მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესი
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ყველა სიახლეტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკა
ფინანსური განათლებასტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველი
საზოგადოებაკიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრება
პერსონალური ფინანსებიპოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსი
ბიზნეს მრჩეველიშაინენერჯიAversi Pharma
flag
AMD 7111.2
0.0033
flag
AZN 1.6049
-0.0007
flag
CNY 37.984
-0.0022
flag
EUR 3.1553
-0.0049
flag
GBP 3.6982
-0.0091
flag
KZT 52.59
-0.0062
flag
TRY 0.0692
-0.0001
flag
USD 2.7283
-0.0005

როგორ ემზადება Castello Mare Hotel & Wellness Resort-ი ზაფხულის ტურისტული სეზონისთვის

news image

სასტუმრო კასტელო მარე • Castello Mare Hotel & Wellness Resort ზაფხულის ტურისტული სეზონისთვის აქტიურად ემზადება. როგორც Business Insider Georgia-სთან ციხისძირში მდებარე აღმასრულებელმა დირექტორმა ზანდა მესხიძემ განაცხადა, მიმდინარე ეტაპზე პოლონეთიდან უკვე აქვთ მყარი ჯავშნები და შესაბამისად წელს პოლონელი სტუმრების მოლოდინში არიან.

„მიმდინარე პერიოდისთვის რაც ზუსტად ვიცით არის ის, რომ პოლონეთის ბაზარი გვემატება აქტიურად. თუმცა ჩვენთვის წამყვანი მაინც შიდა ტურიზმია, იმიტომ ძალიან ბევრი ქართველი სტუმარი გვყავს და მაქსიმალურად ვცდილობთ, რომ მათთვის ცალკე აქციები გვქონდეს. შესაბამისად სეზონზე აქტიურად გვეყოლება, როგორც შიდა ტურისტი ისე გარანტირებულად, კონტაქტის ფარგლებში პოლონელი ტურისტები. იმედი გაქვს, რომ ჩეხეთიდან ნაკადები გააქტიურდება. თუმცა ველოდებით, რომ ინდივიდუალური ჯავშნებიც საკმაოდ ბევრი იქნება, მოთხოვნებია სხვადასხვა ღონისძიებებზე“, - განმარტავს Castello Mare Hotel & Wellness Resort-ის წარმომადგენელი.

იმისათვის, რომ უფრო მეტი სტუმარი მოიზიდოს სასტუმროს მენეჯმენტი სხვადასხვა აქტივობებსაც აანონსებს.

„ვგეგმავთ სხვადასხვა სახის აქტივობებს, რომელიც საინტერესო იქნება ჩვენი სტუმრებისთვის. ტრადიციულად გვექნება სხვადასხვა ტიპის წვეულებები და ფესტივალები. გვაქვს მოლაპარაკებები და შესაძლოა ანიმაციური ელემენტებიც შევმატოთ ჩვენს სასტუმროს.

მენიუ გახალისებულია. დატესტილია სხვადასხვა ახალი კერძი, რომელიც უკვე გამოჩნდება ახალ სეზონზე. იგივე შემადგენლობით და განახლებული ენერგიით დავხვდებით სტუმრებს. გვაქვს ასევე სხვადასხვა გამაჯანსაღებელი პროგრამები, რომელსაც ჩვენ სტუმრებს შევთავაზებთ.

მაქსიმალურად ვცდილობთ, რომ ეს იქნება MICE ტურიზმი, თუ ინდივიდუალური ჯავშნები ვიყოთ კომფორტულები მომხმარებლისთვის“, - აცხადებს ზანდა მესხიძე.

2024 წლის სტატისტიკით Castello Mare Hotel & Wellness Resort ​-ის სტუმრების 70% ადგილობრივები იყვნენ. ირკვევა, რომ მეტი ქართველი ტურისტის მისაზიდად სასტუმროს hotsale.ge-ზე სხვადასხვა სახის აქციები აქვს ჩაშვებული.

„ჩვენ ძალიან ბევრ პლატფორმაზე გაქვს სასტუმრო გამოტანილი და სხვადასხვა კორპუსიც გაქვს და გვაქვს შესაძლებლობა, რომ ფასებს ლავირება გავაკეთოთ. Booking-ზე ქართველი არ ჯავშნის, რადგანაც მათთვის ძალიან კარგ ოფერი გაქვს ჩაშვებული hotsale.ge-ზე“, - განმარტავს ზანდა მესხიძე.

აღსანიშნავია, რომ hotsale.ge არამხოლოდ Castello Mare Hotel & Wellness Resort-ს ფასდაკლების ვაუჩერებს ყიდის, არამედ აღნიშნულ პლატფორმაზე ჯავშნების გაკეთებაცაა შესაძლებელი.

სასტუმრო და გამაჯანსაღებელი კომპლექსი Castello Mare Hotel & Wellness Resort-ი მდებარეობს ციხისძირში, საკურორტო ზონაში, სადაც ზღვა, ცა და ბუნება ქმნის ჰავის უნიკალურობას და დასვენებისთვის საუკეთესო გარემოს.
სასტურმო შედგება სამი განსხვავებული კორპუსისგან: "ვიქტორია," "დიანა," და "ალბა."

 

 

 

 

news banner
გვანცა მახარაძე ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ტურიზმი
image მოთხოვნის ზრდის პარალელურად, აქტიურად განვაგრძეთ ახალციხესა და მის შემოგარენში ტურების ორგანიზებას - Akhaltsikhe Inn

17.06.2025.10:00

სასტუმრო Akhaltsikhe Inn • ახალციხე ინნ-ში განთავსებაზე მოთხოვნა სტაბილურად იზრდება, - აცხადებს Akhaltsikhe Inn-ის მფლობელი კომპანია Inn Hospitality-ს კომერციული დირექტორი ნინა გაჩეჩილაძე. მოთხოვნის და ინტერესის ზრდის მიზეზად ნინა გაჩეჩილაძე საქართველოსადმი უცხოელი ტურისტების დიდ ინტერესს და ასევე კომპანიის მიერ განხორციელებულ მარკეტინგულ კამპანიებს უკავშირებს.

„მოგეხსენებათ, სასტუმრო Akhaltsikhe Inn-ისთვის 2025 წლის ზაფხული სულ რაღაც მეორე სეზონია, თუმცა უკვე შეგვიძლია ვთქვათ, რომ წინასწარი ჯავშნების რაოდენობა და დატვირთულობა საშუალოზე მაღალია. როგორც სეზონის ანალიზი გვიჩვენებს, მოთხოვნა სტაბილურად იზრდება.

ამ ტენდენციას რამდენიმე ფაქტორი განაპირობებს: ერთი მხრივ, გაზრდილია ინტერესი საქართველოს მიმართ ახალი სტრატეგიული ტურისტული ბაზრებიდან, მეორე მხრივ კი — წლის განმავლობაში ჩვენ მიერ ჩატარებულმა აქტიურმა მარკეტინგულმა კამპანიებმა მნიშვნელოვანი გავლენა მოახდინა რეგიონის ცნობადობაზე“, - ამბობს ნინა გაჩეჩილაძე.

ირკვევა, რომ  Inn Hospitality-ს გუნდმა არაერთი შემეცნებითი და საიმიჯო ვიდეორგოლი მოამზადა, რომელიც უძველეს სამცხე-ჯავახეთზე მოგვითხრობს.

„კამპანიაში ჩართულები იყვნენ ადგილობრივი ისტორიკოსები, რომლებმაც უამრავი საინტერესო და აქამდე უცნობი ისტორია გაგვიზიარეს. აღნიშნულმა კამპანიამ დიდი ინტერესით ჩართო შიდა ბაზარი და მნიშვნელოვნად გაზარდა რეგიონით დაინტერესებულების რიცხვი.

მოთხოვნის ზრდის პარალელურად, აქტიურად განვაგრძეთ ტურების ორგანიზება ახალციხესა და მის შემოგარენში. შევიმუშავეთ სპეციალური ტარიფები, რათა სხვადასხვა ასაკის ადამიანისთვის მოგზაურობა და რეგიონის ისტორიის გაცნობა მეტად ხელმისაწვდომი გამხდარიყო.

რაც შეეხება მომავალ სეზონებს — ჩვენი სტრატეგიაა, თადარიგი დავიჭიროთ წინასწარ და მაქსიმალურად უზრუნველვყოთ, რომ სასტუმრო Akhaltsikhe Inn ხშირად მოხვდეს ტურისტული მარშრუტების ფარგლებში როგორც შიდა, ისე საერთაშორისო ტურ-ოპერატორებისთვის“, - აცხადებს გაჩეჩილაძე. 

 

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა