Kass Land Diamond Resort-ი, ატრაქციების პარკი - რა სიახლეები ელოდებათ წელს KASS LAND-ის სტუმრებს
რამდენიმე კვირაში KASS LAND • წალკის კანიონი • Tsalka Canyon-ის ტერიტორიაზე Kass Land Diamond Resort ოფიციალურად გაიხსნება. როგორც Business Insider Georgia-სთან Kass Group-ის დირექტორმა ეკატერინე თოდრიამ განაცხადა, რეზორტი ამ დროისათვის სატესტო რეჟიმში ფუნქციონირებს და პირველი სტუმრები იანვარში მიიღო.
გარდა განთავსების ობიექტისა KASS LAND-ის ტერიტორიაზე ზაფხულის ტურისტული სეზონისთვის ბევრი სიახლე იგეგმება.
„სასტუმროს ოფიციალური გახსნა იგეგმება ივნისის თვეში და აქტიურად მიმდინარეობს მოსამზადებელი სამუშაოები.
ასევე იგეგმება მასშტაბური ატრაქციების პარკის გახსნა, რომელიც საუკეთესო გასართობი ადგილი იქნება ოჯახებისთვის. ატრაქციების პარკი მოიცავს გიგანტურ სლაიდს, ჩამოსასრიალებლებს, სხვადასხვა ასაკობრივი ჯგუფებისთვის განკუთვნილ განსხვავებულ ატრაქციებს და აღმოსავლეთ ევროპაში ყველაზე გრძელ ტრასაზე მოწყობილ კარტინგს.
ვინაიდან მსგავსი სახის რეზორტი საქართველოში არ არსებობს და დაინტერესება საკმაოდ მაღალია, ვფიქრობთ, რომ ვიზიტორების რაოდენობა შარშანდელთან შედარებით მნიშვნელოვნად გაიზრდება“, - განმარტავს ეკატერინე თოდრაძე.
რეზორტი მოიცავს 62 ვილჰაუსს და 55 ნომრიან სასტუმროს, ჯამში 350 სტუმრის განთავსება არის შესაძლებელი. სასტუმრო რამდენიმე თვეა სატესტო რეჟიმში მუშაობს და აქვს ჯავშნები როგორც ინდივიდუალური, ასევე ჯგუფური.რეზორტის ტერიტორიაზე დამატებით ვილჰაუსების მოწყობა იგეგმება.
ეკატერინე თოდრაძის თქმით, 2024 წელს KASS LAND-ს 100 ათასი ვიზიტორი სტუმრობდა. აღნიშნული მაჩვენებლებიდან კი უცხოელი ვიზიტორების წილი დაახლოებით 65% იყო, საქართველოს მოქალაქეების კი 35%. უცხოელი ვიზიტორებიდან კი განსაკუთრებით აქტიურობდნენ ქვეყნები - რუსეთი, ისრაელი, ინდოეთი, ემირატები, ყაზახეთი და ა.შ
აღსანიშნავია, რომ KASS LAND-ში მაღალი სეზონი მაისიდან იწყება ოქტომბრამდე გრძელდება.
სხვა სიახლეები
ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია საფრანგეთში მასშტაბურ მარკეტინგულ კამპანიას ატარებს
28.10.2025.10:06
საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია საფრანგეთში მასშტაბურ მარკეტინგულ კამპანიას ატარებს. კამპანიის ფარგლებში, საფრანგეთის დედაქალაქში, პარიზის მეტროს სადგურებთან, 170 ლოკაციაზე, ქალაქის ცენტრალურ ქუჩებსა და მოედნებზე საქართველოს შესახებ ბანერები დამონტაჟდა. ბანერებზე საქართველოს ტურისტულად საინტერესო ადგილებია ასახული. მეტროს მგზავრებსა და გამვლელებს შეუძლიათ გაეცნონ საქართველოს ბუნებას, კულტურასა და ისტორიულ ქალაქებს.
ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მარკეტინგული კამპანიის ფარგლებში, მთელი წლის მანძილზე, საფრანგეთის ქალაქებში საქართველოს ტურისტული პოტენციალის წარმოსაჩენად სხვადასხვა ტიპის აქტივობა ტარდება. კამპანიის მიზანია საქართველოს ცნობადობის ამაღლება და საფრანგეთიდან საქართველოში ტურისტული ნაკადების გაზრდა.