მთავარიბიზნესიეკონომიკატურიზმი
ფინანსებიჯანდაცვასპორტიყველა სიახლე
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრებაპერსონალური ფინანსები
პოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიშაინენერჯი
flag
AMD 7115.7
0.0168
flag
AZN 1.6118
0.0003
flag
CNY 37.951
-0.0055
flag
EUR 3.0815
-0.0083
flag
GBP 3.6605
-0.0097
flag
KZT 53.51
-0.0015
flag
TRY 0.0705
-0.0001
flag
USD 2.7401
-0.0005

მარკეტინგული კამპანიები ევროპის სხვადასხვა ქალაქებში უფრო მეტად შეუწყობს ხელს მაღალმხარჯველი ტურისტების მოზიდვას და გააცნობს მათ საქართველოს - HSC Group Hospitality

news image

ევროპულ ქვეყნებში საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ახალი მარკეტინგული კამპანიის მნიშვნელობაზე საუბრობს  HSC Group Hospitality დირექტორი და სასტუმრო Glarros OldTown-ის მმართველი გიორგი დოლიძე.

„მარკეტინგული კამპანიები, რომლებიც განკუთვნილია ევროპის სხვადასხვა ქალაქებსა თუ ლოკაციებზე, საიდანაც საქართველოს მიმართულებით გვაქვს პირდაპირი ფრენები, კიდევ უფრო მეტად შეუწყობს ხელს ევროპელი, მაღალმხარჯველი ტურისტების მოზიდვას და გააცნობს მათ საქართველოს, როგორც ოთხი სეზონის მიმართულების პოტენციალს.  სწორედ იქაა საჭირო მარკეტინგი და პოპულარიზაციის გაზრდა, საიდანაც გვაქვს პირდაპირი ფრენა და როდესაც ყველა ერთობლივად მივმართავთ სხვადასხვა აქტივობებსა და ძალისხმევას კონკრეტული სამიზნე აუდიტორიისკენ, საიდანაც გვიწყობს ხელს საჰაერო პირდაპირი გზები, საერთო მუშაობა გამოიღებს სასურველს შედეგებს, რასაც ევროპელი ტურისტების გაზრდილი რაოდენობა და მაღალმხარჯველი  ტურისტების ქვეყნისადმი მეტი დაინტერესება წარმოადგენს“-აცხადებს გიორგი დოლიძე.

HSC Group Hospitality დირექტორისა და სასტუმრო Glarros OldTown-ის მმართველის თქმით, მნიშვნელოვანია ევროპული ბაზრებიდან ტურისტული ნაკადების გაზრდა საქართველოში.

„ჩვენი ქვეყნისთვის შეუცვლელი და ერთმნიშვნელოვნად საჭიროა ევროპელი ვიზიტორების გაზრდილი რიცხვი და ყველამ ერთად უნდა ვიზრუნოთ იმისთვის, რომ საქართველო ევროპელი ტურისტისთვის ეტაპობრივად გავხადოთ პრიორიტეტული ლოკაცია. ჩვენი ქვეყნის კულტურა, ისტორია, გასტრონომია, ბუნება, ღვინო და სხვა მრავალი ასპექტი ქმნის სწორედ იმ ფასეულობებს, რასაც ვფიქრობ, გამორჩეულად ევროპელი ტურისტი აფასებდა და კიდევ უფრო მეტად დააფასებს“-განაცხადა გიორგი დოლიძემ.

news banner
მაია არაბიძე ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











მოსაზრება

quote

ჩვენი ამოცანაა, ბიზნეს სექტორის ინტერესების წარმოდგენა

საჭიროა, ამ დადგენილებების მოდიფიცირება ისეთი გზით, რომ არ დაზიანდეს არც ბიზნესის და არც სახელმწიფოს ინტერესები.

author სოსო ფხაკაძე

სხვა სიახლეები

ტურიზმი
image მარკეტინგული კამპანიები ევროპის სხვადასხვა ქალაქებში უფრო მეტად შეუწყობს ხელს მაღალმხარჯველი ტურისტების მოზიდვას და გააცნობს მათ საქართველოს - HSC Group Hospitality

20.05.2025.12:02

ევროპულ ქვეყნებში საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ახალი მარკეტინგული კამპანიის მნიშვნელობაზე საუბრობს  HSC Group Hospitality დირექტორი და სასტუმრო Glarros OldTown-ის მმართველი გიორგი დოლიძე.

„მარკეტინგული კამპანიები, რომლებიც განკუთვნილია ევროპის სხვადასხვა ქალაქებსა თუ ლოკაციებზე, საიდანაც საქართველოს მიმართულებით გვაქვს პირდაპირი ფრენები, კიდევ უფრო მეტად შეუწყობს ხელს ევროპელი, მაღალმხარჯველი ტურისტების მოზიდვას და გააცნობს მათ საქართველოს, როგორც ოთხი სეზონის მიმართულების პოტენციალს.  სწორედ იქაა საჭირო მარკეტინგი და პოპულარიზაციის გაზრდა, საიდანაც გვაქვს პირდაპირი ფრენა და როდესაც ყველა ერთობლივად მივმართავთ სხვადასხვა აქტივობებსა და ძალისხმევას კონკრეტული სამიზნე აუდიტორიისკენ, საიდანაც გვიწყობს ხელს საჰაერო პირდაპირი გზები, საერთო მუშაობა გამოიღებს სასურველს შედეგებს, რასაც ევროპელი ტურისტების გაზრდილი რაოდენობა და მაღალმხარჯველი  ტურისტების ქვეყნისადმი მეტი დაინტერესება წარმოადგენს“-აცხადებს გიორგი დოლიძე.

HSC Group Hospitality დირექტორისა და სასტუმრო Glarros OldTown-ის მმართველის თქმით, მნიშვნელოვანია ევროპული ბაზრებიდან ტურისტული ნაკადების გაზრდა საქართველოში.

„ჩვენი ქვეყნისთვის შეუცვლელი და ერთმნიშვნელოვნად საჭიროა ევროპელი ვიზიტორების გაზრდილი რიცხვი და ყველამ ერთად უნდა ვიზრუნოთ იმისთვის, რომ საქართველო ევროპელი ტურისტისთვის ეტაპობრივად გავხადოთ პრიორიტეტული ლოკაცია. ჩვენი ქვეყნის კულტურა, ისტორია, გასტრონომია, ბუნება, ღვინო და სხვა მრავალი ასპექტი ქმნის სწორედ იმ ფასეულობებს, რასაც ვფიქრობ, გამორჩეულად ევროპელი ტურისტი აფასებდა და კიდევ უფრო მეტად დააფასებს“-განაცხადა გიორგი დოლიძემ.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა