღვინოა, რომელიც ადგილობრივ ბაზარზე 2018 წელს გამოჩნდა. კომპანია საწარმოს ფლობს კახეთში, ყურძენს პარტნიორი ფერმერებისგან ყიდულობს

news banner
ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ყველა სიახლე
image

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა