მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიყველა ვიდეოყველა სიახლე
flag
AMD 7111
0.0011
flag
AZN 1.6031
0.0003
flag
CNY 38.283
0.0007
flag
EUR 3.2034
0.0066
flag
GBP 3.6759
0.0034
flag
KZT 49.84
0.0019
flag
TRY 0.0655
0
flag
USD 2.7263
0.0005

ევროპის მიმართულებებიდან, საიდანაც პირდაპირი ფრენები გვაქვს, გაცილებით მეტი სტუმარი შემოდის - ნატა კვაჭანტირაძე

news image

მაჩვენებელი, რომელიც გამოქვეყნდა აჩვენებს, რომ გაუმჯობესებულია ის შედეგები რაც ამ პერიოდში გამოწვევების ფონზეც შეიძლება იყოს, - ამის შესახებ საქართველოს ტურიზმის ასოციაციის ხელმძღვანელმა ნატა კვაჭანტირაძემ განაცხადა, რომელმაც 2025 წლის 6 თვის ტურიზმის სტატისტიკა შეაფასა. 


გამოქვეყნებული მაჩვენებლების თანახმად, 2025 წლის იანვარ-ივნისში ( I-II კვარტალი) საქართველოში ტურისტული ვიზიტების რეკორდული მაჩვენებელი დაფიქსირდა და ისტორიულ მაქსიმუმს, 2.3 მილიონ ვიზიტს მიაღწია. საერთაშორისო მოგზაურის ვიზიტების რაოდენობამ კი 3.2 მილიონი შეადგინა.

იგივე საანგარიშო პერიოდში, 2024 წელთან შედარებით, საერთაშორისო მოგზაურების რაოდენობა 4.4%-ით, საერთაშორისო ვიზიტორების 4.6%-ით, ხოლო საერთაშორისო ტურისტების 6.9%-ით გაიზარდა.

„ჯერ სეზონი არ დასრულებულა და სტატისტიკური მონაცემები, რომელიც გამოქვეყნდა იძლევა იმის აღქმას რომ ჯერ კიდევ რაოდენობრივ ჭრილში არ გაქვს ის სურათი რაც შეიძლება იყოს ზაფხულის სეზონისთვის. თუმცა მაჩვენებელი, რომელიც გამოქვეყნდა აჩვენებს, რომ გაუმჯობესებულია ის შედეგები რაც ამ პერიოდში გამოწვევების ფონზეც შეიძლება იყოს. ზაფხულის პერიოდი ჯერ კიდევ წინ არის და კერძო სექტორი ყველაფერს აკეთებს იმისთვის, რომ რაც შეიძლება მეტი სტუმარი შემოიყვანოს ჩვენს ქვეყანაში. იქიდან გამომდინარე, რომ ის დანახარჯები, რომელიც სექტორმა გაწია წლის დასაწყისიდან სხვადასხვა საერთაშორისო გამოფენებში იყოს გამართლებული და ეს გამართლება აისახოს ტურისტების რაოდენობაზე.

ასოციაციის წევრების მოკვლევის საფუძველზე არის იმის დაფიქსირების საშუალება, რომ ასოციაციის წევრები აქტიურად მუშაობენ საერთაშორისო პარტნიორებთან, როგორც ევროპის, ისე აზიის მიმართულებით. რაც შეეხება კომპანიებს, რომელიც აქცენტს უშუალოდ ევროპის მიმართულებაზე აკეთებენ ჯერ კიდევ უწევთ აქტიური მუშაობა იმისთვის, რომ ქვეყანა როგორც მნიშვნელოვანი დანიშნულების ადგილი კიდევ იყოს მათი თვალსაწიერის არეალში. ამისათვის ძალიან ბევრს შრომობს ზოგადად ტურისტული კომპანიები. რაც შეეხება აზიის ქვეყნებს, ეს მიმართულება ისედაც გააქტიურებულია ამ პერიოდის განმავლობაში, რასაც პირდაპირი ავიამიმოსვლები უწყობს ხელს. თუმცა ევროპის მიმართულებები, საიდანაც პირდაპირი ავიამიმართულებებიც ფიქსირდება, გაცილებით მეტი სტუმარი შემოდის ქვეყანაში. ამას ტურისტული კომპანიები ცალსახად აღნიშნავენ. თუმცა ეს არ არის ის მაჩვენებელი, რაც ამ პერიოდისთვის კმაყოფილების შეგრძნებას გვიტოვებდეს. პირიქით, ახლა არის უფრო მეტად გააქტიურების დრო. კიდევ უფრო მეტ გამოფენებში უნდა მივიღოთ მონაწილეობა, კიდევ უფრო მეტად უნდა გავააქტიუროთ მარკეტინგული აქტივობები. როგორც ვიცი ჩრდილო ევროპის ქვეყნებში დაგეგმილია აქტიური მარკეტინგული კამპანიები, რადგანაც მარკეტინგული კამპანიები ნიშნავს, რომ კიდევ უფრო გავზარდოთ ცნობიერება და ცნობადობა საქართველოს მისამართით, როგორც საქართველო - სამოგზაურო ადგილი, უსაფრთხო და საინტერესო ქვეყანა, როგორც თავისი ავთენტურობით, კულტურით, გასტრონომიით. თავისთავად ამაზე აქცენტირება ბევრ ქვეყანაში უნდა გაკეთდეს, რათა ჩვენ ქვეყანა ტურისტულად ვიყოთ წარმატებული, არამხოლოდ სეზონზე, არამედ მთელი წლის განმავლობაში“, - აღნიშნა ნატა კვაჭანტირაძემ.

მან არსებულ გამოწვევებზეც ისაუბრა, რაც ტურიზმზეც პოვებს ასახვას. 

„ყოველ წელს მოჰყვება გამოწვევები, როგორც ქვეყნის შიგნით, ისე გლობალური მასშტაბით. შესაბამისად ტურიზმი არის ის მიმართულება, რომელზედაც ძალიან მყისიერად მოქმედებს ნებისმიერი გამოწვევა და თავისთავად ის ფაქტი, რომ რეგიონის ჭრილში საომარი მოქმედებებია ესეც აისახება ტურიზმის განვითარებაზე“, - აღნიშნა კვაჭანტირაძემ.

news banner
მაია არაბიძე ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ტურიზმი
image easyJet-თან ერთად ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია რამდენიმე თვიან, საკმაოდ წარმატებულ კამპანიას აწარმოებს თბილისისა და საქართველოს ცნობადობის ამაღლებისთვის - მაია ომიაძე

29.09.2025.16:50

საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი მაია ომიაძე ჰონგ-კონგში გამართულ საავიაციო ფორუმს Routes Awards 2025 ეხმაურება, სადაც საქართველოს დედაქალაქი  ყურადღების ცენტრში მოხვდა, როგორც ბრიტანული ავიაკომპანიის easyJet-ის ავიაქსელში ერთ-ერთი ახალი წამყვანი მიმართულება. easyJet-ი ავიაქსელის სტრატეგიული გაფართოებითა და 2025 წელს ახალი მიმართულებების დამატების გამო, Routes Award 2025-ის ჟიურიმ მსოფლიოს საუკეთესო ავიაკომპანიად დაასახელა. 

როგორც მაია ომიაძე აღნიშნავს, თბილისი ერთ-ერთია იმ ახალ სტრატეგიულ მიმართულებებს შორის, რომლის გამოც Routes Award 2025-ის ჟიურიმ easyJet-ი მსოფლიოს საუკეთესო ავიაკომპანიად დაასახელა.

„easyJet-თან ერთად ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია რამდენიმეთვიან, საკმაოდ წარმატებულ კამპანიას აწარმოებს თბილისისა და საქართველოს ცნობადობის ამაღლებისთვის. კამპანიის ფარგლებში გაიმართა რამდენიმე ე.წ. როუდშოუ, ჩვენ ვუმასპინძლეთ უცხოური მედიის წარმომადგენლებს. სწორედ ამ ფაქტმა ხელი შეუწყო, რომ easyJet-ის მომხმარებლებში თბილისი პოპულარული მიმართულება გამხდარიყო“, - აცხადებს მაია ომიაძე. 

საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მარკეტინგული კამპანიის ერთ-ერთი ნაწილი easyJet-თან თანამშრომლობას გულისხმობს. კამპანიის ფარგლებში, დაჯავშნის საერთაშორისო პლატფორმაზე skyscanner მომზადდა ციფრული ბანერები საქართველოს შესახებ. 

ბრიტანული მედიის წარმომადგენლები საქართველოს ტურისტულ მიმართულებას ეცნობიან. ავიაკომპანიასთან თანამშრომლობით, პოპულარული მედიასაშუალებების: The Sun, The Mirror / The Daily Express, TTG, PA Media,  წარმომადგენლები საქართველოს სტუმრობენ.  ბრიტანელი ჟურნალისტები თბილისის, მცხეთის, წალკის, უფლისციხისა და საქართველოს სხვა ტურისტულად საინტერესო ადგილების შესახებ სტატიებს ამზადებენ. 

პირველი რეისი საქართველოს მიმართულებით ბრიტანულმა ბიუჯეტურმა ავიაკომპანიამ მიმდინარე წლის 31 მარტს შეასრულა. ავიაკომპანია თბილისის მიმართულებით ფრენებს ლონდონიდან, ჟენევიდან და მილანიდან კვირაში ჯამურად 6 სიხშირით ასრულებს.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა