მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიყველა ვიდეოყველა სიახლე
flag
AMD 7087.2
-0.0082
flag
AZN 1.5923
-0.0003
flag
CNY 38.07
-0.0005
flag
EUR 3.1342
-0.0025
flag
GBP 3.5514
-0.0085
flag
KZT 52.22
0.0022
flag
TRY 0.0639
0
flag
USD 2.7073
-0.0005

Tilia Kvareli Resort - ყვარელში მდებარე ტურისტული ობიექტი, რომელიც ადგილობრივ ვიზიტორებზე ფოკუსირდება

news image

შემოდგომა კახეთისთვის აქტიური პერიოდია, რადგანაც რთველთან ერთად კახეთში დასვენებაც საკმაოდ კომფორტულია - თბილისთან ახლოსაა და გზაში დიდი დროის გატარება საჭირო არ არის.

Tilia Kvareli Resort - თილია ყვარელი რეზორტი, რომელიც ბაზარზე უკვე მეორე წელია ოპერირებს და სტუმრებს 23 თანამედროვე დიზაინის მქონე ოთახს სთავაზობს. Tilia Kvareli Resort-ს ერთდროულად 50–55 სტუმრის მიღება შეუძლია.

როგორც Business Insider Georgia-სთან საუბარში Tilia Kvareli Resort-ის გაყიდვების მენეჯერი ნინო დანელია აცხადებს, რეზორტი განთავსების გარდა სტუმრებს ღია ტიპის რესტორანსა და აუზს სთავაზობს.

„ჩვენი მომხმარებლები ძირითადად ქართველები არიან. მიმდინარე წლის ზაფხულის ტურისტულ სეზონზე დატვირთულობა 40%-ზე იყო,“ - განმარტავს ნინო დანელია.
მისივე თქმით, შემოდგომის პერიოდზე წინასწარი ჯავშნების რაოდენობა დიდი არ არის, თუმცა ამ პერიოდშიც ისევ ადგილობრივი სექტორი აქტიურობს.

რაც შეეხება კვების ობიექტს - რესტორანს, სასტუმროს სტუმრების გარდა გარედან შემოსული ნაკადიც აქტიური და მზარდია. რესტორანი დაახლოებით 50 სტუმარზეა გათვლილი და პატარა კორპორატიული წვეულებებისთვის იდეალური ადგილია.

Tilia Kvareli Resort ყვარელში, თბილისიდან 2 საათის სავალზე მდებარეობს. სასტუმროდან იშლება თვალწარმტაცი კავკასიონის ხედები, რომელიც დაუვიწყარ შთაბეჭდილებებს ქმნის.

სტუმრების სტიმულირებისთვის Tilia Kvareli Resort-ს მიმდინარე აქციებიც აქვს. აქ ორადგილიანი ნომრის ფასი 180 ლარია. შეთავაზება მოიცავს: კომფორტულ განთავსებას, საუზმესა და აუზის მომსახურებას.

 

news banner
მაია არაბიძე ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ტურიზმი
image პროექტი „გამომყევი აჭარაში“ კონტენტ კრეატორებს წელსაც იწვევს რეგიონში სამოგზაუროდ

20.11.2025.13:12

შიდა ტურიზმის სტიმულირების სარეკლამო კამპანია „გამომყევი აჭარაში“ იწყება. აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტი ქართველ ინფლუენსერებს, კონტენტ კრეატორებს, ფოტოგრაფ-ვიდეოგრაფებსა და მოგზაურებს წელსაც მოუწოდებს რეგიონში იმოგზაურონ. კამპანიაში მონაწილეობის მისაღებად რეგისტრაცია 16 ივნისიდან იწყება. 1 ივლისიდან კი მონაწილეებს საშუალება ექნებათ აგვისტოს ბოლომდე აჭარაში იმოგზაურონ, საინტერესო კონტენტი შექმნან, გამომწერებს გაუზიარონ და კამპანიის მთავარი პრიზები მოიგონ. წელს, კამპანიის საპრიზო ფონდი გაიზარდა და მონაწილეებს აჭარაში მოგზაურობით უფრო მეტი თანხის მოგების საშუალება ეძლევათ.

კამპანია „გამომყევი აჭარაში“ რეგიონის პოპულარიზაციის მიზნით 2023 წლიდან ტარდება. გასულ წელს, მასში ჩართულმა ინფლუენსერებმა და კონტენტ კრეატორებმა რეგიონში ორი თვის განმავლობაში იმოგზაურეს და ასიათასობით შიდა ტურისტს გააცნეს აჭარის მრავალფეროვანი ტურისტული პროდუქტები და სერვისები. 2023-ში კამპანიამ „გამომყევი აჭარაში“ სოციალურ ქსელებში 100 მილიონი, ხოლო 2024 წელს 240 მილიონზე მეტი წვდომა (reach) დააგროვა. კამპანიის მიზანი წინა წლების მსგავსად, აჭარის, როგორც ოთხივე სეზონზე მიმზიდველი, მრავალფეროვანი ტურისტული მიმართულების პოპულარიზაცია და ქართველი ბლოგერ/ინფლუენსერების ჩართულობით შიდა ტურიზმის სტიმულირებაა.

პროექტი „გამომყევი აჭარაში“ თანაბარ შესაძლებლობას აძლევს ყველა ბლოგერსა თუ ინფლუენსერს ჩაერთოს პროექტში, აჭარაში მოგზაურობის შთაბეჭდილებები გაუზიაროს გამომწერებს, რეგიონზე გამოქვეყნებული პოსტებით დააგროვოს მაქსიმალური წვდომა და გახდეს პროექტის გამარჯვებული. პროექტში მონაწილეობის მისაღებად აუცილებელია ონლაინ რეგისტრაცია სპეციალურად პროექტისთვის შექმნილ ვებ-გვერდზე followajara.ge. რეგისტრაციის გავლის შემდეგ მონაწილეს შემთხვევითობის პრინციპით მოუწევს „სამოგზაურო პაკეტი“, რომელშიც წინასწარაა განსაზღვრული აჭარაში მონაწილის მიერ გადასაღები სამთო და საზღვაო ტურისტული ადგილები/ობიექტები.

აუცილებელია, უკვე რეგისტრირებულმა მონაწილეებმა კამპანიის პერიოდში იმოგზაურონ აჭარაში, მოინახულონ “სამოგზაურო პაკეტში” მითითებული ადგილები, თითოეულ ადგილზე შექმნან აჭარაში მოგზაურობასთან დაკავშირებული, შიდა ტურისტების მასტიმულირებელი კონტენტი და განათავსონ სოციალურ ქსელებში ჰეშთეგით #გამომყევიაჭარაში. კამპანიის მთავარი პრიზი წელს 150, 000 ლარი იქნება. მის მოსაგებად აუცილებელია, მონაწილემ კამპანიის პერიოდში აჭარაზე გამოქვეყნებული პოსტებით, ვიდეოებითა და რილსებით დააგროვოს მაქსიმალური წვდომა (Reach), რაც ჯამში უნდა აღემატებოდეს 20 მილიონ წვდომას.

გარდა მთავარი პრიზისა, რომელსაც მიიღებს პირველ ადგილზე გასული ინფლუენსერი, ფულადი საჩუქრები და პრიზები იქნება გათვალისწინებული წვდომების მიხედვით პირველ სამეულში მოხვედრილი ინფლუენსერებისთვისაც. კამპანიის წესებისა და პირობების გაცნობა შესაძლებელია ვებ-გვერდზე followajara.ge.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა