მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესისთვის
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკაფინანსური განათლება
სტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველისაზოგადოება
კიბერუსაფრთხოებამოსაზრებაპერსონალური ფინანსებიპოდკასტები
ედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსიყველა ვიდეოყველა სიახლე
flag
AMD 7111
0.0011
flag
AZN 1.6031
0.0003
flag
CNY 38.283
0.0007
flag
EUR 3.2034
0.0066
flag
GBP 3.6759
0.0034
flag
KZT 49.84
0.0019
flag
TRY 0.0655
0
flag
USD 2.7263
0.0005

Clocks Hotel Tbilisi სექტემბერ-ოქტომბერში მაღალი დატვირთულობის მოლოდინშია

news image

დატვირთული აგვისტოს შემდეგ სასტუმრო Clocks Hotel Tbilisi, არსებული ჯავშნების გათვალისწინებით, სექტემბერ-ოქტომბერშიც მაღალი დატვირთულობის მოლოდინშია. როგორც Business Insider Georgia-სთან საუბარში Clocks Hotel-ის გენერალურმა მენეჯერმა, ანი მღებრიშვილმა განაცხადა, ჯავშნების მიხედვით სექტემბერ-ოქტომბრის დატვირთულობა უკვე 80%-ს აღწევს.

„ზოგადად, ჩვენთვის ყველაზე აქტიური პერიოდი მაის-ივნისი და სექტემბერ-ოქტომბერია. წელს ივნისში რეკორდული რაოდენობის სტუმრები გვყავდა. ჯავშნების მიხედვით უფრო მეტ სტუმარსაც ველოდებოდით, მაგრამ გეოპოლიტიკური მოვლენების ფონზე გარკვეული ჯავშნები გაუქმდა, ნაწილი კი შემდეგი პერიოდებისთვის გადმოვიდა. აგვისტოც საკმაოდ აქტიური გვაქვს, ასეთ დატვირთულობას არ ველოდებოდით. სექტემბერ-ოქტომბერი უკვე თითქმის 80%-ით გვაქვს გაყიდული“, - აცხადებს ანი მღებრიშვილი.

ქართული ბრენდის სასტუმრო, რომელიც თბილისის ისტორიულ ნაწილში 2022 წელს გაიხსნა, მეოთხე წელია წარმატებით ფუნქციონირებს. წლიდან წლამდე იზრდება სასტუმროს ცნობადობა, სტუმრებისა და ლოიალური მომხმარებლების რაოდენობაც. Clocks Hotel-ის სტუმრების რაოდენობა ყოველწლიურად საშუალოდ 5-7%-ით, ხოლო შემოსავლები 10-15%-ით იზრდება.

„ჩვენ ადგილობრივ ბაზარზე გათვლას ნაკლებად ვაკეთებთ, რადგანაც ჩვენი სტუმრების 98% უცხოელები არიან. ჩვენს შემთხვევაში პირველ ადგილზეა გერმანია და ზოგადად ევროპის ქვეყნებიდან ჩამოსული სტუმრები, მეორე ადგილზეა ახლო აღმოსავლეთის ქვეყნები, ხოლო მესამე პოზიციას აზიის ქვეყნებიდან ჩამოსული სტუმრები იკავებენ - ამბობს ანი მღებრიშვილი.

სასტუმროს ცნობადობის გასაზრდელად და სტუმრების მოზიდვის მიზნით, Clocks Hotel აქტიურად თანამშრომლობს ტურისტულ კომპანიებთან, რომლებიც თავიანთ პაკეტებში სთავაზობენ სასტუმროს.

თუ ოპერირების დაწყების პირველ წელს სტუმრების ღამისთევების საშუალო მაჩვენებელი 1-2 ღამეს შეადგენდა, დღეისათვის ეს მაჩვენებელი 3 ღამემდე გაიზარდა.

„ჩვენი მიზანიც ეს იყო, რომ საშუალო ღამისთევების რაოდენობა გაგვეზარდა. დღეისათვის სტატისტიკურად საშუალო ღამისთევების რაოდენობა უკვე 3 ღამეა“, - განმარტავს სასტუმროს გენერალური მენეჯერი.

სასტუმრო Clocks Hotel საკუთარ სტუმრებს რესტორნისა და ბარის გარდა, საკონფერენციო დარბაზის მომსახურებასაც სთავაზობს. როგორც გენერალური მენეჯერი ამბობს, სასტუმრო აქტიურად მასპინძლობს სხვადასხვა კონფერენციებს და შეხვედრებს, მათ შორის მცირე ზომის MICE ჯგუფებსაც, რომელთა განთავსების საშუალო ხანგრძლივობა 3-4 ღამეა.

თბილისის ისტორიულ ნაწილში მდებარე 65-ნომრიანი სასტუმრო Clocks Hotel-ი გამორჩეულია ტრადიციული და თანამედროვე არქიტექტურის საუკეთესო კომბინაციით, რაც ქმნის ელეგანტურ და მყუდრო ატმოსფეროს.

სასტუმროს ტერიტორიაზე განთავსებულია სხვადასხვა დანიშნულების სივრცე, მათ შორის: საკონფერენციო დარბაზი და შეხვედრების ოთახი, რესტორანი და ბარი, გამწვანებული ეზო

Clocks Hotel-ი სტუმრებს ხუთი სხვადასხვა კატეგორიის ნომერს სთავაზობს, საიდანაც იშლება ხედები როგორც სასტუმროს ეზოზე, ასევე თბილისის გამორჩეულ პეიზაჟებზე. სასტუმროს მისიაა ნებისმიერი სტუმრისთვის დაუვიწყარი შთაბეჭდილებებისა და სრული კომფორტის შექმნა.

news banner
მაია არაბიძე ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ტურიზმი
image easyJet-თან ერთად ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია რამდენიმე თვიან, საკმაოდ წარმატებულ კამპანიას აწარმოებს თბილისისა და საქართველოს ცნობადობის ამაღლებისთვის - მაია ომიაძე

29.09.2025.16:50

საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი მაია ომიაძე ჰონგ-კონგში გამართულ საავიაციო ფორუმს Routes Awards 2025 ეხმაურება, სადაც საქართველოს დედაქალაქი  ყურადღების ცენტრში მოხვდა, როგორც ბრიტანული ავიაკომპანიის easyJet-ის ავიაქსელში ერთ-ერთი ახალი წამყვანი მიმართულება. easyJet-ი ავიაქსელის სტრატეგიული გაფართოებითა და 2025 წელს ახალი მიმართულებების დამატების გამო, Routes Award 2025-ის ჟიურიმ მსოფლიოს საუკეთესო ავიაკომპანიად დაასახელა. 

როგორც მაია ომიაძე აღნიშნავს, თბილისი ერთ-ერთია იმ ახალ სტრატეგიულ მიმართულებებს შორის, რომლის გამოც Routes Award 2025-ის ჟიურიმ easyJet-ი მსოფლიოს საუკეთესო ავიაკომპანიად დაასახელა.

„easyJet-თან ერთად ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია რამდენიმეთვიან, საკმაოდ წარმატებულ კამპანიას აწარმოებს თბილისისა და საქართველოს ცნობადობის ამაღლებისთვის. კამპანიის ფარგლებში გაიმართა რამდენიმე ე.წ. როუდშოუ, ჩვენ ვუმასპინძლეთ უცხოური მედიის წარმომადგენლებს. სწორედ ამ ფაქტმა ხელი შეუწყო, რომ easyJet-ის მომხმარებლებში თბილისი პოპულარული მიმართულება გამხდარიყო“, - აცხადებს მაია ომიაძე. 

საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მარკეტინგული კამპანიის ერთ-ერთი ნაწილი easyJet-თან თანამშრომლობას გულისხმობს. კამპანიის ფარგლებში, დაჯავშნის საერთაშორისო პლატფორმაზე skyscanner მომზადდა ციფრული ბანერები საქართველოს შესახებ. 

ბრიტანული მედიის წარმომადგენლები საქართველოს ტურისტულ მიმართულებას ეცნობიან. ავიაკომპანიასთან თანამშრომლობით, პოპულარული მედიასაშუალებების: The Sun, The Mirror / The Daily Express, TTG, PA Media,  წარმომადგენლები საქართველოს სტუმრობენ.  ბრიტანელი ჟურნალისტები თბილისის, მცხეთის, წალკის, უფლისციხისა და საქართველოს სხვა ტურისტულად საინტერესო ადგილების შესახებ სტატიებს ამზადებენ. 

პირველი რეისი საქართველოს მიმართულებით ბრიტანულმა ბიუჯეტურმა ავიაკომპანიამ მიმდინარე წლის 31 მარტს შეასრულა. ავიაკომპანია თბილისის მიმართულებით ფრენებს ლონდონიდან, ჟენევიდან და მილანიდან კვირაში ჯამურად 6 სიხშირით ასრულებს.

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა