მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიყველა ვიდეოყველა სიახლე
flag
AMD 7111
0.0011
flag
AZN 1.6031
0.0003
flag
CNY 38.283
0.0007
flag
EUR 3.2034
0.0066
flag
GBP 3.6759
0.0034
flag
KZT 49.84
0.0019
flag
TRY 0.0655
0
flag
USD 2.7263
0.0005

რა სიახლეებს სთავაზობს Hotel Solo Grand მომხმარებლებს

news image

დატვირთული 2024 წლის შემდეგ, ასევე დატვირთულ 2025 წელს პროგნოზირებენ Hotel Solo Grand-ში, სადაც ჯავშნები აქტიურად მიმდინარეობს, და მაღალი სეზონი უკვე მაისიდან მოსალოდნელია. როგორც Business Insider Georgia-ს სასტუმროს გაყიდვების მენეჯერმა, ზურაბ გორგოძემ, განუცხადა, 2024 წელს სასტუმრო ოთხივე სეზონზე სრული დატვირთვით ფუნქციონირებდა, ხოლო არსებული ჯავშნების მიხედვით, 2025 წელიც წარმატებული იქნება.

„სასტუმრო 2023 წლის ივლისში გაიხსნა, და 2024 წლის განმავლობაში ოთხივე სეზონზე საკმაოდ მაღალი დატვირთვით ვმუშაობდით.

2024 წელს აქტიურად გვყავდა სტუმრები რუმინეთიდან, პოლონეთიდან, შვეიცარიიდან და ავსტრიიდან. 2023 წლის იმავე პერიოდთან შედარებით (ზაფხულიდან წლის ბოლომდე), ახალი მომხმარებლების რაოდენობა 95%-ით გაიზარდა.

ზოგადად, ადგილი, სადაც სასტუმრო მდებარეობს, ტანას და თეძამის დაცულ ლანდშაფტზე არსებული გამაჯანსაღებელი კურორტია, სადაც საქართველოს მასშტაბით ყველაზე მაღალი დამტვერვის მაჩვენებელი ფიქსირდება. წლის განმავლობაში დამტვერვის ყველაზე მაღალი პერიოდი მაისსა და ივნისშია, რაც სამკურნალო-გამაჯანსაღებელი თვისებებით გამოირჩევა. ეს განსაკუთრებით სასარგებლოა ბრონქების, ასთმისა და რესპირატორული პრობლემების მქონე ადამიანებისთვის, რის გამოც მოთხოვნა ყოველწლიურად იზრდება,“ – აცხადებს Hotel Solo Grand-ის გაყიდვების მენეჯერი.

მისი თქმით, ზაფხულის სეზონისთვის მოთხოვნა უკვე არსებობს როგორც ინდივიდუალური, ისე ჯგუფური ტურების მიმართულებით.

„მოთხოვნის ზრდა უკვე დაწყებულია, და აპრილიდან ჯგუფური ტურების ჯავშნებიც გვაქვს. Hotel Solo Grand იდეალური ადგილია ბიზნეს-შეხვედრებისთვისა და კონფერენციებისთვის. სასტუმროსთან ახლოს „მაგთის“ ორი ანძა მდებარეობს, რაც უზრუნველყოფს მაღალსიჩქარიან ინტერნეტს და ხელს უწყობს მაღალი ხარისხის შეხვედრების ორგანიზებას. უშუალოდ მაისიდან კი იწყება დამტვერვის სეზონი, თუმცა აპრილის შუა რიცხვებიდან უკვე ვთბობთ გარე აუზს, რომელიც სტუმრებს სექტემბრის ბოლომდე ექნებათ ხელმისაწვდომი,“ – აღნიშნავს ზურა გორგოძე.

Hotel Solo Grand-ის გაყიდვების ხელმძღვანელი მიიჩნევს, რომ სტუმრების რაოდენობა მზარდი იქნება, რადგან სასტუმროს ცნობადობა იზრდება და აქტიურად მიმდინარეობს თანამშრომლობა სხვადასხვა ტუროპერატორებთან, რის შედეგადაც უცხოეთიდან ჯგუფური ტურების დიდი მოლოდინია.

„აქტიურად დავიწყეთ თანამშრომლობა ტურისტულ კომპანიებთან და ველოდებით ბევრ ჯგუფს პოლონეთიდან, რუმინეთიდან, აღმოსავლეთ და ცენტრალური ევროპის ქვეყნებიდან. რაც მთავარია, სასტუმროს ფასები უკვე ორი წელია უცვლელია, და 2025 წელსაც იგივე ტარიფებს შევინარჩუნებთ,“ – აღნიშნავს ზურა გორგოძე.

მიმდინარე წელს სასტუმროს სტუმრებს სიახლეც დახვდებათ – მინი იპოდრომი, სადაც ცხენებით გასეირნება იქნება შესაძლებელი.

„დავამატეთ მინი იპოდრომი, სადაც სტუმრებს ცხენებით გასეირნება შეეძლებათ. ამ დროისთვის 6 ცხენი გვყავს, და 30-წუთიანი გასეირნების სერვისის ღირებულება 30 ლარია,“ – აცხადებს სასტუმროს წარმომადგენელი.

რკო

ახალი კოლექცია

--> news banner
ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ტურიზმი
image easyJet-თან ერთად ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია რამდენიმე თვიან, საკმაოდ წარმატებულ კამპანიას აწარმოებს თბილისისა და საქართველოს ცნობადობის ამაღლებისთვის - მაია ომიაძე

29.09.2025.16:50

საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი მაია ომიაძე ჰონგ-კონგში გამართულ საავიაციო ფორუმს Routes Awards 2025 ეხმაურება, სადაც საქართველოს დედაქალაქი  ყურადღების ცენტრში მოხვდა, როგორც ბრიტანული ავიაკომპანიის easyJet-ის ავიაქსელში ერთ-ერთი ახალი წამყვანი მიმართულება. easyJet-ი ავიაქსელის სტრატეგიული გაფართოებითა და 2025 წელს ახალი მიმართულებების დამატების გამო, Routes Award 2025-ის ჟიურიმ მსოფლიოს საუკეთესო ავიაკომპანიად დაასახელა. 

როგორც მაია ომიაძე აღნიშნავს, თბილისი ერთ-ერთია იმ ახალ სტრატეგიულ მიმართულებებს შორის, რომლის გამოც Routes Award 2025-ის ჟიურიმ easyJet-ი მსოფლიოს საუკეთესო ავიაკომპანიად დაასახელა.

„easyJet-თან ერთად ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია რამდენიმეთვიან, საკმაოდ წარმატებულ კამპანიას აწარმოებს თბილისისა და საქართველოს ცნობადობის ამაღლებისთვის. კამპანიის ფარგლებში გაიმართა რამდენიმე ე.წ. როუდშოუ, ჩვენ ვუმასპინძლეთ უცხოური მედიის წარმომადგენლებს. სწორედ ამ ფაქტმა ხელი შეუწყო, რომ easyJet-ის მომხმარებლებში თბილისი პოპულარული მიმართულება გამხდარიყო“, - აცხადებს მაია ომიაძე. 

საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მარკეტინგული კამპანიის ერთ-ერთი ნაწილი easyJet-თან თანამშრომლობას გულისხმობს. კამპანიის ფარგლებში, დაჯავშნის საერთაშორისო პლატფორმაზე skyscanner მომზადდა ციფრული ბანერები საქართველოს შესახებ. 

ბრიტანული მედიის წარმომადგენლები საქართველოს ტურისტულ მიმართულებას ეცნობიან. ავიაკომპანიასთან თანამშრომლობით, პოპულარული მედიასაშუალებების: The Sun, The Mirror / The Daily Express, TTG, PA Media,  წარმომადგენლები საქართველოს სტუმრობენ.  ბრიტანელი ჟურნალისტები თბილისის, მცხეთის, წალკის, უფლისციხისა და საქართველოს სხვა ტურისტულად საინტერესო ადგილების შესახებ სტატიებს ამზადებენ. 

პირველი რეისი საქართველოს მიმართულებით ბრიტანულმა ბიუჯეტურმა ავიაკომპანიამ მიმდინარე წლის 31 მარტს შეასრულა. ავიაკომპანია თბილისის მიმართულებით ფრენებს ლონდონიდან, ჟენევიდან და მილანიდან კვირაში ჯამურად 6 სიხშირით ასრულებს.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა