Alibaba ელექტრონული კომერციის პლატფორმის Gmarket-ის შეძენას გეგმავს
Alibaba (BABA) და სამხრეთ კორეის E-Mart აყალიბებენ 50-50 ერთობლივ საწარმოს, რათა სრულად შეიძინონ Gmarket, E-Mart-ის ელექტრონული კომერციის პლატფორმა. თიბისი კაპიტალის მიმოხილვის მიხედვით, ერთობლივი საწარმო, რომლის ღირებულებაა დაახლოებით $4B, მიზნად ისახავს გააძლიეროს პოზიციები ადგილობრივი კონკურენტების წინააღმდეგ, როგორიცაა Naver და Coupang. Alibaba-ს ელექტრონული კომერციის ბიზნესი ასევე აწყდება გლობალურ კონკურენციას JD.com, PDD და ByteDance-ისგან.
ეს პარტნიორობა მოჰყვება ალიბაბას ნოემბრის განცხადებას მისი ერთიანი ელექტრონული კომერციის ბიზნეს ჯგუფის შესახებ
სხვა სიახლეები
ვაშინგტონმა Lukoil-ის ბენზინგასამართ სადგურებს სანქციებისგან დროებით გათავისუფლების ვადა გაუხანგრძლივა
06.12.2025.00:02
ამერიკის ფინანსთა სამინისტრომ ვადა გაუგრძელა სპეციალურ ლიცენზიას, რომელიც უცხოეთის ქვეყნებში Lukoil-ის ბენზინგასამართი სადგურების ქსელს დროებით სანქციებისგან ათავისუფლებს.
უწყების მიერ გამოქვეყნებულ განცხადებაში ნათქვამია, რომ გადაწყვეტილება მომავალი წლის აპრილამდე იმოქმედებს. რეგულაცია მხოლოდ ბენზინგასამართ სადგურებზე გავრცელდება და კომპანიის სხვა საქმიანობაზე შეზღუდვები ძალაში დარჩება.