მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიყველა ვიდეოყველა სიახლე
flag
AMD 7111
0.0011
flag
AZN 1.6031
0.0003
flag
CNY 38.283
0.0007
flag
EUR 3.2034
0.0066
flag
GBP 3.6759
0.0034
flag
KZT 49.84
0.0019
flag
TRY 0.0655
0
flag
USD 2.7263
0.0005

„Starring Georgia-ს“ ფარგლებში, საქართველოს წელს უპრეცედენტოდ ბევრი ტურისტი ეწვევა

news image

„Starring Georgia-ს“ ფარგლებში, წელს საქართველო უპრეცედენტოდ ბევრ ტურისტს ელოდება. მხოლოდ ჯასტინ ტიმბერლეიკის კონცერტისთვის თბილისს 20 000-მდე ტურისტი ეწვევა, რაც გასული 2 წლის მუსიკალური სეზონის ჯამურ მაჩვენებელსაც კი აღემატება. 

აღსანიშნავია, რომ გაყიდული ბილეთების სტატისტიკის მიხედვით, უცხო ქვეყნებში მცხოვრები მელომანების ინტერესი არა მხოლოდ ჯასტინ ტიმბერლეიკის, არამედ „Starring Georgia-ს“ მიერ უკვე დაანონსებული სხვა არტისტების — „Guns N' Roses-ისა“ და „Empire Of The Sun-ის“ კონცერტების მიმართაც მზარდია.

წელს განსაკუთრებულ ინტერესს ავლენენ მელომანები ევროპის ქვეყნებიდან, მაგალითად: ბრიტანეთიდან, გერმანიიდან, ნიდერლანდებიდან, იტალიიდან, ესპანეთიდან, საფრანგეთიდან, შვედეთიდან, ხორვატიიდან თუ ბულგარეთიდან. ტიმბერლეიკის კონცერტისთვის ბევრი ტურისტი ჩამოდის, ასევე, აშშ-დან და კანადიდანაც კი. გარდა ამისა, საკმაოდ მასშტაბური იქნება ტურისტების რაოდენობა პოსტსაბჭოთა ქვეყნებიდან, რომელთა შორის წელს ყაზახეთი, სომხეთი და აზერბაიჯანი ლიდერობენ. ჩვენს ქვეყანას, ასევე, ესტუმრებიან არაბთა გაერთიანებული საამიროებიდან, საუდის არაბეთიდან, თურქეთიდან და კატარიდან.

აღსანიშნავია, რომ წელს უჩვეულოდ დიდი ინტერესი დაფიქსირდა ისეთი ქვეყნებიდანაც, როგორებიც არიან: იაპონია, ტაილანდი, ვიეტნამი, ფილიპინები და სხვა.

საგულისხმოა ის ფაქტიც, რომ ამერიკელი სუპერვარსკვლავის, ჯასტინ ტიმბერლეიკის კონცერტის ყველა, ანუ 55 000 ბილეთი რეკორდულად სწრაფად, 6 საათში გაიყიდა. საქართველოდან ბილეთები 35 000-მდე მომხმარებელმა შეიძინა.

თუ „Starring Georgia-ს“ გასული 2 წარმატებული სეზონის ფარგლებში საქართველოს 18 750 ტურისტი ეწვია, წელს მათი რიცხვი გაცილებით დიდი იქნება, რაც საქართველოს ეკონომიკის გაუმჯობესებას მნიშვნელოვნად შეუწყობს ხელს. წლევანდელ „ვარსკვლავთცვენას“ „ციცინათელაში“ 30 მაისს დაგეგმილი „Guns N' Roses-ის“ კონცერტი გახსნის, რაც იმას ნიშნავს, რომ სეზონი მაისშივე დაიწყება. გააქტიურდება სასტუმროები, რაც, თავის მხრივ, კვების, ტრანსპორტირებისა და ტურიზმის მომიჯნავე სხვა სფეროების გააქტიურებას გამოიწვევს. გააქტიურდებიან ადგილობრივი მცირე და საშუალო ბიზნესები, რომლებიც ათობით ათას ტურისტს საკუთარ მომსახურებას შესთავაზებენ. 

თუ ციფრებზე ვისაუბრებთ, გასული 2 წლის მაგალითზე შეგვიძლია ვთქვათ, რომ „Starring Georgia-ს“ მიერ გამართული ღონისძიებების ფარგლებში, მხოლოდ უცხოელი ტურისტებისგან მიღებულმა შემოსავალმა 60 მილიონ ლარზე მეტი შეადგინა. საბოლოო ჯამში, 2 წლის განმავლობაში „Starring Georgia-მ“ 125 000 მელომანი გააერთიანა, გასული წლის მაისში კი, არატურისტულ სეზონზე 2-ჯერ შეძლო შეკვეთილში ქართველი და უცხოელი ვიზიტორების მოზიდვა. ყველაზე მნიშვნელოვანი კი ისაა, რომ ეს ციფრები გაცილებით ნაკლებია იმასთან შედარებით, რასაც წელს უნდა ველოდოთ.

 

news banner
მაია არაბიძე ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ტურიზმი
image easyJet-თან ერთად ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია რამდენიმე თვიან, საკმაოდ წარმატებულ კამპანიას აწარმოებს თბილისისა და საქართველოს ცნობადობის ამაღლებისთვის - მაია ომიაძე

29.09.2025.16:50

საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი მაია ომიაძე ჰონგ-კონგში გამართულ საავიაციო ფორუმს Routes Awards 2025 ეხმაურება, სადაც საქართველოს დედაქალაქი  ყურადღების ცენტრში მოხვდა, როგორც ბრიტანული ავიაკომპანიის easyJet-ის ავიაქსელში ერთ-ერთი ახალი წამყვანი მიმართულება. easyJet-ი ავიაქსელის სტრატეგიული გაფართოებითა და 2025 წელს ახალი მიმართულებების დამატების გამო, Routes Award 2025-ის ჟიურიმ მსოფლიოს საუკეთესო ავიაკომპანიად დაასახელა. 

როგორც მაია ომიაძე აღნიშნავს, თბილისი ერთ-ერთია იმ ახალ სტრატეგიულ მიმართულებებს შორის, რომლის გამოც Routes Award 2025-ის ჟიურიმ easyJet-ი მსოფლიოს საუკეთესო ავიაკომპანიად დაასახელა.

„easyJet-თან ერთად ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია რამდენიმეთვიან, საკმაოდ წარმატებულ კამპანიას აწარმოებს თბილისისა და საქართველოს ცნობადობის ამაღლებისთვის. კამპანიის ფარგლებში გაიმართა რამდენიმე ე.წ. როუდშოუ, ჩვენ ვუმასპინძლეთ უცხოური მედიის წარმომადგენლებს. სწორედ ამ ფაქტმა ხელი შეუწყო, რომ easyJet-ის მომხმარებლებში თბილისი პოპულარული მიმართულება გამხდარიყო“, - აცხადებს მაია ომიაძე. 

საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მარკეტინგული კამპანიის ერთ-ერთი ნაწილი easyJet-თან თანამშრომლობას გულისხმობს. კამპანიის ფარგლებში, დაჯავშნის საერთაშორისო პლატფორმაზე skyscanner მომზადდა ციფრული ბანერები საქართველოს შესახებ. 

ბრიტანული მედიის წარმომადგენლები საქართველოს ტურისტულ მიმართულებას ეცნობიან. ავიაკომპანიასთან თანამშრომლობით, პოპულარული მედიასაშუალებების: The Sun, The Mirror / The Daily Express, TTG, PA Media,  წარმომადგენლები საქართველოს სტუმრობენ.  ბრიტანელი ჟურნალისტები თბილისის, მცხეთის, წალკის, უფლისციხისა და საქართველოს სხვა ტურისტულად საინტერესო ადგილების შესახებ სტატიებს ამზადებენ. 

პირველი რეისი საქართველოს მიმართულებით ბრიტანულმა ბიუჯეტურმა ავიაკომპანიამ მიმდინარე წლის 31 მარტს შეასრულა. ავიაკომპანია თბილისის მიმართულებით ფრენებს ლონდონიდან, ჟენევიდან და მილანიდან კვირაში ჯამურად 6 სიხშირით ასრულებს.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა