3 კოქტეილი, რომელიც ზაფხულში გაგაგრილებთ - Alcoshop
Alcoshop-ი 3 კოქტეილის შესახებ წერს, რომელიც ზაფხულში გაგაგრილებთ. შესაბამისად, Alcoshop-ის მიერ შედგენილ რეიტინგში მოხვდა: მოჰიტო, სანგრია და მარგარიტა.
მოჰიტო
ყველა კლასიკურ კოქტეილს შორის, ეს კუბური სასმელი ერთ-ერთი საუკეთესოა.
სრულყოფილი მოჰიტო: ნახევრად ტკბილი და გაზიანი, პიტნის არომატით. ბარებში დამზადებული კოქტეილისგან განსხვავებით, მას აქვს ნაკლები შაქარი და უფრო მეტი მრავალფეროვანი გემოები. ახლა კი გაგიზიარებთ ზუსტად როგორ გავაკეთოთ იდეალური მოჰიტო!
როგორ მოვამზადოთ მოჰიტო?
მოჰიტო არის მჟავე კოქტეილი, რომელიც წარმოიშვა ჰავანაში (კუბა). მისი შექმნის რამდენიმე ვარიანტი არსებობს: ზოგი ამბობს, რომ ის გამოიგონეს 1500-იან წლებში, ზოგი კი, მის შექმნას, 1800-იან წლებში, Bacardi-ს დაარსებას უკავშირებს. თუმცა ერთი კი დანამდვილებით ვიცით, რომ მისი, როგორც საკულტო კუბური კოქტეილის სახელი, გავრცელდა 1930-იან წლებში, როდესაც ერნესტ ჰემინგუეიმ შეუწყო ხელი სასმლის პოპულარიზაციას.
იგი ერთ-ერთი პირველია ,,საერთაშორისო ბარმენთა ასოციაციის“ IBA-ს ოფიციალური კოქტეილების სიაში. ეს ნიშნავს, რომ მას აქვს „ზუსტი“ და იდეალურად შედგენილი რეცეპტი, თუმცა, რა თქმა უნდა, ბარმენები მას სხვადასხვაგვარად ამზადებენ. აი, როგორია ნამდვილი მოჰიტოს კლასიკური რეცეპტი:
ინგრედიენტები
კოქტეილის მოსამზადებლად სულ 4 ძირითადი საფეხური უნდა გავიაროთ
სანგრია
ესპანური ნაციონალური ალკოჰოლური სასმელი წითელი ღვინით. ხილის ნაჭრების, შაქრისა და ბრენდის დამატებით.
ბევრ სხვადასხვა ქვეყანაში სანგრიას არასწორად ამზადებენ, თუმცა ჩვენ გაგიზიარებთ ნამდვილი ესპანური სანგრიას რეცეპტს.
კლასიკური ესპანური გზა, მისი მომზადების, არის ის რომ ყველაფერი უნდა გამოვიყენოთ იდეალური სიზუსტით.
ინგრედიენტები
მომზადების წესი
1. ფორთოხალი და ლიმონი დაჭერით რგოლებად, ჩაყარეთ დოქში (1 ან 1.5 ლიტრი), ოდნავ დასრისეთ, ჩაამატეთ შაქარი, 1 ც ფორთოხლის წვენი, 1 ღერი დარიჩინი (შეგიძლიათ დაამატოთ სეზონური ხილი). დაასხით ღვინო და კონიაკი ან ბრენდი, დააფარეთ თავი და შედგით მაცივარში მინიმუმ 2 საათი.
2. დრო რომ გავა, ამოიღეთ დარიჩინის ღერი, დაამატეთ წყალი და კარგად აურიეთ.
სუფრასთნ მიტანისას ჩაყარეთ ყინულის კუბები.
მარგარიტა
მარგარიტას შექმნის ყველაზე ადრეული ვერსია, არის 1938 წელს კარლოს "დენი" ჰერერას მიერ. ის ფლობდა რესტორანს ,,Rancho La Gloria“ ტიხუანაში, მექსიკაში. ის ამტკიცებდა, რომ სასმელი შექმნა მოცეკვავე მარჯორი კინგისთვის, რომელსაც არ შეეძლო ტეკილას გარდა სხვა ალკოჰოლის დალევა.
მისი მომზადება უმარტივესია და დაგვჭირდება მხოლოდ 4 ინგრედიენტი.’
შემადგენლობა:
გაიგრილეთ ზაფხულის ცხელი დღეები ჩვენი კოქტეილებით.
Insider WEEKEND-ის მხარდამჭერია სელფი მობაილი
სხვა სიახლეები
31.08.2025.14:00
ბიზნესის გაფართოება ხშირად იმ მომენტიდან იწყება, როცა არსებული რესურსები კომპანიის ზრდის პოტენციალს ვეღარ უმკლავდება. წარმოიდგინეთ, რომ თქვენი ბიზნესი წარმატებით ვითარდება, მომხმარებლების რაოდენობა მატულობს, მოთხოვნა იზრდება, მაგრამ არსებული ინფრასტრუქტურა, აქტივები და კაპიტალი ვეღარ პასუხობს ახალ გამოწვევებს და შესაძლებლობებს. სწორედ ასეთ დროს ჩნდება ლოგიკური შეკითხვა: ღირს თუ არა სესხის აღება და თუ – კი, მაშინ როგორ უნდა მივუდგეთ ამ საკითხს ისე, რომ სესხი განვითარების მასტიმულირებელი ფაქტორი გახდეს და არც დამატებითი ტვირთი.
ასეთ დროს, პირველი ნაბიჯი ყოველთვის საჭიროების შეფასებაა. ზუსტად უნდა იცოდეთ, კონკრეტულად რისთვის გჭირდებათ გაფართოება. იქნება ეს ახალი ფილიალის გახსნა, წარმოების მოცულობის გაზრდა, თანამედროვე ტექნოლოგიების დანერგვა, ახალი სერვისების დამატება, საერთაშორისო ბაზარზე გასვლა თუ სხვა. მოგეხსენებათ, ბიზნესში წარმატების წინაპირობა მკაფიო და რეალისტური სტრატეგიის ქონაა. თუ ამ ფუნდამენტურ შეკითხვაზე პასუხი მკაფიო და რაციონალურია, მაშინ სესხის აღება სწორ გადაწყვეტილებად შეიძლება ჩაითვალოს.
განვითარების სტრატეგიის დასახვის შემდეგ, აუცილებელია ზუსტად განსაზღვროთ, რა ოდენობის თანხა გჭირდებათ მიზნის მისაღწევად და როგორ გამოიყენებთ მას. ზედმეტი თანხის აღება ისეთივე არასწორია, როგორც ნაკლების, რადგან ორივე შემთხვევაში წარუმატებლობის რისკები იზრდება. ამიტომაც უნდა გააკეთოთ დეტალური ბიუჯეტი, სადაც გაწერილი იქნება თითოეული ხარჯი: შესყიდვებიდან დაწყებული, მარკეტინგული აქტივობებით, საოპერაციო ხარჯებით და პერსონალის მომსახურებით დამთავრებული.
ამ ეტაპზე კრიტიკულად მნიშვნელოვანია ბანკისთვის სწორად მომზადებული ბიზნესგეგმის წარდგენა. როგორც წესი, ბიზნესგეგმა კომპანიის საქმიანობის აღწერას, პროდუქტებისა და სერვისების ჩამონათვალს, ბაზრის ანალიზს, კონკურენტულ უპირატესობებს, გაყიდვების პროგნოზებს, ხარჯების სტრუქტურას და სესხის გამოყენების სქემას მოიცავს. ბიზნესგეგმის მიზანია არა მხოლოდ ბანკის დარწმუნება, არამედ თქვენი საკუთარი ხედვის განმტკიცება, რათა ზუსტად იცოდეთ, რა ნაბიჯებს გადადგამთ მიღებული დაფინანსებით. თუკი ბიზნესგეგმა არ გაქვთ, მის მომზადებაში საქართველოს ბანკი დაგეხმარებათ, რომლის გუნდი ნებისმიერ დროს მზად არის, გაგიწიოთ რეკომენდაციები, მოგცეთ საჭირო რჩევები და წარმატებით მიგიყვანოთ დასახულ მიზნამდე.
გასათვალისწინებელია, რომ სესხის მოთხოვნამდე სასურველია ფინანსური ისტორიის შემოწმება და მისი ოპტიმიზაცია. მაგალითად, საქართველოს ბანკი ყურადღებას აქცევს კომპანიისა და მეწარმის საკრედიტო პროფილს, წარსულ ვალდებულებებსა და მათი მომსახურების ხარისხს. თუ წარსულში დაფიქსირდა გადახდის დაგვიანება ან სხვა ფინანსური დარღვევა, სასურველია, რომ ეს საკითხები წინასწარ მოგვარდეს. როგორც წესი, დავალიანებების დაფარვა, მიმდინარე ვალდებულებების შემცირება და საბანკო ანგარიშების გამჭვირვალობა მნიშვნელოვნად ზრდის ახალი სესხის დამტკიცების შანსს.
უშუალოდ სესხის მიღების პროცესი საქართველოს ბანკში მაქსიმალურად მოქნილი და სწრაფია. ბანკი არამხოლოდ აფინანსებს ბიზნესს, არამედ გეხმარებათ დოკუმენტაციის მოწესრიგებაში, გიწევთ კონსულტაციას და გიზიარებთ რეკომენდაციებს, რათა თქვენი განაცხადი მაქსიმალურად მყარი იყოს და მიღებული დაფინანსება სწორად გამოიყენოთ.
თანაც, საქართველოს ბანკი ბიზნესის საჭიროებებსა და შემოსავლის სტრუქტურას ზუსტად ერგება. ის გთავაზობთ მოქნილ გადახდის გრაფიკს, რომელშიც ყოველთვიური გადახდები მორგებულია ბიზნესის შემოსავლებსა და სეზონურობაზე. ასევე შეგიძლიათ ისარგებლოთ საშეღავათო პერიოდით სესხის ძირზე, რაც დამატებით მოქნილობას იძლევა. გარდა ამისა, საქართველოს ბანკი წვდომას გაძლევთ საკრედიტო ხაზზე, რომელიც განკუთვნილია საბრუნავი კაპიტალისა და ყოველდღიური საოპერაციო ხარჯების დასაფინანსებლად. ეს მექანიზმი განსაკუთრებით გამოსადეგია იმ დროს, როცა საჭიროა სწრაფი წვდომა კაპიტალზე, რათა ბიზნესმა შეუფერხებლად იმუშაოს და განვითარება არ შეწყვიტოს.
საერთო ჯამში, ბიზნესის გაფართოებისთვის სესხის აღება სწორი არჩევანია მაშინ, როცა ყოველი დახარჯული ლარი სამომავლო პერსპექტივაში განხორციელებულ ინვესტიციას წარმოადგენს. ყოველთვის უნდა გვახსოვდეს, რომ სესხი მხოლოდ ფინანსური ვალდებულება კი არა, განვითარების სტრატეგიული ინსტრუმენტია. თუ მას სწორად გამოვიყენებთ, საქართველოს ბანკის მხარდაჭერით, ის შეიძლება თქვენი კომპანიის ტრანსფორმაციის ფუნდამენტად იქცეს.