მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ყველა ვიდეოყველა სიახლე
ბიზნეს მედია - Bank of Georgia
flag
AMD 7082.3
0.0108
flag
AZN 1.586
-0.0005
flag
CNY 38.49
0.004
flag
EUR 3.1777
-0.0026
flag
GBP 3.6482
0.0037
flag
KZT 52.86
0.0028
flag
TRY 0.0629
0
flag
USD 2.6966
-0.0004

როგორ ემზადება Castello Mare Hotel & Wellness Resort-ი ზაფხულის ტურისტული სეზონისთვის

news image

სასტუმრო კასტელო მარე • Castello Mare Hotel & Wellness Resort ზაფხულის ტურისტული სეზონისთვის აქტიურად ემზადება. როგორც Business Insider Georgia-სთან ციხისძირში მდებარე აღმასრულებელმა დირექტორმა ზანდა მესხიძემ განაცხადა, მიმდინარე ეტაპზე პოლონეთიდან უკვე აქვთ მყარი ჯავშნები და შესაბამისად წელს პოლონელი სტუმრების მოლოდინში არიან.

„მიმდინარე პერიოდისთვის რაც ზუსტად ვიცით არის ის, რომ პოლონეთის ბაზარი გვემატება აქტიურად. თუმცა ჩვენთვის წამყვანი მაინც შიდა ტურიზმია, იმიტომ ძალიან ბევრი ქართველი სტუმარი გვყავს და მაქსიმალურად ვცდილობთ, რომ მათთვის ცალკე აქციები გვქონდეს. შესაბამისად სეზონზე აქტიურად გვეყოლება, როგორც შიდა ტურისტი ისე გარანტირებულად, კონტაქტის ფარგლებში პოლონელი ტურისტები. იმედი გაქვს, რომ ჩეხეთიდან ნაკადები გააქტიურდება. თუმცა ველოდებით, რომ ინდივიდუალური ჯავშნებიც საკმაოდ ბევრი იქნება, მოთხოვნებია სხვადასხვა ღონისძიებებზე“, - განმარტავს Castello Mare Hotel & Wellness Resort-ის წარმომადგენელი.

იმისათვის, რომ უფრო მეტი სტუმარი მოიზიდოს სასტუმროს მენეჯმენტი სხვადასხვა აქტივობებსაც აანონსებს.

„ვგეგმავთ სხვადასხვა სახის აქტივობებს, რომელიც საინტერესო იქნება ჩვენი სტუმრებისთვის. ტრადიციულად გვექნება სხვადასხვა ტიპის წვეულებები და ფესტივალები. გვაქვს მოლაპარაკებები და შესაძლოა ანიმაციური ელემენტებიც შევმატოთ ჩვენს სასტუმროს.

მენიუ გახალისებულია. დატესტილია სხვადასხვა ახალი კერძი, რომელიც უკვე გამოჩნდება ახალ სეზონზე. იგივე შემადგენლობით და განახლებული ენერგიით დავხვდებით სტუმრებს. გვაქვს ასევე სხვადასხვა გამაჯანსაღებელი პროგრამები, რომელსაც ჩვენ სტუმრებს შევთავაზებთ.

მაქსიმალურად ვცდილობთ, რომ ეს იქნება MICE ტურიზმი, თუ ინდივიდუალური ჯავშნები ვიყოთ კომფორტულები მომხმარებლისთვის“, - აცხადებს ზანდა მესხიძე.

2024 წლის სტატისტიკით Castello Mare Hotel & Wellness Resort ​-ის სტუმრების 70% ადგილობრივები იყვნენ. ირკვევა, რომ მეტი ქართველი ტურისტის მისაზიდად სასტუმროს hotsale.ge-ზე სხვადასხვა სახის აქციები აქვს ჩაშვებული.

„ჩვენ ძალიან ბევრ პლატფორმაზე გაქვს სასტუმრო გამოტანილი და სხვადასხვა კორპუსიც გაქვს და გვაქვს შესაძლებლობა, რომ ფასებს ლავირება გავაკეთოთ. Booking-ზე ქართველი არ ჯავშნის, რადგანაც მათთვის ძალიან კარგ ოფერი გაქვს ჩაშვებული hotsale.ge-ზე“, - განმარტავს ზანდა მესხიძე.

აღსანიშნავია, რომ hotsale.ge არამხოლოდ Castello Mare Hotel & Wellness Resort-ს ფასდაკლების ვაუჩერებს ყიდის, არამედ აღნიშნულ პლატფორმაზე ჯავშნების გაკეთებაცაა შესაძლებელი.

სასტუმრო და გამაჯანსაღებელი კომპლექსი Castello Mare Hotel & Wellness Resort-ი მდებარეობს ციხისძირში, საკურორტო ზონაში, სადაც ზღვა, ცა და ბუნება ქმნის ჰავის უნიკალურობას და დასვენებისთვის საუკეთესო გარემოს.
სასტურმო შედგება სამი განსხვავებული კორპუსისგან: "ვიქტორია," "დიანა," და "ალბა."

 

 

 

 

news banner
გვანცა მახარაძე ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ტურიზმი
image ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მასშტაბური მარკეტინგული კამპანია სპარსეთის ყურის ქვეყნებში

25.12.2025.10:36

სპარსეთის ყურის ქვეყნებიდან მაღალმხარჯველი ტურისტული ნაკადების მოზიდვის მიზნით საქართველოს ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ წელს ბოლო შემაჯამებელი ღონისძიებები გამართა.

მარკეტინგული კამპანიის ფარგლებში, არაბთა გაერთიანებულ საამიროებში, დუბაიში, Dubai Festival City Mall-ში, ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია სპეციალური სტენდით წარდგა, რომელიც საქართველოს ოთხი სეზონის ამსახველი ვიზუალებით იყო გაფორმებული.

3 დღის განმავლობაში, Dubai Festival City Mall-ის სტუმრებს საშუალება ჰქონდათ გასცნობოდნენ საქართველოს ტურისტულ პროდუქტებს, ზამთრის კურორტებს, კულტურას, VR სათვალეების საშუალებით ვირტუალურად ემოგზაურათ საქართველოს ოთხ სეზონიან კურორტებზე. ვიზიტორებმა ინფორმაცია მიიღეს ტურისტული მიმართულებების შესახებ.

ღონისძიება სპარსეთის ყურეში ერთ-ერთი უმსხვილეს მარკეტინგულ კომპანიასთან FLC თანამშრომლობით დუბაის ერთ-ერთ უმსხვილეს Dubai Festival City Mall-ში, რომელსაც ყოველკვირეულად 500 ათასზე მეტი ვიზიტორი სტუმრობს.

დუბაიში გამართული ღონისძიების პარალელურად, ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ საქართველოში არაბთა გაერთიანებული საამიროებიდან, საუდის არაბეთიდან, ქუვეითიდან წამყვან ტუროპერატორებსა და მედიის წარმომადგენლებს უმასპინძლა.

ადმინისტრაციის ორგანიზებით, 10 უცხოელ ტუროპერატორს 40-მდე ქართული ტურისტული კომპანიის წარმომადგენელი შეხვდა, B2B ფორმატის ფარგლებში მოწყობილ შეხვედრაზე თანამშროლობის გაღრმავებისა და საქართველოში ერთობლივი ტურების მოწყობის საკითხები განიხილეს.

უცხოელმა ტუროპერატორებმა თბილისსთან ერთად მოინახულეს გუდაური, სტეფანწმინდა, გაეცნენ ზამთრის კურორტების ინფრასტრუქტურას, დაათვალიერეს სასტუმროები, ეწვივნენ კახეთს, სადაც სტუმრებისთვის კერძების დეგუსტაცია მოეწყო.

ინფოტურთან ერთად ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ ახლო აღმოსავლეთის სხვადასხვა გამოცემების წარმომადგენლებსა და ბლოგერებს უმასპინძლა.

მედია ტურის მონაწილეები ესტუმრნენ საქართველოს სხვადასხვა რეგიონს, ზამთრის კურორტებს, გაეცნენ ტურისტულ პოტენციალს.

უცხოელი ბლოგერები და ინფლუენსერები საქართველოს კულტურის, ტურისტული პროდუქტებისა და სამზარეულოს შესახებ ვრცელ სტატიებს ამზადებენ, რაც სოციალური ქსელებით, ონლაინ და ბეჭდური გამოცემებით გავრცელდება სპარსეთის ყურის ქვეყნებში.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა