მთავარიბიზნესიეკონომიკათეგეტა ბიზნესი
ტურიზმიფინანსებიჯანდაცვასპორტი
ყველა სიახლეტექნოლოგიებიმსოფლიოპოლიტიკა
ფინანსური განათლებასტარტაპებიWEEKENDბიზნეს მრჩეველი
საზოგადოებაკიბერუსაფრთხოებავიდეომოსაზრება
პერსონალური ფინანსებიპოდკასტებიედიტორიალიბიზნეს ინთელიჯენსი
ბიზნეს მრჩეველიშაინენერჯიAversi Pharma
flag
AMD 7034.8
-0.0057
flag
AZN 1.5858
-0.003
flag
CNY 37.568
-0.0058
flag
EUR 3.1507
-0.0046
flag
GBP 3.6525
-0.0082
flag
KZT 50.02
0.0016
flag
TRY 0.066
0
flag
USD 2.6968
-0.0042

ვახტანგ აბაშიძე პარლამენტში მომხმარებელთა დაცვის შესახებ მოხსენებით წარდგა

news image

კომუნიკაციების კომისიის წევრმა, ვახტანგ აბაშიძემ, „მომხმარებლების უფლებების დაცვის შესახებ“ ევროპასთან ინტეგრაციის და დარგობრივი ეკონომიკისა და ეკონომიკური პოლიტიკის კომიტეტების გაერთიანებულ სხდომაზე ComCom-ის პროექტების შესახებ მოხსენება წარადგინა: „კომუნიკაციების კომისიის ყველა პროექტი მომხმარებლების ინტერესებზეა ორიენტირებული, შესაბამისად, ჩვენთვის მთავარი პრიორიტეტია მომხმარებლებისთვის ხელსაყრელი გარემოს შექმნა, როგორც სატელეკომუნიკაციო სერვისების განვითარების, ისე მათთვის ხელსაყრელი პირობების შექმნის კუთხით.“ - განაცხადა მან.

 

მოხსენების ფარგლებში, ვახტანგ აბაშიძემ მომხმარებელთა საჩივრების 2024 წლის სტატისტიკა მიმოიხილა. კერძოდ, მისი თქმით, გასულ წელს ComCom-თან არსებულ მომხმარებელთა ინტერესების საზოგადოებრივი დამცველის სამსახურში, ბოლო წლებთან შედარებით, ყველზე მეტი - 2959 განცხადება და საჩივარი შევიდა, საიდანაც უმრავლესობა ინტერნეტ სივრცეში დაუშვებელი პროდუქტის განთავსებას, ელექტრონული საკომუნიკაციო კავშირის დაზიანებას, ასევე, მომსახურების შეზღუდვა/შეწყვეტის პირობებს, და უხარისხო ინტერნეტთან დაკავშირებულ საკითხებს ეხებოდა. ამასთან, ComCom-ის წევრმა ხაზი გაუსვა, რომ მომხმარებელთა ინტერესების საზოგადოებრივი დამცველის სამსახურმა გასულ წელს 125 საინფორმაციო შეხვედრა ჩაატარა, რომლის ფარგლებშიც მომხმარებლებს მათი უფლებების დაცვის შესახებ დეტალური ინფორმაცია გააცნო. მისივე თქმით, მაღალია მომართვიანობა ComCom-ის სოციალურ პლატფორმებზეც, სადაც გასულ წელს 600 შეტყობინება შემოვიდა, უმეტესად სატელეკომუნიკაციო მომსახურებების ხარისხსა და მედიაწიგნიერების პროექტების შესახებ, რომლებზეც კომისია ოპერატიულ რეჟიმში რეაგირებდა.

სიტყვით გამოსვლისას ComCom-ის წევრმა ისაუბრა პროექტ Sheamotsme.ge-ზეც, რომელიც მისი განცხადებით სწორედ მომხმარებელთა უფლებების დაცვის მიზნით არის შექმნილი და მათ აძლევს შესაძლებლობას გაზომონ ფიქსირებული ინტერნეტის სიჩქარე და ხარისხი. მისი თქმით, პლატფორმის ჩაშვების დღიდან, ვებ-გვერდს სულ 806 200 მომხმარებელი ჰყავდა.

ვახტანგ აბაშიძემ დამსწრე საზოგადოების ყურადღება ასევე გაამახვილა ქვეყნის ინტერნეტიზაციის მიზნით მიმდინარე პროექტ „Log-in Georgia”-ზეც და აღნიშნა, რომ პროექტი მსოფლიო ბანკისა და ევროპის საინვესტიციო ბანკის ფინანსური მხარდაჭერით 2020 წლიდან ხორციელდება. მისივე თქმით, კომპანია „ოუფენ ნეტმა“ ComCom-ის მხარდაჭერით უკვე 1300 კილომეტრიანი ოპტიკური მაგისტრალი ააშენა, რაც 150,000 მოსახლეს ინტერნეტთან წვდომის შესაძლებლობას აძლევს. ამასთან, ComCom-ის წევრმა აღნიშნა, რომ გასულ წელს დამატებით აეგო 500 კმ-მდე ოპტიკურ-ბოჭკოვანი ინფრასტრუქტურა, რომელიც 30 000-ზე მეტი მოსახლის ინტერნეტთან წვდომის შესაძლებლობას გულისხმობს, ხოლო პროექტის მთლიანი მოცულობა 5000 კილომეტრის მშენებლობას და 500,000 მოსახლეს ითვალისწინებს.

ვახტანგ აბაშიძემ ასევე ისაუბრა ComCom-ის „ციფრული მხარდაჭერის პროგრამაზე“ და აღნიშნა, რომ სოფლად მცხოვრები მოსახლეობისთვის ინტერნეტის მიზნობრივად გამოყენების სწავლების მიზნით, გასულ წელს ცაგერის, ლენტეხის, ზუგდიდის, აბაშისა და ხობის 65 სამიზნე სოფელში 200-ზე მეტი სემინარი ჩატარდა და 2700 ბენეფიციარი სრულიად უფასოდ გადამზადდა.

კომიტეტის ფარგლებში ვახტანგ აბაშიძემ ასევე მედიაწიგნიერების პროექტებზეც გაამახვილა ყურადღება და ხაზი გაუსვა, რომ 2019-2024 წლებში, ComCom-მა მედიაწიგნიერების უნარ-ჩვევების, ასევე კრიტიკული და ლოგიკური აზროვნების  განვითარების მიზნით, 16,200 მოსწავლე, 6,000 მასწავლებელი და 1,800 სტუდენტი გადაამზადა. ამასთან, აღნიშნა, რომ სულ ჩატარდა 980 სემინარი და საინფორმაციო შეხვედრა, ხოლო საერთო ჯამში, მედიაწიგნიერების პროექტებისა და პროგრამების მონაწილე ბენეფიციართა რაოდენობამ 30,200 შეადგინა.

გარდა ამისა, ComCom-ის წევრმა ისაუბრა კომპლექსურ კვლევაზე, რომელიც ComCom-ის მიერ განხორციელებული საქართველოს ტელეკომ სექტორის ერთ-ერთი ყველაზე მასშტაბური კვლევაა. მისი განცხადებით, პროექტის ფარგლებში შეფასდა როგორც მობილურ ისე ფიქსირებულ ბაზრებზე არსებული გარემო და დადგინდა, რომ ბაზარი არაკონკურენტულია და საჭიროებს წინასწარ რეგულაციას. ვახტანგ აბაშიძის განმარტებით, აღნიშნულ ბაზრებზე დადგინდა მნიშვნელოვანი საბაზრო ძალაუფლების მქონე ოპერატორი, რომელსაც კომისიამ კვლევაზე დაყრდნობით სპეციფიკური ვალდებულებები განუსაზღვრა, რის შედეგადაც მსურველ კომპანიებს მიეცათ ბაზარზე შესვლის შესაძლებლობა, რაც გაზრდის კონკურენციას და მომხმარებლებისთვის მრავალფეროვან არჩევანსა და ხელსაყრელ პირობებს შექმნის.

ვახტანგ აბაშიძემ ასევე ComCom-ის მიერ 5G-ის დასანერგად გამოცხადებული აუქციონები მიმოიხილა, რომლის ფარგლებშიც, თავდაპირველად „სელფი მობაილმა“ ხოლო შემდგომ „მაგთიკომმა“ გაიმარჯვეს და ორივე ოპერატორმა მომხმარებლებისთვის მაღალი ხარისხის ინტერნეტ მომსახურების დანერგვა შეძლეს.

სიტყვით გამოსვლის ბოლოს, კომისიის წევრმა აღნიშნა, რომ ComCom-მა ევროპული აუდიოვიზუალური მედიამომსახურებების დირექტივასთან დაახლოების მიზნით, შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე პირთათვის აუდიოვიზუალური პროდუქციის ხელმისაწვდომობასთან დაკავშირებული რეგულაციები დაამტკიცა, რომელიც მედიამომსახურების მიმწოდებლებს ავალდებულებს პროგრესირებადად ხელმისაწვდომი გახადონ თავიანთი პროდუქცია შშმ პირთათვის, რაც სუბტიტრების, ჟესტური ენისა და აუდიო დესკრიფციის დანერგვას გულისხმობს. ამასთან, ვახტანგ აბაშიძის თქმით, შემუშავდა ონლაინ პორტალის ფუნქციონირების წესი, რომლის მეშვეობითაც შშმ პირები საზოგადოებრივი დამცველის სამსახურში საჩივრის წარდგენას სპეციალურად მათთვის ადაპტირებული პორტალის მეშვეობით შეძლებენ.

სხდომაზე განხილული იყო მომხმარებლის უფლებების დაცვის თვალსაზრისით ისეთი მნიშვნელოვანი საკითხები, როგორიცაა მიმართვიანობის ტენდენცია, სტატისტიკა, აღსრულების პრობლემები, მნიშვნელოვანი მიღწევები და მდგომარეობის გაუმჯობესების სამომავლო ხედვა.

 

 

news banner
ავტორი
LIVE

დღის ტოპ 10 სიახლე











სხვა სიახლეები

ტექნოლოგიები
image Self.HR - ქართული ტექ კომპანია, რომელმაც HR პროცესების მართვის ახალი, ციფრული სტანდარტი შექმნა

18.08.2025.14:00

Self.HR ქართული ტექნოლოგიური კომპანიაა, რომელიც 2021 წლიდან ქმნის ინოვაციურ, ციფრულ პლატფორმას HR პროცესების ავტომატიზაციისა და გამარტივებისთვის. მეტი ინფორმაციისთვის, Business Insider Georgia კომპანიის თანადამფუძნებელს, ნინო ფეიქრიშვილს ესაუბრა.


როგორია კომპანიის საქმიანობის სპეციფიკა, როდის დაიწყეთ საქმიანობა და რას სთავაზობთ მომხმარებლებს?

“Self.HR ქართული ტექნოლოგიური კომპანიაა, რომელიც 2021 წლიდან ქმნის ინოვაციურ, ციფრულ პლატფორმას HR პროცესების ავტომატიზაციისა და გამარტივებისთვის.

Self.HR სისტემა პარტნიორ კომპანიებს შესაძლებლობას აძლევს, ერთი სივრციდან მართონ სრული HR პროცესი - თანამშრომლის შერჩევიდან და აყვანიდან მის offboarding-მდე და გაიმარტივონ ადამიანური რესურსების მართვა.
ჩვენი კვლევები პარტნიორებთან აჩვენებს, რომ Self.HR სისტემის გამოყენება რუტინულ ადმინისტრაციულ დავალებებზე დახარჯულ დროს 60%-ით, ხოლო ხარჯებს 30%-ით ამცირებს.

გვახარებს ის ფაქტი, რომ დაფუძნებიდან 4 წელიწადში Self.HR საქართველოში ყველაზე მსხვილ SaaS მოდელის ტექნოლოგიურ კომპანიად იქცა და ინოვაციური მიდგომებით სრულად შეცვალა ორგანიზაციების ხედვა პროცესების გაციფრულების მიმართ.
ვამაყობთ იმითაც, რომ ჩვენი პარტნიორი კომპანიები უმსხვილესი საერთაშორისო პლატფორმებიდან გადმოვიდნენ სრულიად ქართულ HR სისტემაზე, რაც ნიშნავს იმას, საქართველოშიც შესაძლებელია შეიქმნას საერთაშორისო სტანდარტების, კონკურენტუნარიანი პროდუქტი.

დღეს ჩვენი პლატფორმით 1200-ზე მეტი ქართული და საერთაშორისო კომპანია მართავს HR პროცესებს, ვებ და მობილური აპლიკაციებით კი 120,000-ზე მეტი ადამიანი ყოველდღიურად სარგებლობს.”


როგორ აფასებთ მოთხოვნას ზოგადი თვალსაზრისით?

“Self.HR რეალურად ქართული ბაზრის მოთხოვნაზე საპასუხოდ შევქმენით. ციფრულ HR პლატფორმაზე მოთხოვნა ნამდვილად მაღალი იყო, თუმცა იმ დროისთვის არსებული უცხოური და ადგილობრივი სისტემების გამოყენება საკმაოდ მსხვილ წინასწარ ინვესტიციას მოითხოვდა, რაც განსაკუთრებით რთული იყო მცირე და საშუალო ბიზნესებისთვის.

სწორედ ამიტომ ავირჩიეთ SaaS ბიზნეს მოდელი და HR ციფრული ტრანსფორმაცია ხელმისაწვდომი გავხადეთ ყველასთვის: როგორც მცირე, ასევე, საშუალო და მსხვილი ბიზნესისთვის. თუმცა დასაწყისში საკმაოდ დიდი ძალისხმევა დაგვჭირდა ორგანიზაციებისთვის იმის დასამტკიცებლად, რომ ნამდვილად შესაძლებელია დიდი წინასწარი ინვესტიციის გარეშე ისარგებლონ სრულყოფილი HR სისტემით და ერთი სივრციდან მართონ სრული HR პროცესი — თანამშრომლის აყვანიდან მის offboarding-მდე.

ძალიან გვახარებს ის ფაქტი რომ დღეს, გარდა მსხვილი ორგანიზაციებისა, ხშირად მოგვმართავენ ისეთი კომპანიებიც, რომლებიც ახლა იწყებენ საქმიანობას და სურთ თავიდანვე მარტივად, სწრაფად და ციფრულად მართონ ადამიანური რესურსი და შექმნან თანამედროვე, თანამშრომლებზე ორიენტირებული ორგანიზაციული კულტურა.

 

რას მიიჩნევთ კომპანიის კონკურენტულ უპირატესობად?

“ვფიქრობ, მთავარი მიზეზი, რატომაც ირჩევენ კომპანიები Self.HR-ს, სისტემის All-in-One პრინციპია. რაც გულისხმობს იმას, რომ პლატფორმა მოიცავს HR პროცესების მართვის საჭირო ყველა მოდულს.
შესაბამისად, Self.HR სისტემის ადმინისტრატორს ერთ სივრცეში აქვს თავმოყრილი ყველა ხელსაწყო, რაც ეხმარება, დაზოგოს დრო და უფრო ორგანიზებული და მარტივი გახადოს მუშაობის პროცესი.

ჩვენი კომპანიის ერთ-ერთ მთავარ კონკურენტულ უპირატესობად იქცა პროდუქტის ხელმისაწვდომობაც, ანუ SaaS ბიზნესი მოდელი. გარდა იმისა, რომ SaaS მოდელმა მომსახურება ფინანსურად ხელმისაწვდომი გახადა, ასევე უზრუნველყო სისტემის სწრაფად დანერგვის და მუდმივად განახლებული სერვისის მიღების შესაძლებლობა, რაც ბევრად უმარტივებს ორგანიზაციებს HR ციფრულ ტრანსფორმაციას.

Self.HR-ის კიდევ ერთი მთავარი ღირებულება და მათ შორის უპირატესობაც, ინფორმაციული უსაფრთხოების საერთაშორისო სტანდარტებით დაცვაა.
2023 წელს Self.HR-ში ინფორმაციული უსაფრთხოების საერთაშორისო სტანდარტი დავნერგეთ და ISO/IEC 27001 სერტიფიკატი მივიღეთ.
წელს კომპანიაში დავნერგეთ ISO27017, ISO27018 სტანდარტები, რაც უზრუნველყოფს Cloud სერვისებთან დაკავშირებული უსაფრთხოების პროცესების კიდევ უფრო მაღალ დონეზე მართვას. აგვისტოს ბოლოსთვის კი ვემზადებით TÜV Rheinland-ის აუდიტის პროცესისთვის.
დღეს Self.HR სისტემა ერთადერთი ქართული HR პლატფორმაა ბაზარზე, რომელიც ინფორმაციული უსაფრთხოების ევროპული სტანდარტების სრული დაცვით იქმნება და ფლობს ISO/IEC 27001, 27017, 27018 სერტიფიკატებს.

და ბოლოს, ჩვენი კომპანიის წარმატება განაპირობა საუკეთესო სამომხმარებლო გამოცდილებამ, რომელსაც Self.HR-ის გუნდი ქმნის. დღეს ეს ადამიანები დგანან ყველაზე მნიშვნელოვანი ცვლილებებისა და განვითარების უკან და ზრუნავენ იმაზე, რომ ყოველი წამი, რომელსაც მომხმარებლები Self.HR-თან ინტერაქციას უთმობენ მათთვის საუკეთესო გამოცდილება იყოს.”


როგორია კომპანიის სამომავლო გეგმები?

“2024 ჩვენთვის მნიშვნელოვანი წელი იყო. პირველად გავცდით ქვეყნის ფარგლებს და უზბეკეთის ბაზარზე შევედით. აქვე განვათავსეთ სერვერული ინფრასტრუქტურა და უკვე ვემსახურებით რამდენიმე უზბეკურ კომპანიას.

2025 წლისთვის სწორედ ცენტრალურ აზიაზე გავაკეთებთ ძირითად ფოკუსს. გეგმაში გვაქვს, კიდევ უფრო კარგად გავაცნოთ ჩვენი პროდუქტი უზბეკურ და ყაზახურ ორგანიზაციებს და უფრო მეტი საერთაშორისო პარტნიორი შევიძინოთ.

პარალელურად, ვაგრძელებთ Self.HR სისტემის განვითარებას. წლის მთავარი პროექტი არის AI-ის ინტეგრაცია სისტემის ყველა მოდულში.

გარდა ამისა, ვმუშაობთ 2 ახალ პროდუქტზე, რომლებზეც ინფორმაციას ჩვენს მომხმარებლებს სულ მალე გავუზიარებთ.”

ცნობისთვის, დამატებითი ინფორმაციისთვის დაინტერესებულ პირებს შეუძლიათ კომპანიის საიტს ესტუმრონ : http://www.self.hr/

საქართველოს ეკონომიკური ფორუმი

Powered by Business Insider Georgia

ვრცლად
economic forum

სიახლეების გამოწერა