WIZZ MultiPass ფართოვდება
WIZZ MultiPass უკვე ხელმისაწვდომია ავსტრიაში, ბულგარეთსა და კვიპროსში!
გიოცნებიათ ოდესმე ფიქსირებულ ფასად მგზავრობაზე, თუნდაც სეზონურ პერიოდში? წარმოიდგინეთ, რომ არასოდეს უნდა ინერვიულოთ ფასების ცვლილებაზე ან ბოლო წუთის ფრენის დაჯავშნაზე. მიხვდით? დიახ, ჩვენ ეს შესაძლებელი გავხადეთ!
WIZZ MultiPass ახლა ხელმისაწვდომია ავსტრიაში, ბულგარეთსა და კვიპროსში — ეს ქვეყნები შეუერთდება არსებულ შვიდ ქვეყანას ევროპაში ფრენების გამოწერის პირველი გეგმის პროგრამაში.
რა შედის მასში?
WIZZ MultiPass-ის გამოწერით შეგიძლიათ ყოველთვიურად იმოგზაუროთ Wizz Air-ის საერთაშორისო რეისებზე ავსტრიიდან, ბულგარეთიდან და კვიპროსიდან ფიქსირებული ყოველთვიური გადასახადის სანაცვლოდ
თქვენი ყოველთვიური ტარიფი იქნება უცვლელი, მასზე არ იმოქმედებს ფასის სეზონური ცვლილება ან ბოლო წუთს დაჯავშნა.
ჩვენი გამოწერის საფასური მოიცავს ყველა გადასახადსა და მოსაკრებელს, რაც უზრუნველყოფს სტრესისგან თავისუფალი და ბიუჯეტური მგზავრობის გამოცდილებას.
გეგმის პერსონალიზება შეგიძლიათ ისეთი დამატებითი სერვისების არჩევით, როგორებიცაა WIZZ Priority ან/და 20 კგ-იანი რეგისტრირებული ბარგი.
WIZZ MultiPass არის გონივრული და ხელმისაწვდომი გზა მსოფლიოს მასშტაბით თავგადასავლების გამოცდისთვის.
სხვა სიახლეები
29.09.2025.16:50
საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი მაია ომიაძე ჰონგ-კონგში გამართულ საავიაციო ფორუმს Routes Awards 2025 ეხმაურება, სადაც საქართველოს დედაქალაქი ყურადღების ცენტრში მოხვდა, როგორც ბრიტანული ავიაკომპანიის easyJet-ის ავიაქსელში ერთ-ერთი ახალი წამყვანი მიმართულება. easyJet-ი ავიაქსელის სტრატეგიული გაფართოებითა და 2025 წელს ახალი მიმართულებების დამატების გამო, Routes Award 2025-ის ჟიურიმ მსოფლიოს საუკეთესო ავიაკომპანიად დაასახელა.
როგორც მაია ომიაძე აღნიშნავს, თბილისი ერთ-ერთია იმ ახალ სტრატეგიულ მიმართულებებს შორის, რომლის გამოც Routes Award 2025-ის ჟიურიმ easyJet-ი მსოფლიოს საუკეთესო ავიაკომპანიად დაასახელა.
„easyJet-თან ერთად ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია რამდენიმეთვიან, საკმაოდ წარმატებულ კამპანიას აწარმოებს თბილისისა და საქართველოს ცნობადობის ამაღლებისთვის. კამპანიის ფარგლებში გაიმართა რამდენიმე ე.წ. როუდშოუ, ჩვენ ვუმასპინძლეთ უცხოური მედიის წარმომადგენლებს. სწორედ ამ ფაქტმა ხელი შეუწყო, რომ easyJet-ის მომხმარებლებში თბილისი პოპულარული მიმართულება გამხდარიყო“, - აცხადებს მაია ომიაძე.
საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მარკეტინგული კამპანიის ერთ-ერთი ნაწილი easyJet-თან თანამშრომლობას გულისხმობს. კამპანიის ფარგლებში, დაჯავშნის საერთაშორისო პლატფორმაზე skyscanner მომზადდა ციფრული ბანერები საქართველოს შესახებ.
ბრიტანული მედიის წარმომადგენლები საქართველოს ტურისტულ მიმართულებას ეცნობიან. ავიაკომპანიასთან თანამშრომლობით, პოპულარული მედიასაშუალებების: The Sun, The Mirror / The Daily Express, TTG, PA Media, წარმომადგენლები საქართველოს სტუმრობენ. ბრიტანელი ჟურნალისტები თბილისის, მცხეთის, წალკის, უფლისციხისა და საქართველოს სხვა ტურისტულად საინტერესო ადგილების შესახებ სტატიებს ამზადებენ.
პირველი რეისი საქართველოს მიმართულებით ბრიტანულმა ბიუჯეტურმა ავიაკომპანიამ მიმდინარე წლის 31 მარტს შეასრულა. ავიაკომპანია თბილისის მიმართულებით ფრენებს ლონდონიდან, ჟენევიდან და მილანიდან კვირაში ჯამურად 6 სიხშირით ასრულებს.