მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიყველა ვიდეოყველა სიახლე
flag
AMD 7093.9
-0.0326
flag
AZN 1.5966
-0.0058
flag
CNY 38.216
-0.0032
flag
EUR 3.161
-0.0028
flag
GBP 3.6232
-0.0048
flag
KZT 50.51
-0.0008
flag
TRY 0.0647
-0.0002
flag
USD 2.7152
-0.0089

სასტუმრო "აფიშა" ერთი წლის იუბილეს აღნიშნავს

news image

ვერაზე, თბილისის სახელმწიფო საკონცერტო დარბაზის, ფილარმონიის გვერდით მდებარე სასტუმრო „აფიშამ“ ერთი წლის იუბილე აღნიშნა. როგორც Business Insider Georgia-სთან სასტუმროს დირექტორმა, ქეთი ნადარეიშვილმა განაცხადა, ცნობადობის ზრდასთან ერთად, მნიშვნელოვნად გაიზარდა სტუმრების რაოდენობაც.

„აფიშა“ სექტემბერში 1 წლის გახდა. ზაფხულში სტუმრების რაოდენობა გაზაფხულთან შედარებით 30%-ით გაიზარდა. ახალი წლის დღეებზე ნომრების ნახევარზე მეტი უკვე დაჯავშნილია, რაც ჩვენი გუნდისთვის ძალიან სასიხარულო ფაქტია. ჩვენ ძირითადად ინდივიდუალურ სტუმრებზე ვართ ორიენტირებული, ამავდროულად ტურისტულ ჯგუფებსაც აქტიურად ვმასპინძლობთ. 

სამიზნე აუდიტორიაა ინდივიდუალური ტურისტი და კორპორატიული სეგმენტი, რადგან სასტუმროს აქვს საკონფერენციო სივრცეები და მაღალი დონის მომსახურება. “აფიშას” დიზაინი განსხვავებულია, რაც სტუმრებისთვის დამატებით ინტერესს იწვევს. ზაფხულიდან მოყოლებული, მრავალ ტურისტულ ჯგუფს ვუმასპინძლეთ - მათ შორის უკრაინიდან, პოლონეთიდან, ჩინეთიდან, თურქეთიდან, ისრაელიდან და ევროპის სხვადასხვა ქვეყნებიდან ,გერმანია, უნგრეთი, დიდი ბრიტანეთი. აქტიურად გვყავს სტუმრები მეზობელი და დსთ-ს ქვეყნებიდანაც. აღსანიშნავია, რომ სასტუმრომ სახელი უკვე გაითქვა სომხეთსა და აზერბაიჯანში, საიდანაც ვიზიტორების ზრდას ვხედავთ,“ - ამბობს სასტუმროს დირექტორი. 
მისი თქმით, წლის ბოლო პერიოდში განსაკუთრებით გააქტიურებულია ადგილობრივი კორპორაციული სეგმენტი, რაც სასტუმროში წვეულებებისა და სხვადასხვა ღონისძიებების მატებას იწვევს.

„გასულ წელთან შედარებით, კორპორაციული სეგმენტის მიმართულებით მნიშვნელოვანი ზრდა გვაქვს - დაახლოებით 180%-ით,  ასევე მოიმატა ნომრების დატვირთულობამ. ადგილობრივი მაცხოვრებლების მხრიდან გახშირდა ჩვენს სივრცეში სხვადასხვა ღონისძიებების გამართვა, რაც  გვახარებს. ჩვენი მიზანია, რომ "აფიშას" ცნობადობა ადგილობრივ სეგმენტშიც კიდევ უფრო გაიზარდოს. სწორედ ამიტომ დავამატეთ დილის იოგა, რომელიც სრულიად უფასოა - როგორც სასტუმროს სტუმრებისთვის ისე ნებისმიერი მსურველისთვის“ - დასძინა ქეთი ნადარეიშვილმა.

სასტუმროს ინფორმაციით, პირდაპირი ავიამიმოსვლის ზრდამ და თბილისის საერთაშორისო აეროპორტში დამატებულმა რეისებმა დადებითი გავლენა იქონია ჰორეკა სექტორზე.

„ტურისტების რაოდენობა გაზრდილია როგორც ბრიტანეთიდან ასევე უზბეკეთიდან, თურქეთიდან და ჩინეთიდან - განსაკუთრებით ტურისტულ ჯგუფების მიმართულებით. ნებისმიერი ახალი პირდაპირი რეისი ხელს უწყობს შესაბამისი ქვეყნებიდან ვიზიტორების მატებას. ბოლო პერიოდში თბილისი მნიშვნელოვად გააქტიურდა მაღალი დონის სასტუმროების გახსნის მიმართულებით, რამაც კონკურენციაც გაზარდა, თუმცა მაღალი სეზონის პერიოდში ეს ნაკლებად იგრძნობა. 

სასტუმრო „აფიშას“ უპირატესობა მის დიზაინსა და კონცეფციაშია. გარდა ამისა, გვაქვს სპა-სივრცე მცირე აუზითა და მასაჟის ოთახებით - რაც დიზაინ სასტუმროებში იშვიათობაა. სასტუმროს Bubble Bar ტერასიდან იშლება ულამაზესი ხედები, სადაც ნებისმიერ მსურველს შეუძლია სტუმრობა. 
ჩვენს Brasserie  რესტორანში წარმოდგენილია როგორც ქართული ისე ევროპული მენიუ, განსაკუთრებული აქცენტით ქართულ ღვინოებზე. საუზმე ხელმისაწვდომია დილის 07:00 საათიდან, რაც ასევე იშვიათია თბილისში.
ჩვენი თანამშრომლები სრულყოფილად ფლობენ ინფორმაციას ქალაქის კულტურულ ცხოვრებაზე - დაგეგმილ ღონისძიებებზე და გამოფენებზე. აქტიურად ვთანამშრომლობთ სხვადასხვა კულტურულ დაწესებულებებთან  და მათ აფიშებს ვათავსებთ ჩვენ სივრცეში, რათა სტუმრებმა უკეთ გაიცნონ თბილისის კულტურული მემკვიდრეობა,“ - აღნიშნავს ქეთი ნადარეიშვილი.

„აფიშა“ 118 ნომრიანი ხუთვარსკვლავიანი სასტუმროა, რომლის ინტერიერზე და კონცეფციაზე იმუშავეს დიზაინერმა ესმა ხეცურიანმა და კრეატიულმა კომპანია “გასტრონავტმა“. 
ვინტაჟის და თანამედროვე ხელოვნების ჰარმონიული შერწყმა, ინტერიერის ევროპულ და ამერიკულ ხასიათს გამოხატავს. 

სასტუმროს თითოეული კუთხე, დეტალი და დიზაინერული გადაწყვეტა, სტუმარს სანახაობისთვის ამზადებს .

ამ განსაკუთრებული ხასიათისა და გუნდის ნაყოფიერი შრომის შედეგად "აფიშა" MICHELIN Guide-ის რჩეულ სასტუმროებს შორის მოხვდა, რაც სასტუმროსთვის  მნიშვნელოვანი აღიარება და საამაყო ფაქტია .

news banner
მაია არაბიძე ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ტურიზმი
image კამპანიის „გამომყევი აჭარაში“ გამარჯვებულები გამოვლინდნენ

27.10.2025.15:34

შიდა ტურიზმის სტიმულირების კამპანიამ „გამომყევი აჭარაში“ სოციალურ ქსელებში უპრეცედენტო რაოდენობის, 500 მილიონამდე წვდომა დააგროვა. კამპანიის გამარჯვებულები ბათუმში გამართულ დაჯილდოების ღონისძიებაზე გამოვლინდნენ. პირველი ადგილი, კონტენტ-კრეატორმა ვიქტორია მელნიჩუკმა აიღო. მის მიერ აჭარაში მოგზაურობისას გამოქვეყნებული კონტენტის წვდომამ 200 მილიონს გადააჭარბა. მეორე ადგილზე კონტენტ-კრეატორი ამირან ზარქუა გავიდა, რომლის მიერ გამოქვეყნებულმა კონტენტმა სოციალურ ქსელებში 70 მილიონამდე წვდომა დააგროვა. მესამე ადგილი მოგზაურმა ფოტოგრაფმა ზურა გელაშვილმა ( 47 627 267 წვდომა), ხოლო მეოთხე ადგილი ფოტოგრაფმა დავით ოქროპილაშვილმა (38 256 846 წვდომა) დაიკავეს.

საკუთარი რჩეულები გამოავლინეს და სპეციალური საჩუქრები გადასცეს მონაწილე ინფლუენსერებს სასტუმროებმა „კასტელო მარე“, „ქორთიარდ მერიოტი“, „ჰოუმი“, “მონარქი”, “ვაიო რეზორტი” და კომპანიებმა “აჭარა ტური”, “Royal Travel”, “ამბასადორი აილენდ ბათუმი”, „ტურ ინვესტი“, „ნოვა“, „ლიდერჰაბი“. მათი რჩეულები კონტენტ-კრეატორები ლუკა ზარქუა, ხვიჩა ასამბაძე, ირმა ირემაძე, ჯაბა გოგიტიძე, ვიქტორია მელნიჩუკი გახდნენ. აჭარის პოპულარიზაციაში შეტანილი განსაკუთრებული წვლილისთვის კამპანიის მონაწილეებს მადლობის სიგელები გადასცა აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა თინათინ ზოიძემ.

წელს, კამპანიაში 40-მდე კონტენტ კრეატორი დარეგისტრირდა, თუმცა ყველაზე კარგი შედეგები იმ კონტენტ-კრეატორებმა აჩვენეს, რომლებიც აქტიურად მოგზაურობდნენ აჭარაში და ასიათასობით შიდა ტურისტს აცნობდნენ აჭარის მრავალფეროვან ტურისტულ პროდუქტებსა და სერვისებს. შედეგად, მონაწილეებმა სოციალურ ქსელებში აჭარის შესახებ 6000-მდე პოსტი გამოაქვეყნეს, მათმა კონტენტმა კი გასულ წელთან შედარებით 260 მილიონით მეტი წვდომა დააგროვა. კამპანიის მსვლელობისას მონაწილეებმა აჭარაში არსებულ 400-მდე ტურისტულ ობიექტს, ადგილსა და პროდუქტს გაუწიეს პოპულარიზაცია.

კამპანია „გამომყევი აჭარაში“ რეგიონის პოპულარიზაციის მიზნით 2023 წლიდან ტარდება. გასულ წელს, მასში ჩართულმა ინფლუენსერებმა და კონტენტ კრეატორებმა რეგიონში ორი თვის განმავლობაში იმოგზაურეს და შიდა ტურისტებს გააცნეს აჭარის ცნობილი თუ ნაკლებად ცნობილი ტურისტული ადგილები. 2023-ში კამპანიამ „გამომყევი აჭარაში“ სოციალურ ქსელებში 100 მილიონი, ხოლო 2024 წელს 240 მილიონზე მეტი წვდომა (reach) დააგროვა. კამპანიის მიზანი წინა წლების მსგავსად, წელსაც აჭარის, როგორც ოთხივე სეზონზე მიმზიდველი, მრავალფეროვანი ტურისტული მიმართულების პოპულარიზაცია და ქართველი ბლოგერ/ინფლუენსერების ჩართულობით შიდა ტურიზმის სტიმულირებაა.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა