მაისისთვის უკვე იგრძნობა ჯავშნების ზრდა - Sheraton Grand Tbilisi Metechi Palace
ზაფხულის ტურისტულ სეზონს თბილისში მდებარე ბრენდი სასტუმროები პოზიტიური მოლოდინებით ხვდებიან. „შერატონ გრანდ თბილისი მეტეხი პალასის“ გაყიდვებისა და მარკეტინგის დირექტორის ნატალია ჩანადირის ინფორმაციით, სეზონის წინ ჯავშნების რაოდენობა გაიზარდა.
“ზაფხულის ტურისტულ სეზონთან დაკავშირებით პოზიტიური მოლოდინები გვაქვს. მაისის თვისთვის უკვე იგრძნობა ჯავშნების გაძლიერებული ზრდა. დატვირთულობა ნორმალურია. დაგვემატა British Airways-ის და Easyjet-ის პირდაპირი ფრენები, შედეგად ჩვენ გვაქვს მოლოდინი, რომ არამხოლოდ ბრიტანელ სტუმრებს, არამედ იმ მოგზაურებსაც ვუმასპინძლებთ, რომლებიც იყენებენ ამ ავიაკომპანიებს. მაგალითად თუ აშშ-დან ფრენის დროს ბევრი გადასხდომა სჭირდებოდათ, ამიერიდან მხოლოდ ერთხელ გადასხდომით მოუწევთ საქართველოში ჩამოსვლა. ეს ფრენები ხელს შეუწყობს, არამარტო ბრიტანელი, არამედ ამერიკელი სტუმრების რაოდენობის გაზრდას საქართველოში“-განაცხადა ნატალია ჩანადირმა.
შერატონ გრანდ თბილისი მეტეხი პალასის“ გაყიდვებისა და მარკეტინგის დირექტორის ინფორმაციით, მიუხედავად არნახული კონკურენციისა, სასტუმრო მაქსიმალურად ცდილობს ფასების შენარჩუნებას და წელს სასტუმროში ფასები არ შემცირებულა.
სხვა სიახლეები
აჭარის პოპულარიზაცია საერთაშორისო ტურისტულ გამოფენებზე გრძელდება
05.12.2025.12:25
აჭარის პოპულარიზაცია საერთაშორისო ტურისტულ გამოფენებზე გრძელდება. ამჯერად, რეგიონის მრავალფეროვან ტურისტულ შესაძლებლობებს ვიზიტორები პოლონეთსა და უზბეკეთში ტურისტულ გამოფენებზე გაეცნენ. გამოფენების ვიზიტორებს საშუალება ჰქონდათ საქართველოს სტენდთან დეტალური ინფორმაცია მიეღოთ აჭარაში მოგზაურობასთან და რეგიონის სამთო-საზღვაო ტურისტულ პროდუქტებთან დაკავშირებით, ასევე ქართული ღვინო და ჩურჩხელა დაეგემოვნებინათ. გამოფენების ფარგლებში, დეპარტამენტის წარმომადგენლები შეხვდნენ ტურისტული კომპანიების, ასოციაციების, სარეკლამო კომპანიებისა და მედიის წარმომადგენლებს. შეხვედრებზე მხარეებმა სამომავლო თანამშრომლობის შესაძლებლობები და აჭარაში მედიატურების ორგანიზების საკითხები განიხილეს.
„მიმდინარე წელს, ჩვენი რეგიონი და ქვეყანა 28 საერთაშორისო ტურისტულ გამოფენაზე გვქონდა წარმოდგენილი, რაც აუცილებელია ჩვენი რეგიონის შესახებ ცნობადობის გაზრდისა და პოზიციონირების მიმართულებით. ისეთ მნიშვნელოვან პლატფორმებზე გავუწიეთ აჭარას პოპულარიზაცია, როგორიცაა ბერლინის, ლონდონის, ბარსელონას, ნიუ-იორკის, მადრიდის, დუბაის, ფრანქფურტის გამოფენები. გარდა ამისა, რეგიონში ვუმასპინძლეთ 350-მდე ინფლუენსერს, კონტენტ-კრეატორს, ტურისტული სააგენტოსა და მედიის წარმომადგენელს სხვადასხვა ქვეყნიდან,“ განაცხადა აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტის ხელმძღვანელმა.