ბუდაპეშტის ტურები გაძვირდა - ტუროპერატორი
ბუდაპეშტი ძველებურად მოთხოვნადი მიმართულებაა, - აცხადებს Business Insider Georgia-თან ტურისტული კომპანია „გაიცანი საქართველოს“ ხელმძღვანელი ნიკა ჯმუხაძე. მისი თქმით, გასულ წელთან შედარებით ტურებს ღირებულება 15%-ითაა გაძვირებული.
„წინა წელს 3 დღიანი ტურის ფასი 850 ლარს შეადგენდა, წელს უკვე 1000 ლარია“, - აცხადებს ტურისტული კომპანიის ხელმძღვანელი.
ბუდაპეშტი ვენასთან საკმაოდ ახლოს მდებარეობს და ქუთაისიდან ორივე მიმართულებაზე პირდაპირი ფრენებია. თუმცა, როგორც ნიკა ჯმუხაძე ამბობს, ამ მიმართულებით ბუდაპეშტსა და ვენაზე მოთხოვნა ცალ-ცალკე უფროა, რასაც „გაიცანი საქართველოს“ ხელმძღვანელი ფასებით ხსნის.
„ბუდაპეშტისა და ვენის ტურები ცალ-ცალკე უფრო მოთხოვნადია. ალბათ იმიტომ, რომ კომბინირებული ტური უფრო მაღალბიუჯეტური გამოდის და შესაბამისად მსურველები დაბალბიუჯეტურ ტურზე უფრო არიან და შესაბამისად ერთი ქალაქის ტური უფრო მოთხოვნადია“, - ამბობს ტურისტული კომპანიის მენეჯერი.
ირკვევა, რომ ბუდაპეშტის მაგალითზე, მუზეუმების მოსაკრებელი ლარში არ გაძვირებულა.
„ადგილზე ხარჯი, მუზეუმებში შესასვლელი ბილეთები და ასე შემდეგ შარშანდელთა შედარებით გაძვირებული არ არის. ლარში რომ ვიანგარიშოთ ფასები ისევ 200-250 ლარის ფარგლებშია და არ შეცვლილა, - აცხადებს ნიკა ჯმუხაძე.
აღსანიშნავია, რომ საქართველოდან ბუდაპეშტში მოხვედრა პირდაპირი რეისებით, მხოლოდ ქუთაისიდანაა შესაძლებელი. ბუდაპეშტსა და ქუთაისს შორის რეისებს კი დაბალბიუჯეტიანი ავიაკომპანია Wizz Air-ი ასრულებს.
სხვა სიახლეები
29.09.2025.16:50
საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი მაია ომიაძე ჰონგ-კონგში გამართულ საავიაციო ფორუმს Routes Awards 2025 ეხმაურება, სადაც საქართველოს დედაქალაქი ყურადღების ცენტრში მოხვდა, როგორც ბრიტანული ავიაკომპანიის easyJet-ის ავიაქსელში ერთ-ერთი ახალი წამყვანი მიმართულება. easyJet-ი ავიაქსელის სტრატეგიული გაფართოებითა და 2025 წელს ახალი მიმართულებების დამატების გამო, Routes Award 2025-ის ჟიურიმ მსოფლიოს საუკეთესო ავიაკომპანიად დაასახელა.
როგორც მაია ომიაძე აღნიშნავს, თბილისი ერთ-ერთია იმ ახალ სტრატეგიულ მიმართულებებს შორის, რომლის გამოც Routes Award 2025-ის ჟიურიმ easyJet-ი მსოფლიოს საუკეთესო ავიაკომპანიად დაასახელა.
„easyJet-თან ერთად ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია რამდენიმეთვიან, საკმაოდ წარმატებულ კამპანიას აწარმოებს თბილისისა და საქართველოს ცნობადობის ამაღლებისთვის. კამპანიის ფარგლებში გაიმართა რამდენიმე ე.წ. როუდშოუ, ჩვენ ვუმასპინძლეთ უცხოური მედიის წარმომადგენლებს. სწორედ ამ ფაქტმა ხელი შეუწყო, რომ easyJet-ის მომხმარებლებში თბილისი პოპულარული მიმართულება გამხდარიყო“, - აცხადებს მაია ომიაძე.
საქართველოს ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მარკეტინგული კამპანიის ერთ-ერთი ნაწილი easyJet-თან თანამშრომლობას გულისხმობს. კამპანიის ფარგლებში, დაჯავშნის საერთაშორისო პლატფორმაზე skyscanner მომზადდა ციფრული ბანერები საქართველოს შესახებ.
ბრიტანული მედიის წარმომადგენლები საქართველოს ტურისტულ მიმართულებას ეცნობიან. ავიაკომპანიასთან თანამშრომლობით, პოპულარული მედიასაშუალებების: The Sun, The Mirror / The Daily Express, TTG, PA Media, წარმომადგენლები საქართველოს სტუმრობენ. ბრიტანელი ჟურნალისტები თბილისის, მცხეთის, წალკის, უფლისციხისა და საქართველოს სხვა ტურისტულად საინტერესო ადგილების შესახებ სტატიებს ამზადებენ.
პირველი რეისი საქართველოს მიმართულებით ბრიტანულმა ბიუჯეტურმა ავიაკომპანიამ მიმდინარე წლის 31 მარტს შეასრულა. ავიაკომპანია თბილისის მიმართულებით ფრენებს ლონდონიდან, ჟენევიდან და მილანიდან კვირაში ჯამურად 6 სიხშირით ასრულებს.