21-22 ივნისს, ბათუმში საზღვაო ტურისტული სეზონი „ზაფხულის ფესტივალით“ ოფიციალურად გაიხსნება
21-22 ივნისს, ბათუმში საზღვაო ტურისტული სეზონი „ზაფხულის ფესტივალით“ ოფიციალურად გაიხსნება. ყველაზე ფერადი ფესტივალი, რომელსაც ბათუმი ყოველწლიურად მასპინძლობს, წელსაც ანბანის კოშკთან გაიმართება და მასზე დასწრება ყველა მსურველს შეეძლება. ჩატარების ადგილის მსგავსად უცვლელი იქნება ფესტივალის სლოგანიც „ზაფხული იწყება აქ“. ულამაზესი საზაფხულო-საზღვაო დეკორაციებითა და ინსტალაციებით გაფორმებულ საფესტივალე სივრცეში სტუმრებს საშუალება ექნებათ გაერთონ, დაისვენონ და მრავალფეროვან მუსიკალურ შოუს დაესწრონ.
ფესტივალი 18:00 საათზე, დრამერების შოუთი და პანტომიმის მსახიობების კოსტიუმირებული მსვლელობით გაიხსნება. შემდეგ კი სცენა დაეთმობა ადგილობრივ და მოწვეულ ბენდებებს „ურსა“, „თიკა ბალანჩინი & NEW ONE“, „რეგიონი“, „კახაბერი და ხანუმები“, „მიქსტურა“, „La Fiesta“, „Moonlight“, „The Emotion“ და „Four Up“. GJ ჩიკისთან ერთად საინტერესო მუსიკალურ ნომერს წარმოადგენს ბათუმის ქალთა აკადემიური კამერული გუნდიც. ორი დღის განმავლობაში ფესტივალის სივრცეში 10-ზე მეტი ლაუნჯი და კაფე-ბარი იფუნქციონირებს, რომლებიც სტუმრებს საზაფხულო მენიუს შესთავაზებენ. იქვე მოეწყობა ხელნაკეთი ნივთების გამოფენა-გაყიდვაც, სადაც 150-მდე მეწარმე წარმოადგენს თავიანთ პროდუქციას. ზაფხულის ფესტივალს წელსაც დაამშვენებს ფრანების შოუ, რომლის ნახვაც ზღვის სანაპიროზე დღის 12 საათიდან იქნება შესაძლებელი. ფესტივალს დიჯეები DJ Guri de Sal და DJ ბენე დაასრულებენ.
დღის ტოპ 10 სიახლე
სხვა სიახლეები
19.06.2025.18:00
3 წლის თავზე, უკვე თამამად შეგვიძლია ვთქვათ, რომ Pullman-ი გახდა ერთ-ერთი წამყვანი ბიზნეს სასტუმრო საქართველოში, - ამის შესახებ Business Insider Georgia-სთან Pullman Tbilisi Axis Towers-ის მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელს თათია ჩიკვაიძემ.
სასტუმრო წელს ოპერირების დაწყებიდან 3 წელს აღნიშნავს და ამ ხნის განმავლობაში Pullman Tbilisi Axis Towers-მა მნიშვნელოვანი ნაბიჯები გადადგა საქართველოს სტუმართმოყვარეობის ბაზარზე მთავარ მოთამაშედ ჩამოყალიბებისთვის.
„თავიდანვე ნათელი იყო ხედვა: პრემიუმ სასტუმროს წარდგენა, რომელიც შეესაბამება Pullman-ის გლობალურ სტანდარტებს და ასევე ასახავს თბილისის ადგილობრივ ხასიათსა და ენერგიას.
რა თქმა უნდა, ახალგახსნილ სასტუმროს რამდენიმე წელი სჭირდება, რომ კორპორატიული ბაზა შექმნას, დაიმკვიდროს თავი ბაზარზე და გაუწიოს სათანადო კონკურენცია თბილისში არსებულ საერთაშორისო ბრენდებს.
Accor-ის ბრენდის მოლოდინები ორიენტირებულია რეგიონში მაღალი დონის ბიზნესისა და სერვისის ნიმუშად იქცეს. შესაბამისად საქართველოს მასშტაბით ბრენდის 10-ზე მეტი სასტუმრო ოპერირებს და კიდევ იგეგმება ახალი სასტუმროების გახსნა. ქვეყნის მასშტაბით ეს არის ყველაზე დიდი სასტუმროების ქსელი“, - აცხადებს თათია ჩიკვაიძე.
აღსანიშნავია, რომ Pullman Tbilisi Axis Towers ორიენტირებულია სერვისის მუდმივ გაუმჯობესებაზე.
შესაბამისად ჩვენი ტრენერი და ხარისხის მენეჯერი, წელიწადში რამდენჯერმე ატარებენ, როგორც ბრენდის სტანდარტების კურსს, ასევე Pullman-ისა და Accor-ის ღირებულებების ტრენინგებს.
მარკეტინგისთვის სასტუმრო იყენებს ციფრული რეკლამების, სოციალური მედიისა და გავლენიანი პარტნიორობის ნაზავს, რათა მიაღწიოს როგორც ადგილობრივ, ისე საერთაშორისო აუდიტორიას. ჩვენ ასევე ვაწყობთ ღონისძიებებს, ბრენდის აქტივაციას და ვთანამშრომლობთ ადგილობრივ ხელოვანებთან და ბიზნესებთან, რათა განვასხვაოთ სასტუმრო, როგორც თანამედროვე ცხოვრების სტილის ადგილი“, - აცხადებს Pullman Tbilisi Axis Towers-ის მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი.