Kass Land Diamond Resort-ი, ატრაქციების პარკი - რა სიახლეები ელოდებათ წელს KASS LAND-ის სტუმრებს
რამდენიმე კვირაში KASS LAND • წალკის კანიონი • Tsalka Canyon-ის ტერიტორიაზე Kass Land Diamond Resort ოფიციალურად გაიხსნება. როგორც Business Insider Georgia-სთან Kass Group-ის დირექტორმა ეკატერინე თოდრიამ განაცხადა, რეზორტი ამ დროისათვის სატესტო რეჟიმში ფუნქციონირებს და პირველი სტუმრები იანვარში მიიღო.
გარდა განთავსების ობიექტისა KASS LAND-ის ტერიტორიაზე ზაფხულის ტურისტული სეზონისთვის ბევრი სიახლე იგეგმება.
„სასტუმროს ოფიციალური გახსნა იგეგმება ივნისის თვეში და აქტიურად მიმდინარეობს მოსამზადებელი სამუშაოები.
ასევე იგეგმება მასშტაბური ატრაქციების პარკის გახსნა, რომელიც საუკეთესო გასართობი ადგილი იქნება ოჯახებისთვის. ატრაქციების პარკი მოიცავს გიგანტურ სლაიდს, ჩამოსასრიალებლებს, სხვადასხვა ასაკობრივი ჯგუფებისთვის განკუთვნილ განსხვავებულ ატრაქციებს და აღმოსავლეთ ევროპაში ყველაზე გრძელ ტრასაზე მოწყობილ კარტინგს.
ვინაიდან მსგავსი სახის რეზორტი საქართველოში არ არსებობს და დაინტერესება საკმაოდ მაღალია, ვფიქრობთ, რომ ვიზიტორების რაოდენობა შარშანდელთან შედარებით მნიშვნელოვნად გაიზრდება“, - განმარტავს ეკატერინე თოდრაძე.
რეზორტი მოიცავს 62 ვილჰაუსს და 55 ნომრიან სასტუმროს, ჯამში 350 სტუმრის განთავსება არის შესაძლებელი. სასტუმრო რამდენიმე თვეა სატესტო რეჟიმში მუშაობს და აქვს ჯავშნები როგორც ინდივიდუალური, ასევე ჯგუფური.რეზორტის ტერიტორიაზე დამატებით ვილჰაუსების მოწყობა იგეგმება.
ეკატერინე თოდრაძის თქმით, 2024 წელს KASS LAND-ს 100 ათასი ვიზიტორი სტუმრობდა. აღნიშნული მაჩვენებლებიდან კი უცხოელი ვიზიტორების წილი დაახლოებით 65% იყო, საქართველოს მოქალაქეების კი 35%. უცხოელი ვიზიტორებიდან კი განსაკუთრებით აქტიურობდნენ ქვეყნები - რუსეთი, ისრაელი, ინდოეთი, ემირატები, ყაზახეთი და ა.შ
აღსანიშნავია, რომ KASS LAND-ში მაღალი სეზონი მაისიდან იწყება ოქტომბრამდე გრძელდება.
სხვა სიახლეები
17.06.2025.10:00
სასტუმრო Akhaltsikhe Inn • ახალციხე ინნ-ში განთავსებაზე მოთხოვნა სტაბილურად იზრდება, - აცხადებს Akhaltsikhe Inn-ის მფლობელი კომპანია Inn Hospitality-ს კომერციული დირექტორი ნინა გაჩეჩილაძე. მოთხოვნის და ინტერესის ზრდის მიზეზად ნინა გაჩეჩილაძე საქართველოსადმი უცხოელი ტურისტების დიდ ინტერესს და ასევე კომპანიის მიერ განხორციელებულ მარკეტინგულ კამპანიებს უკავშირებს.
„მოგეხსენებათ, სასტუმრო Akhaltsikhe Inn-ისთვის 2025 წლის ზაფხული სულ რაღაც მეორე სეზონია, თუმცა უკვე შეგვიძლია ვთქვათ, რომ წინასწარი ჯავშნების რაოდენობა და დატვირთულობა საშუალოზე მაღალია. როგორც სეზონის ანალიზი გვიჩვენებს, მოთხოვნა სტაბილურად იზრდება.
ამ ტენდენციას რამდენიმე ფაქტორი განაპირობებს: ერთი მხრივ, გაზრდილია ინტერესი საქართველოს მიმართ ახალი სტრატეგიული ტურისტული ბაზრებიდან, მეორე მხრივ კი — წლის განმავლობაში ჩვენ მიერ ჩატარებულმა აქტიურმა მარკეტინგულმა კამპანიებმა მნიშვნელოვანი გავლენა მოახდინა რეგიონის ცნობადობაზე“, - ამბობს ნინა გაჩეჩილაძე.
ირკვევა, რომ Inn Hospitality-ს გუნდმა არაერთი შემეცნებითი და საიმიჯო ვიდეორგოლი მოამზადა, რომელიც უძველეს სამცხე-ჯავახეთზე მოგვითხრობს.
„კამპანიაში ჩართულები იყვნენ ადგილობრივი ისტორიკოსები, რომლებმაც უამრავი საინტერესო და აქამდე უცნობი ისტორია გაგვიზიარეს. აღნიშნულმა კამპანიამ დიდი ინტერესით ჩართო შიდა ბაზარი და მნიშვნელოვნად გაზარდა რეგიონით დაინტერესებულების რიცხვი.
მოთხოვნის ზრდის პარალელურად, აქტიურად განვაგრძეთ ტურების ორგანიზება ახალციხესა და მის შემოგარენში. შევიმუშავეთ სპეციალური ტარიფები, რათა სხვადასხვა ასაკის ადამიანისთვის მოგზაურობა და რეგიონის ისტორიის გაცნობა მეტად ხელმისაწვდომი გამხდარიყო.
რაც შეეხება მომავალ სეზონებს — ჩვენი სტრატეგიაა, თადარიგი დავიჭიროთ წინასწარ და მაქსიმალურად უზრუნველვყოთ, რომ სასტუმრო Akhaltsikhe Inn ხშირად მოხვდეს ტურისტული მარშრუტების ფარგლებში როგორც შიდა, ისე საერთაშორისო ტურ-ოპერატორებისთვის“, - აცხადებს გაჩეჩილაძე.