მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ყველა ვიდეოყველა სიახლე
ბიზნეს მედია - Bank of Georgia
flag
AMD 7082.3
0.0108
flag
AZN 1.586
-0.0005
flag
CNY 38.49
0.004
flag
EUR 3.1777
-0.0026
flag
GBP 3.6482
0.0037
flag
KZT 52.86
0.0028
flag
TRY 0.0629
0
flag
USD 2.6966
-0.0004

თბილისის საერთაშორისო აეროპორტში უზბეკურმა ავიაკომპანია Fly Khiva-მ ოპერირება დაიწყო

news image
თბილისის საერთაშორისო აეროპორტში ოპერირება დაიწყო უზბეკურმა ავიაკომპანიამ Fly Khiva, რომელიც ტაშკენტი-თბილისი-ტაშკენტის საჰაერო ხაზზე ავიარეისებს კვირაში ორჯერ, ოთხშაბათსა და შაბათს შეასრულებს. Boeing 757-300 ტიპის საჰაერო ხომალდით აღნიშნულმა ავიაკომპანიამ პირველი მგზავრები უზბეკეთის დედაქალაქიდან თბილისში უკვე ჩამოიყვანა.
 Fly Khiva არის უზბეკური ავიაკომპანია, რომელმაც საჰაერო ოპერატორის სერტიფიკატი 2023 წელს მიიღო და თავდაპირველად დაიწყო სატვირთო რეისების შესრულება Fly Khiva ევროპაში, ჩინეთში, სამხრეთ-აღმოსავლეთ აზიაში, ახლო აღმოსავლეთსა და აფრიკაში. 2024 წლის დეკემბრიდან Fly Khiva-მ დაიწყო სამგზავრო რეისების შესრულებაც და ამ ავიაკომპანიის ერთ-ერთი პირველი მიმართულება სწორედ საქართველოა.
ტავ ჯორჯიასთან მიმდინარე მოლაპარაკებების შედეგების შესაბამისად, 2025 წლის ივნისიდან Fly Khiva გეგმავს ასევე ოპერირების დაწყებას ბათუმის საერთაშორისო აეროპორტშიც. ტაშკენტი-ბათუმი-ტაშკენტის საჰაერო ხაზზე რეისები კვირაში ორჯერ, ხუთშაბათსა და კვირას შესრულდება.
 
news banner
მაია არაბიძე ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ტურიზმი
image ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მასშტაბური მარკეტინგული კამპანია სპარსეთის ყურის ქვეყნებში

25.12.2025.10:36

სპარსეთის ყურის ქვეყნებიდან მაღალმხარჯველი ტურისტული ნაკადების მოზიდვის მიზნით საქართველოს ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ წელს ბოლო შემაჯამებელი ღონისძიებები გამართა.

მარკეტინგული კამპანიის ფარგლებში, არაბთა გაერთიანებულ საამიროებში, დუბაიში, Dubai Festival City Mall-ში, ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია სპეციალური სტენდით წარდგა, რომელიც საქართველოს ოთხი სეზონის ამსახველი ვიზუალებით იყო გაფორმებული.

3 დღის განმავლობაში, Dubai Festival City Mall-ის სტუმრებს საშუალება ჰქონდათ გასცნობოდნენ საქართველოს ტურისტულ პროდუქტებს, ზამთრის კურორტებს, კულტურას, VR სათვალეების საშუალებით ვირტუალურად ემოგზაურათ საქართველოს ოთხ სეზონიან კურორტებზე. ვიზიტორებმა ინფორმაცია მიიღეს ტურისტული მიმართულებების შესახებ.

ღონისძიება სპარსეთის ყურეში ერთ-ერთი უმსხვილეს მარკეტინგულ კომპანიასთან FLC თანამშრომლობით დუბაის ერთ-ერთ უმსხვილეს Dubai Festival City Mall-ში, რომელსაც ყოველკვირეულად 500 ათასზე მეტი ვიზიტორი სტუმრობს.

დუბაიში გამართული ღონისძიების პარალელურად, ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ საქართველოში არაბთა გაერთიანებული საამიროებიდან, საუდის არაბეთიდან, ქუვეითიდან წამყვან ტუროპერატორებსა და მედიის წარმომადგენლებს უმასპინძლა.

ადმინისტრაციის ორგანიზებით, 10 უცხოელ ტუროპერატორს 40-მდე ქართული ტურისტული კომპანიის წარმომადგენელი შეხვდა, B2B ფორმატის ფარგლებში მოწყობილ შეხვედრაზე თანამშროლობის გაღრმავებისა და საქართველოში ერთობლივი ტურების მოწყობის საკითხები განიხილეს.

უცხოელმა ტუროპერატორებმა თბილისსთან ერთად მოინახულეს გუდაური, სტეფანწმინდა, გაეცნენ ზამთრის კურორტების ინფრასტრუქტურას, დაათვალიერეს სასტუმროები, ეწვივნენ კახეთს, სადაც სტუმრებისთვის კერძების დეგუსტაცია მოეწყო.

ინფოტურთან ერთად ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ ახლო აღმოსავლეთის სხვადასხვა გამოცემების წარმომადგენლებსა და ბლოგერებს უმასპინძლა.

მედია ტურის მონაწილეები ესტუმრნენ საქართველოს სხვადასხვა რეგიონს, ზამთრის კურორტებს, გაეცნენ ტურისტულ პოტენციალს.

უცხოელი ბლოგერები და ინფლუენსერები საქართველოს კულტურის, ტურისტული პროდუქტებისა და სამზარეულოს შესახებ ვრცელ სტატიებს ამზადებენ, რაც სოციალური ქსელებით, ონლაინ და ბეჭდური გამოცემებით გავრცელდება სპარსეთის ყურის ქვეყნებში.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა