სარეკლამო კამპანია „გამომყევი აჭარაში“ იწყება
შიდა ტურიზმის სტიმულირების სარეკლამო კამპანია „გამომყევი აჭარაში“ იწყება. აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტი ქართველ ინფლუენსერებს, კონტენტ კრეატორებს, ფოტოგრაფ-ვიდეოგრაფებსა და მოგზაურებს წელსაც მოუწოდებს რეგიონში იმოგზაურონ. კამპანიაში მონაწილეობის მისაღებად რეგისტრაცია 16 ივნისიდან იწყება. 1 ივლისიდან კი მონაწილეებს საშუალება ექნებათ აგვისტოს ბოლომდე აჭარაში იმოგზაურონ, საინტერესო კონტენტი შექმნან, გამომწერებს გაუზიარონ და კამპანიის მთავარი პრიზები მოიგონ. წელს, კამპანიის საპრიზო ფონდი გაიზარდა და მონაწილეებს აჭარაში მოგზაურობით უფრო მეტი თანხის მოგების საშუალება ეძლევათ.
კამპანია „გამომყევი აჭარაში“ რეგიონის პოპულარიზაციის მიზნით 2023 წლიდან ტარდება. გასულ წელს, მასში ჩართულმა ინფლუენსერებმა და კონტენტ კრეატორებმა რეგიონში ორი თვის განმავლობაში იმოგზაურეს და ასიათასობით შიდა ტურისტს გააცნეს აჭარის მრავალფეროვანი ტურისტული პროდუქტები და სერვისები. 2023-ში კამპანიამ „გამომყევი აჭარაში“ სოციალურ ქსელებში 100 მილიონი, ხოლო 2024 წელს 240 მილიონზე მეტი წვდომა (reach) დააგროვა. კამპანიის მიზანი წინა წლების მსგავსად, აჭარის, როგორც ოთხივე სეზონზე მიმზიდველი, მრავალფეროვანი ტურისტული მიმართულების პოპულარიზაცია და ქართველი ბლოგერ/ინფლუენსერების ჩართულობით შიდა ტურიზმის სტიმულირებაა.
პროექტი „გამომყევი აჭარაში“ თანაბარ შესაძლებლობას აძლევს ყველა ბლოგერსა თუ ინფლუენსერს ჩაერთოს პროექტში, აჭარაში მოგზაურობის შთაბეჭდილებები გაუზიაროს გამომწერებს, რეგიონზე გამოქვეყნებული პოსტებით დააგროვოს მაქსიმალური წვდომა და გახდეს პროექტის გამარჯვებული. პროექტში მონაწილეობის მისაღებად აუცილებელია ონლაინ რეგისტრაცია სპეციალურად პროექტისთვის შექმნილ ვებ-გვერდზე followajara.ge. რეგისტრაციის გავლის შემდეგ მონაწილეს შემთხვევითობის პრინციპით მოუწევს „სამოგზაურო პაკეტი“, რომელშიც წინასწარაა განსაზღვრული აჭარაში მონაწილის მიერ გადასაღები სამთო და საზღვაო ტურისტული ადგილები/ობიექტები.
აუცილებელია, უკვე რეგისტრირებულმა მონაწილეებმა კამპანიის პერიოდში იმოგზაურონ აჭარაში, მოინახულონ “სამოგზაურო პაკეტში” მითითებული ადგილები, თითოეულ ადგილზე შექმნან აჭარაში მოგზაურობასთან დაკავშირებული, შიდა ტურისტების მასტიმულირებელი კონტენტი და განათავსონ სოციალურ ქსელებში ჰეშთეგით #გამომყევიაჭარაში. კამპანიის მთავარი პრიზი წელს 150, 000 ლარი იქნება. მის მოსაგებად აუცილებელია, მონაწილემ კამპანიის პერიოდში აჭარაზე გამოქვეყნებული პოსტებით, ვიდეოებითა და რილსებით დააგროვოს მაქსიმალური წვდომა (Reach), რაც ჯამში უნდა აღემატებოდეს 20 მილიონ წვდომას.
გარდა მთავარი პრიზისა, რომელსაც მიიღებს პირველ ადგილზე გასული ინფლუენსერი, ფულადი საჩუქრები და პრიზები იქნება გათვალისწინებული წვდომების მიხედვით პირველ სამეულში მოხვედრილი ინფლუენსერებისთვისაც. კამპანიის წესებისა და პირობების გაცნობა შესაძლებელია ვებ-გვერდზე followajara.ge.
დღის ტოპ 10 სიახლე
სხვა სიახლეები
13.06.2025.14:00
კვარიათში მდებარე პრემიუმ კლასის, 5 ვარსკვლავიანი სასტუმრო კომპლექსი Litz Resort • ლიც რეზორტი, რომელიც უამრავ გამაჯანსაღებელ, გასართობ და დასასვენებელ ობიექტს აერთიანებს, მიმდინარე ზაფხულის ტურისტულ სეზონზე უფრო მეტ დამსვენებელს ელოდება და პოზიტიური მოლოდინები აქვს.
როგორც Business Insider Georgia-სთან Litz Resort-ის გენერალური დირექტორი შორენა ბერიძე აცხადებს, სასტუმროს მაგალითზე მაისი უფრო აქტიური იყო, ვიდრე ივნისი, ხოლო ივლისის ჯავშნების 50%-ი უკვე გაყიდულია.
„ჩვენი სეგმენტი ძირითადად ადგილობრივი ბაზარია, თუმცა აქტიურობს უცხოელი სტუმრებიც. საუბარი მაქვს გალფის ქვეყნებზე, ბელორუსიაზე და ბოლო დროს საკმაოდ გააქტიურდა ინდოეთის ბაზარი. ინდოეთიდან ბევრი სტუმარი გვყავს, რაც სავარაუდოდ პირდაპირი ფრენების ეფექტს უკავშირდება, რადგანაც აქამდე მათი მხრიდან ასეთი მოთხოვნა არ ყოფილა. ინდოელი სტუმარი შედარებით ნაკლებად მხარჯველუნარიანია“, - აცხადებს შორენა ბერიძე.
Litz Resort-ის გენერალური დირექტორის თქმით, უცხოელების მხრიდან შემოდის როგორც ჯგუფური ისე ინდივიდუალური ჯავშნები. ინდოელების მაგალითზე საშუალო ღამისთევების რაოდენობა 4-5 ღამეა, ხოლო გალფის ქვეყნებიდან ჩამოსული სტუმრების მაგალითზე 3-5 ღამე.
„სტუმრების რაოდენობა ყოველ წელს მატულობს და წელსაც იმედი გაქვს ანალოგიურად იქნება წარმატებული და შედეგიანი. ვინაიდან ჩვენი ძირითადი სეგმენტი ადგილობრივი ბაზარია, ჯავშნების რაოდენობის ზრდას დასვენების აქტიური სეზონის დაწყების შემდეგ ველოდებით. თუმცა ადგილობრივ სტუმრებს აქამდეც აქტიურად ვმასპინძლობდით, ეს იყო სკოლის ბანკეტები, კონფერენციები და ასე შემდეგ“, - აცხადებს სასტუმროს გენერალური დირექტორი.
რაც შეეხება ფასებს, Litz Resort-ის მაგალითზე არ გაზრდილა და მენეჯმენტი 2024 წლის დონეზე ინარჩუნებს.
Litz Resort-ი იდეალური ადგილია სრული განტვირთვისთვის და სრულფასოვანი დასვენებისთვის.
სასტუმროს ყველა - 101 ოთახს აქვს ზღვის სრული ხედი, ზოგ ოთახს ეს ხედი ორი მხრიდან, ზოგს კი ოთხივე მხრიდან აქვს. რეზორტი გარშემორტყმულია ულამაზესი ტყით, სადაც ფეხით და ცხენით სასეირნო ბილიკებია განლაგებული.
„გამომდინარე იქიდან, რომ Litz Resort-ი ლოკაციურად ქალაქიდან ცოტა დაშორებით მდებარეობს და თან მაღლა, ჩვენთან ყველა სერვისი და ინფრასტრუქტურაა იმისთვის, რაც ადამიანს სრულფასოვანი დასვენებისთვის სჭირდება. ეს არის საბილიარდო, ბოულინგი, კინოთეატრი, ბავშვებისთვის რამდენიმე გასართობი სივრცე გაქვს. გაქვს ღია და დახურული აუზები და ასე შემდეგ. უფროსებისთვის გვაქვს სხვადასხვა სახის სათამაშო ოთახები. ჩვენთან ამოსული სტუმარი აუცილებლად მოძებნის მისთვის საინტერესო გასართობს“, - აცხადებს Litz Resort-ის გენერალური დირექტორი.
5 ვარსკვლავიანი სასტუმრო Litz Resort-ი მდებარეობს ბათუმთან ახლოს, კვარიათის მთაზე, ზღვის დონიდან 370 მ სიმაღლეზე.
სასტუმროს ვებგვერდზე განთავსებული ინფორმაციის მიხედვით, 16 დონიანი შენობა იმდენად ორგანულად არის შერწყმული მთის კონტურთან, რომ შორიდან მხოლოდ თანამედროვე „სვანური“კოშკია შესამჩნევი. შენობა მთის კიდეზეა განლაგებული და არაჩვეულებრივ, 360° -იან ხედს იძლევა ქალაქ რიზე-დან (თურქეთი) ბათუმამდე, ხოლო კარგ ამინდში მთელი კავკასიონის ქედის დათვალიერებაა შესაძლებელი. რეზორტი ბათუმის საერთაშორისო აეროპორტიდან 15 კმ-ით არის დაშორებული, აქვს სტუმრების აეროპორტიდან ტრანსპორტირების სერვისი და აქვს საკუთარი ჰელიპორტიც..
სასტუმროს აქვს ავტოფარეხი 40 მანქანაზე, და დამატებით 70-მდე მანქანის განთავსებაა შესაძლებელი ტერიტორიაზე.