ევროკავშირში ბოსტნეული 26%-ით გაძვირდა
2022 წელს ევროკავშირის ქვეყნებში სოფლის მეურნეობის პროდუქციაზე სამომხმარებლო ფასები 2021 წელთან შედარებით საშუალოდ 26%-ით გაიზარდა.
ამის შესახებ გასულ კვირას ევროპის სტატისტიკურმა სააგენტომ Eurostat-მა განაცხადა.
„2022 წელს სოფლის მეურნეობის პროდუქტებზე საშუალო ფასები წინა წელთან შედარებით ევროკავშირის ქვეყნებში 26%-ით გაიზარდა“, - ნათქვამია ევროსტატის განცხადებაში.
ფასების ზრდამ პიკს მიაღწია 2022 წლის მესამე კვარტალში - 30% 2021 წლის მესამე კვარტალთან შედარებით. ყველაზე მეტად კვერცხზე და ღორის ხორცზე ფასი შესაბამისად 64%-ით და 52%-ით გაიზარდა.
ფასები ყველაზე მეტად გაიზარდა უნგრეთში (+53%), პოლონეთში (+44%) და გერმანიაში (+38%). ყველაზე მცირე ზრდა დაფიქსირდა მალტაში (+4%), საფრანგეთში (+14%), იტალიასა და კვიპროსში (თითო +15%).
დღის ტოპ 10 სიახლე
MAIZEN-მა საქართველოს ბანკის Ads მენეჯერით გაყიდვები გაზარდა — გაიცანით სივრცე უნიკალური კონცეფციით
მოსაზრება
ჩვენი ამოცანაა, ბიზნეს სექტორის ინტერესების წარმოდგენა
საჭიროა, ამ დადგენილებების მოდიფიცირება ისეთი გზით, რომ არ დაზიანდეს არც ბიზნესის და არც სახელმწიფოს ინტერესები.
სხვა სიახლეები
20.05.2025.12:05
დიდი ბრიტანეთის ბაზარზე ქართული ღვინის ცნობადობისა და ექსპორტის ზრდის ხელშეწყობის მიზნით, ღვინის ეროვნული სააგენტოს მხარდაჭერით და სააგენტოს კონტრაქტორი კომპანიის ,,Swirl Wine Group“ ორგანიზებით, ლონდონში ქართული ღვინის პროფესიული დეგუსტაცია „The Georgian Palate” (ქართული გემო) გაიმართა.
ღონისძიებაზე წარმოდგენილი იყო სხვადასხვა სტილის და დასახელების ქართული ღვინოები და მას ,,Swirl Wine Group“ დამფუძნებელი, ღვინის მაგისტრი სარა ებოტი უძღვებოდა. დეგუსტაციას ღვინის პროფესიონალები, მედიის და გაყიდვების სფეროს წარმომადგენლები დაესწრნენ.
დიდი ბრიტანეთი მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე დიდი იმპორტიორი და ღვინის მომხმარებელი ქვეყანაა, რომელიც 2014 წლიდან გამოიკვეთა როგორც ქართული ღვინის საექსპორტო ერთ-ერთი სტრატეგიული ბაზარი. ღვინის ეროვნული სააგენტოს ქართული ღვინის მწარმოებლებთან თანმიმდევრული თანამშრომლობით, შესაძლებელი გახდა ქართული ღვინის ექსპორტის მზარდი ტენდენციის შექმნა. 2024 წელს, ექსპორტირებული იყო 426 ათას ლიტრამდე ღვინო, რაც 2023 წლის მაჩვენებელთან შედარებით 72%-ითაა გაზრდილი.
ღვინის ეროვნული სააგენტოს ფინანსური უზრუნველყოფით, 2025 წელს, დიდ ბრიტანეთში ქართული ღვინის მარკეტინგულ კომპანიას „Swirl Wine Group” უძღვება. აღნიშნული კამპანიის ფარგლებში, დეგუსტაცია-სემინარები დიდი ბრიტანეთის სხვადასხვა ქალაქში გაიმართება, ქართული ღვინო წარმოდგენილი იქნება საერთაშორისო გამოფენებზე, განხორციელდება მიზნობრივი სარეკლამო და მედია კამპანიები.