მოთხოვნა გაზრდილია და სასტუმრო 100%-იანი დატვირთულობით მუშაობს - Radisson RED Tbilisi
ბოლო კვირების განმავლობაში სასტუმროზე მოთხოვნა უპრეცედენტოდ გაზრდილია და Radisson RED Tbilisi 100%-იანი დატვირთულობით მუშაობს, - ამის შესახებ Business Insider Georgia-სთან სასტუმრო Radisson RED Tbilisi-ს მარკეტინგის ხელმძღვანელმა ბესო გოგინავამ განაცხადა. მისივე თქმით, ზაფხულის თვეებზე სასტუმროს მაგალითზე ჯავშნების რაოდენობა საკმაოდაა გაზრდილი.
„შეგვიძლია, ვთქვათ, რომ ჩვენთან სეზონი უკვე დაიწყო. ბოლო კვირებში მოთხოვნა Radisson RED-ზე გაზრდილია და სასტუმრო 100%-იანი დატვირთულობით მუშაობს. ზაფხულის თვეებზეც უკვე საკმაოდ ბევრი ჯავშანი გვაქვს მიღებული. სასტუმრო აქტიურად იღებს მონაწილეობას საერთაშორისო ტურისტულ გამოფენებში, ვთანამშრომლობთ უცხოურ მედიასა და ინფლუენსერებთან. ძალიან დიდ ყურადღებას ვუთმობთ ციფრულ მარკეტინგს, რათა ნებისმიერი მოგზაურისთვის ყველგან ხელმისაწვდომი ვიყოთ და ვიყოთ დაჯავშნის პროცესი მათ მაქსიმალურად გავუმარტივოთ“, - აცხადებს ბესო გოგინავა.
Radisson RED Tbilisi-ს მარკეტინგის ხელმძღვანელი ამბობს, რომ ამ ეტაპზე Radisson RED გლობალურ ბაზარზე ძალიან სწრაფად იზრდება, რაც ბრენდზე მზარდი მოთხოვნით არის განპირობებული.
„გეტყვით იმასაც, რომ Radisson RED Tbilisi მსოფლიოში RED ბრენდის ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული სასტუმროა. ამ ეტაპზე, სტუმრების ყველაზე დიდი წილი არაბეთის გაერთიანებული საამიროებიდან შემოდის. ზრდის ტენდენცია ფიქსირდება თურქეთიდან, ჩინეთიდან და ევროპის ქვეყნებიდან“, - ამბობს Radisson RED Tbilisi-ს მარკეტინგის ხელმძღვანელი.
ქართულ ბაზარზე ახალი ავიაკომპანიების შემოსვლას Radisson RED Tbilisi-ს მენეჯმენტი დიდი მნიშვნელობას ანიჭებს და ამბობს, რომ სტუმრების ზრდას სწორედ იმ ქვეყნებიდან ელოდებიან, საიდანაც თბილისის საერთაშორისო აეროპორტში პირდაპირი რეისები სრულდება და ემატება.
„ახალი ავიაკომპანიების შემოსვლა მთელი მასპინძლობის ინდუსტრიისთვის ძალიან მნიშვნელოვანია. შესაბამისად, ველოდებით სტუმრების გაზრდას იმ ქვეყნებიდან, რომლებსაც აღნიშნული ავიაკომპანიები საქართველოს პირდაპირ დააკავშირებენ“, - ამბობს ბესო გოგინავა.
სასტუმრო Radisson RED Tbilisi, რომელიც საღამოების გასატარებლად იდეალური ადგილია, სტუმრებისთვის ბევრ სიახლეს ამზადებს.
„RED YARD 4 აპრილს კარებს ახალი სეზონისთვის გახსნის. სტუმრებს ბევრი სიახლე ელოდება, როგორც მენიუს, ასევე ღონისძიებების მიმართულებით. ჩვენი ძალიან ტრენდული Summer Vibes Fest წელს მეორედ ჩატარდება. აქვე ექსკლუზიურად გაგიმხელთ იმასაც, რომ გასტრონომიული მიმართულებით თბილისს ძალიან საინტერესო სიახლეს ვუმზადებთ, რომელსაც უახლოეს დღეებში საზოგადოება თქვენი პლატფორმის მეშვეობით შეიტყობს“, - აცხადებს Radisson RED Tbilisi-ს მარკეტინგის ხელმძღვანელი.
დღის ტოპ 10 სიახლე
მოსაზრება
ჩვენი ამოცანაა, ბიზნეს სექტორის ინტერესების წარმოდგენა
საჭიროა, ამ დადგენილებების მოდიფიცირება ისეთი გზით, რომ არ დაზიანდეს არც ბიზნესის და არც სახელმწიფოს ინტერესები.
სხვა სიახლეები
23.04.2025
2025 წლის I კვარტალში საქართველომ მოგზაურობიდან 826.0 მილიონი აშშ დოლარის შემოსავალი მიიღო, რაც წინა წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით, 2.3%-ით მეტია.
2025 წლის I კვარტალში საერთაშორისო მოგზაურობიდან მიღებული შემოსავლების თვალსაზრისით, მაღალი პროცენტული ზრდა დაფიქსირდა აზერბაიჯანიდან - 19.8 % და საუდის არაბეთიდან - 12.3%. ამავდროულად სტატისტიკის მიხედვით, მაღალი ზრდის ტემპით გამოირჩევა ისრაელიდან მიღებული მოგზაურობიდან შემოსავლები, რომელმაც 2025 წლის I კვარტალში წინა წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით 73.7%-იანი ზრდა აჩვენა და 114.2 მლნ აშშ დოლარს გაუტოლდა.
საერთაშორისო მოგზაურობიდან მიღებულ შემოსავალში 2025 წლის I კვარტალში ევროკავშირის ქვეყნების წილი 12.5%-ით განისაზღვრა და 103.2 მილიონ აშშ დოლარს გაუტოლდა.
კლების ტენდენციით ხასიათდება რუსეთიდან მიღებული მოგზაურობიდან შემოსავლები - 2025 წლის I კვარტალში რუსეთიდან საქართველოში მოგზაურობით მიღებული შემოსავალი 17.2%-ით შემცირდა.
საქართველოს შემოსავლები ტურიზმიდან 2025 წლის პირველ კვარტალში შემდეგნაირად ნაწილდება:
ქვეყანა |
საერთაშორისო მოგზაურობიდან მიღებული შემოსავალი, მილიონი აშშ დოლარი |
აზერბაიჯანი |
48.6 |
ბელარუსი |
15.9 |
თურქეთი |
107.1 |
ირანი |
27.2 |
ისრაელი |
114.2 |
რუსეთი |
141.8 |
საუდის არაბეთი |
8.7 |
სომხეთი |
28.2 |
უკრაინა |
33.7 |
ევროკავშირი |
103.2 |
დანარჩენი ქვეყნები |
197.4 |